Sauli Niinistö järjestää kaveriensa Lilius, Wahlroos, Harkimon kanssa yhteisen vaalitapahtuman tammikuussa Harwalll-Areenalla. Sauli Niinistön edustamalla työkansalla ei ole sinne asiaa, koska lippujen hinta on 300 euroa alvit päälle. Sauli Niinistön edustama työkansa saa tyytyä SDP:n tarjoilemaan hernesoppaan. Työkansan ääntä ei tilaisuudessa kuulla, työkansan ääni kyllä Niinistölle kelpaa vaaliuurnilla. Oulun vaalipiirin vaalileikkiaitoduunari on kyllä kutsuttu tilaisuuteen.
Sauli Niinistö työkansan puolesta
6
252
Vastaukset
- tarkoitatko
yhtä niistä Tanja Vienonen/Karpela/Saarelan entisistä poikaystävistä, jolle Tanja on antanut......kenkää?
- kokoomuksen vihollinen no2
...Tanjan hakkaamatta häntä ensin, on siis naisten mielestä sangen vetävä mies. Tai ainakin hillitympi kuin jotkut muut kokoomuslaiset.
- Härski
vetää tupakkaa näyttävästiä Tästä duunarit tykkää. Kun saukki puhuu vielä melko ... hmmm hän saa ääniä vaikka kaverit (ja itse ?) miljonäärejä.
- tyhmiäkö ollaan
Vai mistä kysmys, kun nämä pellet vievät meitä kuin pässiä narussa näin vaalien alla. Ökyoptiorikkaiden edustajasta teemme ääniharavan.
- ääniharavaa
Eduskuntavaaleissa on muitakin ehdokkaita.
- Jymyp...
on tuoreen RUILEIVÄN kanssa hyvvee ai ai mut kyllä hyvin PIERETTÄÄ...ja hajut saa koko kokoomus haesttoo puahahaha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233