Ideaparkin valheellisesta mainonnasta tuli mieleen keskisen puppelin mainostama "tampereelta tunti tuuriin". tre hämeenkatu - tuurin kyläkauppa välimatka on 146.7 kilometriä. mitenkä laillisesti tunnissa? helikopterilla?
tunti tuuriin
9
13488
Vastaukset
- Raymond
Sitä matkaa ei millään helskutilla aja tunnissa. Kyllä mainonnan tekijöillä joku vastuu pitäisi olla, vaikka asiantuntemattomia ovatkin.
- ennen oli
Eihän tänäpäivänä enää mainostajat joudu vastuuseen. Ennen joutuivat korvaamaan tai oikaisemaan mainontansa, mutta nyt markkinatalous jyllää ja jos tekee asian niin joutuu itse kärsimään.
- Joskus tuurissa käynyt
Eikös Keskis-Vesa ole ajanut joskus tunnissa Tampereelta Tuuriin? Siitä kai se mainos on saanut ideansa. Hiukkasen taisi kyllä olla ylinopeutta, mutta hyvä mainos...
En kuitenkaan käy Tampereelta Tuurissa, senverran kalliiksi olen ostosmatkan todennut. Ne pari tavaraa, mitkä ovat edullisia, kompensoituvat kalliiden tavaroiden joukossa. Pitäisi olla huikean hintatietoinen. - rätty sepo
Joskus tuurissa käynyt kirjoitti:
Eikös Keskis-Vesa ole ajanut joskus tunnissa Tampereelta Tuuriin? Siitä kai se mainos on saanut ideansa. Hiukkasen taisi kyllä olla ylinopeutta, mutta hyvä mainos...
En kuitenkaan käy Tampereelta Tuurissa, senverran kalliiksi olen ostosmatkan todennut. Ne pari tavaraa, mitkä ovat edullisia, kompensoituvat kalliiden tavaroiden joukossa. Pitäisi olla huikean hintatietoinen.minusta lain rikkominen EI ole hyvää mainosta, eikä merkki älykkyydestä.
- Tampereelta Tuuriin
No just mekin oltiin menossa Tuuriin ja viikonloppu Tampereella mutta eihän tuota matkaa aja millään tunnissa :( Harmi.
- Anonyymi
Tä mainos on tehnyt paluun!
- Anonyymi
Saa siinä aika haipakkaa polkea.
- Anonyymi
Kaksi tuntia Tampereelta Tuuriin, sanotaan...
- Anonyymi
Siis sinne vissii menee junal 1h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741