Itsenäisyyspäivä

Sotamies Lahtinen

Miten Itsenäisyyspäivän vietto Jehovan Todistajien keskuudessa?
Oletteko valtakunnansalilla tekemässä pihatöitä, tai muita askareita?

8

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alikersantti Lahtinen

      peltikalsarit jalkaan ja vartiotorniin.

    • pakanajuhliin

      Emme edes puolusta Suomea vaikka vihollinen valtaisi maan. Olemme jumalan valittu kansa. Juutalaiset eivät enää ole valittu kansa. Jumala on tämän meille ilmoittanut raamatun kautta.
      Olemme ainoa joukko, josta taivaaseen menee 144000 valittua. Muut joutuvat ikuiseen hävitykseen pois jumalan silmien edestä.

      Terveisin Jehovantodista

      • että ku vituttaa toi touhu

        hei haloo!!!mikähän ihme säki luulet olevas??manaaks tääl jehovia vai??


      • Ajettelisit omilla

        Pikku aivoillasi ja näkisit tän paskan.
        Aivan sama mihin kuulu, liityt jne.
        lopputulos on sama -ei elämästä selviä hengissä.
        Te ette ole Jumalan valittu kansa vaan pieni
        epävarma yhteisö vailla mitään totuuden häivää.
        Sun elämä on varmaan aika vaikeaa tuolla
        mielilipiteillä.


    • Emme osoita kunnioitusta

      sotaveteraaneille.
      Kun muut juhlivat Suomen itsenäisyyttä me luemme raamattua ja omia julkaisujamme Vartiotornia ja Herätkää-lehteä.
      Kynttilöitä emme polttele ikkunalaudoilla emmekä pihassa portin pielessä.
      Saarnaamistyötä emme tee itsenäisyyspäivänä.
      Pidämme silloin vapaata rynnistääksemme sitten taas arkipäivänä viemään uutista lupauksesta paratiisimaahan.

      Terveisin
      Jehovantodistaja

    • merkitse jeppuloille

      mitään muuta kuin nautiskelua sotaveteraaninen ja kaatuneiden tekemästä työstä.

      • Ilonpilaaja.

        Sama koskee ties kuinka montaa luterilaista/ortodoksia/muslimia, jotka eivät asevelvollisuutta suorita (niin, heidänkin keskuudesta kieltäytyjiä löytyy). Voi voi tätä nykymenoa.


    • Q/A

      Hyvä kun muistutit! Huomennahan on VAPAAPÄIVÄ! Meikäläinen olis painellu suoraan koulun ovenkahvoja riuhtomaan aamukahdeksalta :D Noo, sitä sattuu.

      Jaa, mitä meinaan tehdä? Eipä ole suurempia vapaapäiväsuunnitelmia. Kotipäivää tullee vietettyä, jos keli ulkonakin jatkuu samanlaisena kuin tänään. Surkeaa!

      Ps. Niin joo, ja kaupassa pitää muistaa käydä tänään eikä kuudes päivä :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe