Operaatio "Miehen pelastus".

M135

Ottamatta kantaa näiden ministerien tekemisiin.

"Jäsenmaat sitoutuvat poistamaan varhaiskasvatuksesta sukupuolisia stereotypioita,
koska pohja tasa-arvolle syntyy jo peruskoulussa."

- Eli kaikki täytyisi vain "tasa-puolistaa". Unisex-vessat ym. lienee "tärkeä tavoite".

"Tarkoituksena on parantaa esimerkiksi poikien valmistuksia huolehtia itsestään."

- Mitähän tämä tarkoittaa, että "valmiuksia huolehtia itsestä" parannetaan.

Kun myöhemmässä vaiheessa ei saa kuitenkaan toteuttaa mies itseään.

"Pojille pitäisi antaa myös koulussa seksuaalivalistusta, joka useimmissa EU-maissa kohdistuu pelkästään tyttöihin."

- Itse muistan, että terveydenhoitaja (nainen) esitteli kondomia kouluaikanani. Ei ole ollut sen käytössä ongelmia.

Eiköhän muuten nuo sekaluokat juuri aiheuta niitä epätoivottuja kontakteja, kun tyttäret ja pojat eivät ole vielä valmiita.

Itse säästyin tuollaiselta kaikelta, koska isä piti kotona kuria.

On myös totta, että kotona en saanut tätä seksuaalikasvatusta koskaan. Sikäli erikoista sitten, kun olin jo reilusti yli 20 kun ensimmäistä kertaa olin "sillä tavalla". Koko elämäni aikana vain yhden ja ainoan kanssa. Tiedä sitten, voiko tuota pitää "yleisenä".

"Nuoria miehiä kehotetaan hakeutumaan töihin naisten aloille, jotta sukupuolijakautumat tasoittuisivat – samoin kuin palkat."

- Tämä on hyvin hölmö kehoitus.

On täysin typerää yrittää manipuloida poikia valitsemaan jotakin, mitä vanhempana itse sitten harmittelisi.

Loppukaneettina sanoisin, että yleensäkin juuri tämänkaltaisissa asioissa, missä "miesten asemaa parannetaan". Ensin on miehen asema saatu alas, ja sitten esiinnytään "pelastajina". Olevat vain iloisia siitä, että mies on kadottamassa identiteettiään, ja sitten esiintyvät "pelastajina", mutta eivät miehelle omaa miehen identiteettiään anna.

Antaisivat miesten itse hoitaa kokonaan omat asiansa.

- Työtön mies. Perheeseen juuri syntynyt lapsia. Siinä mies käy hyvinkin suurta elämänmurrosta ja sitä, mikä on tärkeää.

Kun tuossa vaiheessa mies kavereineen ottaa ohjat käsiinsä, ja alkaa tekemään omalle työttömyydelleen jotakin, ja alkaa rakentamaan, ja perustaa yrityksen, joka olisi kaikkien parhaaksi ...

... Niin miehen haaveet ja aito työ lytätään täysin epäasialliseksi toiminnaksi.

4

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

kuuluu tämäkin keskustelunaloitus.

• M135
    • Ei niitä kukaan ANNA, helve...

Kouluta poikasi mieheksi joka OTTAA.

• BoBo

kirjailla jotain, pikku-sarkastista mutta kyllä tossa asiaa on.

Tosta sukupuolivalistuksesta tuli mieleeni, oma "kohtaloni". En edes tiedä koska opin "elämän faktat", aina kun olen kuullut mistä lapset tulee, on se ollut minulle vanhan kertaamista...

Syynä voi olla varsin pedantti äitini joka antoi valistuksen n. kerran kuussa (28 vrk.) aloittaen:"... saat olla onnellinen, että olet poika..."(ja minähän olen). Ihan vinkkinä vaan: 6vuotiaalle ei kannata kertoa yöllisistä siemen syöksyistä, semmonen kun pakkaa hämmentämään pikkumiestä. Tosin, kun aika oli, pystyin rauhoittelemaan tulevaa rouvaani, että "mutsi sanoi et näin käy".

Antoisin heti kyseiseisellä saralla oli kun ylä-aste ikäisenä joiduin terveys-sisaren vastaanotolle opettelemaan naisen sukupuoli-elimen osat ulkoa... opin ne, ja kerroin hämmentyneelle sisarelle myös niiden tehtävän... ei mennyt 9 vuotta hukkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe