Kun mormoneilla tuntuu olevan aivan erilainen käsitys klassisesta kirjallisuudesta kuin muilla ihmisillä, niin panen vielä tämän linkin tiedoksi heille. Tällaista kirjallisuutta me muut sisällytämme klassikoihin:
http://www2.hs.fi/klik/klassikkoautomaatti/klassikkoautomaatti.html
Klassikoista vielä
6
277
Vastaukset
- Richard_Roe
kirjallisuus on mormoneille samaa kuin kaikille muillekin.
Miksi yrität tehdä mormoneista kummajaisia kirjallisuuden kuluttajinakin?- tarjottiin
puppua eikä klassikoita. Siitä päätelmä.
- Richard_Roe
tarjottiin kirjoitti:
Kysyttiin mormonikirjailijoita. Kirjallisuuden harrastaminen ja lukeminen ovat eri asioita kuin kirjailijana leipänsä tienaaminen.
Parilla pikaisella haulla havaitsin, että mahtuu puppua generaattoriisikin, klassikoiden sekaan. En arvioi sitä mormonina, vaan 'itsenäisenä' lukijana. - mormonikirjailijoita?
Richard_Roe kirjoitti:
Kysyttiin mormonikirjailijoita. Kirjallisuuden harrastaminen ja lukeminen ovat eri asioita kuin kirjailijana leipänsä tienaaminen.
Parilla pikaisella haulla havaitsin, että mahtuu puppua generaattoriisikin, klassikoiden sekaan. En arvioi sitä mormonina, vaan 'itsenäisenä' lukijana.Kai kysyä saa?
Alkaa vain ihmetyttää niiden puute. Eikö luovuus sentään ole kehityksen merkki sekin. Onkohan ylenpalttinen kuuliaisuus kuihduttanut tai suorastaan tappanut sen mormonien keskuudessa. - Kielitaitoinen
tarjottiin kirjoitti:
niin saanen kertoa, että olen kyllä klassikkosi lukenut. Luulen erottavani klassikon pupusta ja pystyväni tekemään vieläkin tarkempia erotteluja eri kirjallisuudenlajien ja -tyylien välillä.
Minä ja muutkin vastaajat totesimme puheenvuoroissamme, ettei nobelisteja tiettävästi mormonien keskuudesta löydy. Tosin eihän ihmisen uskonnollista suuntausta tiedustella nobeleita jaettaessa.
Joka tapauksessa, kun emme osanneet klassikoja nimetä, jatkoimme keskustelua kirjallisuudesta laajemminkin. Onhan näillä palstoilla rönsyilyyn totuttu.
Mitä muuten luulet, mikähän on klassikon määritelmä? Kuinka monta klassikkoa arvelet Suomessa kirjoitetun esimerkiksi vime sotien jälkeen? - Kielitaitoinen
tarjottiin kirjoitti:
sinne vanhaankin viestipuuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."321974Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2761565Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1001533Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601196Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261098Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791066Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981013