Operaatio "Miehen pelastus".

M135

Ottamatta kantaa näiden ministerien tekemisiin.

"Jäsenmaat sitoutuvat poistamaan varhaiskasvatuksesta sukupuolisia stereotypioita,
koska pohja tasa-arvolle syntyy jo peruskoulussa."

- Eli kaikki täytyisi vain "tasa-puolistaa". Unisex-vessat ym. lienee "tärkeä tavoite".

"Tarkoituksena on parantaa esimerkiksi poikien valmistuksia huolehtia itsestään."

- Mitähän tämä tarkoittaa, että "valmiuksia huolehtia itsestä" parannetaan.

Kun myöhemmässä vaiheessa ei saa kuitenkaan toteuttaa mies itseään.

"Pojille pitäisi antaa myös koulussa seksuaalivalistusta, joka useimmissa EU-maissa kohdistuu pelkästään tyttöihin."

- Itse muistan, että terveydenhoitaja (nainen) esitteli kondomia kouluaikanani. Ei ole ollut sen käytössä ongelmia.

Eiköhän muuten nuo sekaluokat juuri aiheuta niitä epätoivottuja kontakteja, kun tyttäret ja pojat eivät ole vielä valmiita.

Itse säästyin tuollaiselta kaikelta, koska isä piti kotona kuria.

On myös totta, että kotona en saanut tätä seksuaalikasvatusta koskaan. Sikäli erikoista sitten, kun olin jo reilusti yli 20 kun ensimmäistä kertaa olin "sillä tavalla". Koko elämäni aikana vain yhden ja ainoan kanssa. Tiedä sitten, voiko tuota pitää "yleisenä".

"Nuoria miehiä kehotetaan hakeutumaan töihin naisten aloille, jotta sukupuolijakautumat tasoittuisivat – samoin kuin palkat."

- Tämä on hyvin hölmö kehoitus.

On täysin typerää yrittää manipuloida poikia valitsemaan jotakin, mitä vanhempana itse sitten harmittelisi.

Loppukaneettina sanoisin, että yleensäkin juuri tämänkaltaisissa asioissa, missä "miesten asemaa parannetaan". Ensin on miehen asema saatu alas, ja sitten esiinnytään "pelastajina". Olevat vain iloisia siitä, että mies on kadottamassa identiteettiään, ja sitten esiintyvät "pelastajina", mutta eivät miehelle omaa miehen identiteettiään anna.

Antaisivat miesten itse hoitaa kokonaan omat asiansa.

- Työtön mies. Perheeseen juuri syntynyt lapsia. Siinä mies käy hyvinkin suurta elämänmurrosta ja sitä, mikä on tärkeää.

Kun tuossa vaiheessa mies kavereineen ottaa ohjat käsiinsä, ja alkaa tekemään omalle työttömyydelleen jotakin, ja alkaa rakentamaan, ja perustaa yrityksen, joka olisi kaikkien parhaaksi ...

... Niin miehen haaveet ja aito työ lytätään täysin epäasialliseksi toiminnaksi.

4

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

kuuluu tämäkin keskustelunaloitus.

• M135
    • Ei niitä kukaan ANNA, helve...

Kouluta poikasi mieheksi joka OTTAA.

• BoBo

kirjailla jotain, pikku-sarkastista mutta kyllä tossa asiaa on.

Tosta sukupuolivalistuksesta tuli mieleeni, oma "kohtaloni". En edes tiedä koska opin "elämän faktat", aina kun olen kuullut mistä lapset tulee, on se ollut minulle vanhan kertaamista...

Syynä voi olla varsin pedantti äitini joka antoi valistuksen n. kerran kuussa (28 vrk.) aloittaen:"... saat olla onnellinen, että olet poika..."(ja minähän olen). Ihan vinkkinä vaan: 6vuotiaalle ei kannata kertoa yöllisistä siemen syöksyistä, semmonen kun pakkaa hämmentämään pikkumiestä. Tosin, kun aika oli, pystyin rauhoittelemaan tulevaa rouvaani, että "mutsi sanoi et näin käy".

Antoisin heti kyseiseisellä saralla oli kun ylä-aste ikäisenä joiduin terveys-sisaren vastaanotolle opettelemaan naisen sukupuoli-elimen osat ulkoa... opin ne, ja kerroin hämmentyneelle sisarelle myös niiden tehtävän... ei mennyt 9 vuotta hukkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe