tunti tuuriin

rätty sepo

Ideaparkin valheellisesta mainonnasta tuli mieleen keskisen puppelin mainostama "tampereelta tunti tuuriin". tre hämeenkatu - tuurin kyläkauppa välimatka on 146.7 kilometriä. mitenkä laillisesti tunnissa? helikopterilla?

9

11192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raymond

Sitä matkaa ei millään helskutilla aja tunnissa. Kyllä mainonnan tekijöillä joku vastuu pitäisi olla, vaikka asiantuntemattomia ovatkin.

• ennen oli

Eihän tänäpäivänä enää mainostajat joudu vastuuseen. Ennen joutuivat korvaamaan tai oikaisemaan mainontansa, mutta nyt markkinatalous jyllää ja jos tekee asian niin joutuu itse kärsimään.

• Joskus tuurissa käynyt

Eikös Keskis-Vesa ole ajanut joskus tunnissa Tampereelta Tuuriin? Siitä kai se mainos on saanut ideansa. Hiukkasen taisi kyllä olla ylinopeutta, mutta hyvä mainos...

En kuitenkaan käy Tampereelta Tuurissa, senverran kalliiksi olen ostosmatkan todennut. Ne pari tavaraa, mitkä ovat edullisia, kompensoituvat kalliiden tavaroiden joukossa. Pitäisi olla huikean hintatietoinen.

• rätty sepo
        Joskus tuurissa käynyt kirjoitti:

Eikös Keskis-Vesa ole ajanut joskus tunnissa Tampereelta Tuuriin? Siitä kai se mainos on saanut ideansa. Hiukkasen taisi kyllä olla ylinopeutta, mutta hyvä mainos...

En kuitenkaan käy Tampereelta Tuurissa, senverran kalliiksi olen ostosmatkan todennut. Ne pari tavaraa, mitkä ovat edullisia, kompensoituvat kalliiden tavaroiden joukossa. Pitäisi olla huikean hintatietoinen.

minusta lain rikkominen EI ole hyvää mainosta, eikä merkki älykkyydestä.

• Tampereelta Tuuriin

No just mekin oltiin menossa Tuuriin ja viikonloppu Tampereella mutta eihän tuota matkaa aja millään tunnissa :( Harmi.

• Anonyymi

Tä mainos on tehnyt paluun!

• Anonyymi

Saa siinä aika haipakkaa polkea.

• Anonyymi

Kaksi tuntia Tampereelta Tuuriin, sanotaan...

• Anonyymi

Siis sinne vissii menee junal 1h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe