Fortumissa noudatetaan valtion omistusenemmistöstä järjetöntä politiikkaa. Yhtiön hallitus on saanut vapaasti jakaa yhtiön voittoja, jolloin omistajille on jaettu noin tuplasti se, mitä muutama johtaja saavat optioina. Vuonna 2005 yhtiö maksoi osinkoja omistajille noin 980 miljoonaa, joten valtio sai osinkoja puolet omistamastaan yrityksestä suurinpiirtein saman verran kuin muutama johtaja yhteensä optioita! Järjetöntä hommaa.
Kukaan tervejärkinen yksityishenkilö ei maksa suuryrityksen muutamalle johtajalle yhtä suuria palkkoja/optioita, jotka saa itse osinkoina yrityksestä. Fortumin toiminta on täyttä kusetusta, jossa valtion omaisuuden tuottoja jaetaan sisäpiirissä muutaman äijän kesken.
Fortumin voitot valtiolle!
3
144
Vastaukset
- Mustaa savua
Päästö oikuksien myynnillä saatua ansiotonta voittoa, joka nyt tarvittaisiin päästöoikeuksien ostamiseen.
MUTTA ei hätää, tyhmä kansa maksaa kiltisti päästöt kalliimmalla hinnalla, ja johtajat nostaa palkkaansa.- hölmöjä
Juuri näin!
Kaikenlaisia saatanan käärmeitä ja nilviäsiä me elätetään ylihintaisella sähköllämme!
- sama se enää
Annetaan samantein verotusoikeus Liliukselle ja comppaneille, he nimittäin ovat nyt vuorossa imemään kansallisvarallisuusmehuja Suomesta. Paljoahan ei ole jäljellä niin, että vähän käy sääliksikin Lilius-parkaa, joka joutui arvalla viimeieslle kierrokselle.
Muuten olen sitä mieltä, että Suomen pelit on jo pelattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362