Operaatio "Miehen pelastus".

M135

Ottamatta kantaa näiden ministerien tekemisiin.

"Jäsenmaat sitoutuvat poistamaan varhaiskasvatuksesta sukupuolisia stereotypioita,
koska pohja tasa-arvolle syntyy jo peruskoulussa."

- Eli kaikki täytyisi vain "tasa-puolistaa". Unisex-vessat ym. lienee "tärkeä tavoite".

"Tarkoituksena on parantaa esimerkiksi poikien valmistuksia huolehtia itsestään."

- Mitähän tämä tarkoittaa, että "valmiuksia huolehtia itsestä" parannetaan.

Kun myöhemmässä vaiheessa ei saa kuitenkaan toteuttaa mies itseään.

"Pojille pitäisi antaa myös koulussa seksuaalivalistusta, joka useimmissa EU-maissa kohdistuu pelkästään tyttöihin."

- Itse muistan, että terveydenhoitaja (nainen) esitteli kondomia kouluaikanani. Ei ole ollut sen käytössä ongelmia.

Eiköhän muuten nuo sekaluokat juuri aiheuta niitä epätoivottuja kontakteja, kun tyttäret ja pojat eivät ole vielä valmiita.

Itse säästyin tuollaiselta kaikelta, koska isä piti kotona kuria.

On myös totta, että kotona en saanut tätä seksuaalikasvatusta koskaan. Sikäli erikoista sitten, kun olin jo reilusti yli 20 kun ensimmäistä kertaa olin "sillä tavalla". Koko elämäni aikana vain yhden ja ainoan kanssa. Tiedä sitten, voiko tuota pitää "yleisenä".

"Nuoria miehiä kehotetaan hakeutumaan töihin naisten aloille, jotta sukupuolijakautumat tasoittuisivat – samoin kuin palkat."

- Tämä on hyvin hölmö kehoitus.

On täysin typerää yrittää manipuloida poikia valitsemaan jotakin, mitä vanhempana itse sitten harmittelisi.

Loppukaneettina sanoisin, että yleensäkin juuri tämänkaltaisissa asioissa, missä "miesten asemaa parannetaan". Ensin on miehen asema saatu alas, ja sitten esiinnytään "pelastajina". Olevat vain iloisia siitä, että mies on kadottamassa identiteettiään, ja sitten esiintyvät "pelastajina", mutta eivät miehelle omaa miehen identiteettiään anna.

Antaisivat miesten itse hoitaa kokonaan omat asiansa.

- Työtön mies. Perheeseen juuri syntynyt lapsia. Siinä mies käy hyvinkin suurta elämänmurrosta ja sitä, mikä on tärkeää.

Kun tuossa vaiheessa mies kavereineen ottaa ohjat käsiinsä, ja alkaa tekemään omalle työttömyydelleen jotakin, ja alkaa rakentamaan, ja perustaa yrityksen, joka olisi kaikkien parhaaksi ...

... Niin miehen haaveet ja aito työ lytätään täysin epäasialliseksi toiminnaksi.

4

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

kuuluu tämäkin keskustelunaloitus.

• M135
    • Ei niitä kukaan ANNA, helve...

Kouluta poikasi mieheksi joka OTTAA.

• BoBo

kirjailla jotain, pikku-sarkastista mutta kyllä tossa asiaa on.

Tosta sukupuolivalistuksesta tuli mieleeni, oma "kohtaloni". En edes tiedä koska opin "elämän faktat", aina kun olen kuullut mistä lapset tulee, on se ollut minulle vanhan kertaamista...

Syynä voi olla varsin pedantti äitini joka antoi valistuksen n. kerran kuussa (28 vrk.) aloittaen:"... saat olla onnellinen, että olet poika..."(ja minähän olen). Ihan vinkkinä vaan: 6vuotiaalle ei kannata kertoa yöllisistä siemen syöksyistä, semmonen kun pakkaa hämmentämään pikkumiestä. Tosin, kun aika oli, pystyin rauhoittelemaan tulevaa rouvaani, että "mutsi sanoi et näin käy".

Antoisin heti kyseiseisellä saralla oli kun ylä-aste ikäisenä joiduin terveys-sisaren vastaanotolle opettelemaan naisen sukupuoli-elimen osat ulkoa... opin ne, ja kerroin hämmentyneelle sisarelle myös niiden tehtävän... ei mennyt 9 vuotta hukkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe