16. Ja minä olen rukoileva isää, ja Hän antaa teille toisen Puolustajan, olemaan kanssanne iankaikkisesti.
17.Totuuden Hengen, jota MAAILMA EI VOI OTTAA VASTAAN, KOSKA SE EI NÄE HÄNTÄ, EIKÄ TUNNE HÄNTÄ.
Mutta te tunnette Hänet, sillä Hän pysyy teidän tykönänne ja ON TEISSÄ OLEVA
18.En minä jätä teitä orvoiksi: MINÄ TULEN TEIDÄN TYKÖNNE.
19.Vielä vähän aikaa, niin; MAAILMA EI MINUA NÄE, mutta te näette minut, koska minä elän niin tekin saatte elää.
20.Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja Minä teissä.
(Joh. 14, suosittelen, että luette koko luvun.)
JÄTTIKÖ PYHÄHENKI MAAILMAN 1900-VUOTTA SITTEN?
KYLLÄ!!!!
KOSKA MAAILMA E I V O I VASTAANOTTAA HÄNTÄ!
KUN MAAILMA E I T U N N E HÄNTÄ!
PyhäHenki on vain meissä KRISTUKSEN OMISSA!!!!
EI MAAILMASSA, SIIS EI MISSÄÄN IHMISKÄSIN TEHDYSSÄ!
Asian pitäisi olla selvä.
JÄTTIKÖ HENKI MAAILMAN?
8
405
Vastaukset
- äly hoi.
JÄTTIKÖ PYHÄHENKI MAAILMAN 1900-VUOTTA SITTEN?
KYLLÄ!!!!
KOSKA MAAILMA E I V O I VASTAANOTTAA HÄNTÄ!
--
Eihän Pyhä Henki ole voinut maailmaa jättää, koska Pyhä Henki tuli taivaasta alas maan päälle näkyvässä Kyyhkysen muodossa ja hahmossa ja ilmaisi itsensä monella eri tapaa ensimmäisenä helluntaina (humaus/näkyvät tuliset kielet/puhutut vieraat kielet/sairaat parani jne.)
"Tuuli puhaltaa, missä se tahtoo. Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee." - m. 12
kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina.
"Samalla logiikalla
kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina."
Mikä merkitys sillä nyt on onko Henki ollut
maailmassa vaiko ei.
Sillä nämä ovat tosiasiat tänäpäivänä:
16. Ja minä olen rukoileva isää, ja Hän antaa teille toisen Puolustajan, olemaan kanssanne iankaikkisesti.
17.Totuuden Hengen, jota MAAILMA EI VOI OTTAA VASTAAN, KOSKA SE EI NÄE HÄNTÄ, EIKÄ TUNNE HÄNTÄ.
19.Vielä vähän aikaa, niin; MAAILMA EI MINUA NÄE, mutta te näette minut, koska minä elän niin tekin saatte elää.
20.Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja te olette minussa ja Minä teissä.
Ja tärkeintä on tänään ja aina, ETTÄ ONKO
JUMALAN PYHÄ HENKI SINUSSA NYT JA AINA.- m. 12
ArmiK kirjoitti:
"Samalla logiikalla
kun asiaa perustelit, ei Henki ole maailmaan koskaan tullutkaan. Ei ole siis voinut poistua 1900 vuodeksi vaan on ollut poissa aina."
Mikä merkitys sillä nyt on onko Henki ollut
maailmassa vaiko ei.
Sillä nämä ovat tosiasiat tänäpäivänä:
Ja tärkeintä on tänään ja aina, ETTÄ ONKO
JUMALAN PYHÄ HENKI SINUSSA NYT JA AINA.minusta muukalaisen väitteeseen oli syytä kiinnittää huomiota. Miten täällä voi keskustella jos sinä tulet heti moittimaan pelkän nimimerkin perusteella?
- Muukalainen.
Kyllä Hän tuli, Kristuksen muodossa.
Pyydä Jumalalta m.12, että avaisi silmäsi.
Mikä lumous sinua pitää vallassaan?
Etkö millään voi ymmärtää, että PyhäHenki ei voi olla maailmassa. - Muukalainen.
Siinä oli tiivistettynä olennainen, jokohan niille tuli ymmärretyksi, kun ei enää tule vastaväitteitä.
Niin, raimo on asia erikseen, kunhan lauluiltaan joutaa..
olit jatkamassa tuota saatanan vänkäystä.
Tällaisilla vänkäyksillä se yrittää haihduttaa
oleellisen olemattomiin.
Saatan henki on joka kiertelee ja kaartelee maail-
malla kun ihmiset sen niin mieluusti vastaan ottavat.
Jumalan Pyhä Henki asuu niinkuin Sana sanoo:"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki,"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780