JÄTTIKÖ HENKI MAAILMAN?

MUUKALAINEN.

16. Ja minä olen rukoileva isää, ja Hän antaa teille toisen Puolustajan, olemaan kanssanne iankaikkisesti.

17.Totuuden Hengen, jota MAAILMA EI VOI OTTAA VASTAAN, KOSKA SE EI NÄE HÄNTÄ, EIKÄ TUNNE HÄNTÄ.
Mutta te tunnette Hänet, sillä Hän pysyy teidän tykönänne ja ON TEISSÄ OLEVA

18.En minä jätä teitä orvoiksi: MINÄ TULEN TEIDÄN TYKÖNNE.

19.Vielä vähän aikaa, niin; MAAILMA EI MINUA NÄE, mutta te näette minut, koska minä elän niin tekin saatte elää.

20.Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja Minä teissä.

(Joh. 14, suosittelen, että luette koko luvun.)

JÄTTIKÖ PYHÄHENKI MAAILMAN 1900-VUOTTA SITTEN?

KYLLÄ!!!!

KOSKA MAAILMA E I V O I VASTAANOTTAA HÄNTÄ!

KUN MAAILMA E I T U N N E HÄNTÄ!

PyhäHenki on vain meissä KRISTUKSEN OMISSA!!!!

EI MAAILMASSA, SIIS EI MISSÄÄN IHMISKÄSIN TEHDYSSÄ!

Asian pitäisi olla selvä.

8

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äly hoi.

JÄTTIKÖ PYHÄHENKI MAAILMAN 1900-VUOTTA SITTEN?

KYLLÄ!!!!

KOSKA MAAILMA E I V O I VASTAANOTTAA HÄNTÄ!

--

Eihän Pyhä Henki ole voinut maailmaa jättää, koska Pyhä Henki tuli taivaasta alas maan päälle näkyvässä Kyyhkysen muodossa ja hahmossa ja ilmaisi itsensä monella eri tapaa ensimmäisenä helluntaina (humaus/näkyvät tuliset kielet/puhutut vieraat kielet/sairaat parani jne.)

"Tuuli puhaltaa, missä se tahtoo. Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee."

• m. 12

kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina.

• "Samalla logiikalla
        kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina."

Mikä merkitys sillä nyt on onko Henki ollut
        maailmassa vaiko ei.

Sillä nämä ovat tosiasiat tänäpäivänä:
        16. Ja minä olen rukoileva isää, ja Hän antaa teille toisen Puolustajan, olemaan kanssanne iankaikkisesti.

17.Totuuden Hengen, jota MAAILMA EI VOI OTTAA VASTAAN, KOSKA SE EI NÄE HÄNTÄ, EIKÄ TUNNE HÄNTÄ.

19.Vielä vähän aikaa, niin; MAAILMA EI MINUA NÄE, mutta te näette minut, koska minä elän niin tekin saatte elää.

20.Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja Minä teissä.

Ja tärkeintä on tänään ja aina, ETTÄ ONKO
        JUMALAN PYHÄ HENKI SINUSSA NYT JA AINA.

• m. 12
        ArmiK kirjoitti:

"Samalla logiikalla
        kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina."

Mikä merkitys sillä nyt on onko Henki ollut
        maailmassa vaiko ei.

Sillä nämä ovat tosiasiat tänäpäivänä:

Ja tärkeintä on tänään ja aina, ETTÄ ONKO
        JUMALAN PYHÄ HENKI SINUSSA NYT JA AINA.

minusta muukalaisen väitteeseen oli syytä kiinnittää huomiota. Miten täällä voi keskustella jos sinä tulet heti moittimaan pelkän nimimerkin perusteella?

• Muukalainen.

Kyllä Hän tuli, Kristuksen muodossa.

Pyydä Jumalalta m.12, että avaisi silmäsi.

Mikä lumous sinua pitää vallassaan?

Etkö millään voi ymmärtää, että PyhäHenki ei voi olla maailmassa.

• Muukalainen.

Siinä oli tiivistettynä olennainen, jokohan niille tuli ymmärretyksi, kun ei enää tule vastaväitteitä.

Niin, raimo on asia erikseen, kunhan lauluiltaan joutaa..

• olit jatkamassa tuota saatanan vänkäystä.

Tällaisilla vänkäyksillä se yrittää haihduttaa
      oleellisen olemattomiin.

Saatan henki on joka kiertelee ja kaartelee maail-
      malla kun ihmiset sen niin mieluusti vastaan ottavat.

Jumalan Pyhä Henki asuu niinkuin Sana sanoo:"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki,"

• m. 12:lle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe