Avasin koneeni täällä Thaimaassa ja kaikki pelaa moitteetomasti. Työkalurivi vain on siirtynyt oikeaan pystylaitaan. Se haittaa kovasti totunnaista työskentelyäni, tosin toimii kuten pitää. Miten saan sen takaisin normaaliin paikkaan työpöydän alalaidassa?
Työkalurivi siirtyi oikeaan pystyseunaan
4
1261
Vastaukset
- hiirellä
kiinni ja vedät sen alas ei sen kummempaa
- Piru_
ja oot kyljelläs lattialla. Siksi se palkki näyttää olevan siellä sivussa.
- helppo
Tarkoitat varmaan jotta Tehtäväpalkki siirtyi oikeaan laitaan pystyyn.
Vie kursori tyhjään kohtaan sinä Työkalurivillä (Tehtäväpalkki)
paina vasen korva alas ja vedä reunoja pitkin työkalurivi (Tehtäväpalkki)oikeaan paikkaansa ja päästä hiiren vasen korva ylös.
Jotta jatkossa ei jatkossa siirtyilisi.
>klikkaa hiiren oikealla korvalla Työkalurivin (Tehtäväpalkin) tyhjää kohtaa
>valitse vasemalla klikaten:Lukitse Tehtäväpalkki - kai.
se on eri laidalla, olethan toisella puolella maapalloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268