Olen hyvin surullinen. Suomi on nyt lopullisesti menettänyt itsenäisyytensä.
Sudet saavat vapaasti lisääntyä ja juosta jolkutella kotipihoissamme uhkaillen ihmisiä.
Pian ihmiset ottavat ohjat omiin käsiinsä.
Itsenäisyytemme muistopäivänä
5
339
Vastaukset
- eurokansalainen
..eikai? ohhoh! että lammasmainen suomen kansalainen joka on aina tottunut kumartamaan johonkin suuntaa turpa mullassa ...niin ottais ohjat ihan omiin käsiinsä...? en kyllä usko! ei ole suomessa talvisodan henkeä ollut enää sen mainitun sodan jälkeen näkynyt ja ihme jos tulee...tässähän on kohta vaalit edessä ja taas nähdään se vuodesta toiseen toistuva mukava ilmiö että kun vaalikarja on puhunut niin kas kummaa samat vanhat ja mukavat tutut poliitikothan ne sinne kirmasivat jatkamaan puuhastelujansa ja ihan kansan antamalla mandaatilla....
- siinä..
Keskustelu eduskunnassa, muutama poiminta,
>>Timo Soini /ps (vastauspuheenvuoro): Arvoisa herra puhemies! Olen tyrmistynyt, kuinka pitkälle kansanvallan haudankaivussa voidaan mennä. Sen minä vielä ymmärrän, että tämän EU:n jäsenyyttä joku harhaanjohdettu kannattaa, mutta että meille tarjoillaan hylättyä sopimusta, joka ei tule voimaan, ja eduskuntaa tällä lailla pallotellaan, niin sitä en kerta kaikkiaan voi hyväksyä. Itse sopimus syventää virhelinjaa, ja ajatteletteko te, arvoisat kollegat, jotka kannatatte EU:n jäsenyyttä, sitä että puntit ovat gallupeissa 43-43 sen suhteen, pitäisikö sinne edes kuulua? Yksitoista vuotta jatkuvaa EU-propagandaa, ja tässä on tulos! Kyllä jo rupeaa luu paistamaan.
Voisi myöntää sen, että tämä olennaisella tavalla muuttaa unionia, mutta kun suoraan harhautetaan ja harhaanjohdetaan ja ihmisten älyä aliarvioidaan tällä, niin se on jo ison luokan kysymys. Se olisi rehellisempää, vanhan kauppamatkustajan sanoin, että kun ei mikään muu auta, kokeile totuutta. Sanoisitte, mitä tämä merkitsee, mitä tämä muuttaa ja että siitä huolimatta kannatatte sitä, ettekä väittäisi, että tässä ei ole merkittäviä muutoksia. Eri puolilla Eurooppaa asiantuntijat myöntävät, että muutokset ovat erittäin merkittäviä.>>
>>Raimo Vistbacka /ps (vastauspuheenvuoro): Arvoisa herra puhemies! Kun on seurannut koko tätä EU:ssa olohistoriaa ja myös sitä liittymistä ja on tutustunut tutkija Anne Kosken väitöskirjaan, jossa todetaan, kuinka Suomi vietiin suorastaan valehdellen, niin kuin siinä väitöskirjassa todetaan, siis valehdeltiin eduskunnalle ja puhuttiin epätotuuksia. Silloin vastaväittelijänä oli Teija Tiilikainen, joka ei edes todennut, että ei pidä paikkaansa, vaan hän hyväksyi ne väitteet.
Nyt, arvoisa puhemies, tuntuu siltä, että nyt on hyvin monenlaisia perusteita, joita käytetään tässä. Minä olen ymmärtänyt, että se vaatii yksimielisyyttä. Nyt on jo kaksi hylännyt. Minä en vaan juristina voi ymmärtää, minkä takia sellainen sopimus, kun tiedetään, että ei tule voimaan, se ratifioidaan kuitenkin. Me joudumme kuitenkin sen uuden käsittelemään ja ratifioimaan. Jotenkin tuntuu oudolta tämä ajatus, mutta kun en tiedä, mitä kaikkea siellä takana on, ja sitten kun tämä asia on viety eteenpäin ja mahdollisesti joku tutkija tekee uuden väitöskirjan taas tästä prosessista, niin tulee mitä ihmeellisempiä asioita mitä ilmeisimmin esiin taas.>>
>>Esko-Juhani Tennilä /vas: Herra puhemies! EU:lle laadittu perustuslakiesitys ei todellakaan esitetyssä muodossaan tule koskaan voimaan. Se kaatui tosiasiassa jo Ranskan ja Hollannin kansanäänestyksissä, ja lisää multaa perustuslakiesityksen päälle lapioitiin äskettäin Hollannin parlamenttivaaleissa, joissa EU-kriittinen vasemmisto ja myös oikeisto merkittävästi vahvistuivat. Suomen hallituksen aktiivisuus onkin nähtävä vain turhanaikaisena pokkurointina Brysselin suuntaan, tosin ainakin minulle jäi epäselväksi se, mille ytimelle nyt kumarretaan.
Tässähän on tilanne se, että Hollannin ja Ranskan lisäksi ratifiointi on jätetty tekemättä Englannissa, Irlannissa, Tšekissä, Puolassa ja myöskin naapurimaissamme Ruotsissa ja Tanskassa. Tässähän on iso joukko maita, jotka eivät tälle tielle ole lähteneet. Mikä se on se tarve meillä, niin se jäi nyt epäselväksi>>
Lisää...
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/ptk_124_2006_ke_p_1.shtml - talollinen
Suomalainen ampuu ennemmin mummonsa kuin vaarantaa kunnioittamansa herran hengen.
Suomalainen on hyvä sotilas.
Hyvä EU-sotilas.
- talollinen
Tässä on minun neuvoni:
AMPUKAA SUDET.
Tälläkin hetkellä monet sudet lisääntyvät pitkin isienne viljelemiä peltoja! Ne tuottavat haisevia pentuja jotka paskantavat pitkin kallista maatanne. Ne syövät lapsenne, josta piti tulla tulevaisuuden turva ja toivo.
Kun ensimmäinen itäsuomalainen lapsi löytyy verisenä kuolleena, alkaa SUURI SUSIJAHTI.
Haluan, että te ammutte Suomesta jokaisen suden joka tulee vastaan. Todellisen vihollisenne suden.
Silloin todellinen EU:n arvo säilyy häiriöttä, vain muutama ihmiselle-ei-hyödyllinen luontokappale on raivattu pois EU-talonpoikiemme voittokulun tieltä!- Bob-it
Talollinen - rakastan sinua. Olet päivieni kultainen kehrä ja öitteni valaiseva kuutamo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847