Iltalehti BOIKOTTIIN!!!

Kyllästynyt

Iltalehti boikottiin. Sen kekustelupalstaa hallinoi moderaattorit jotka valikoivat läpipääseviksi ainoastaan heitä miellyttävät aiheet. Kyseessä ei ole mikään asiattoman viestinnän estäminen vaan selkeästi määränpäähakuinen viestien sensurointi jos ne eivät miellytä tiettyjä poliittisia ja kielellisiä tasoja. Silkkaa fasismia tai kommunismia, miten vaan haluatte. Käyttäkää ainoastaan sananvapuden todentavia keskustelualueita. ÄLKÄÄ iltalehteä!

10

3531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Näin se tosiaan näyttää tapahtuvan. Ymmärrän johonkin rajaan saakka karsinnankin; ainakin epäasiallisten viestien osalta, mutta kyllä tässä näyttäisi jonkinlaista eri tahoille kumartamista olevan myös taustalla.

      Onhan olemassa se toinenkin vaihtoehto, IS, joka on lehtenä ja nettisivujensakin osalta paremmin tehty - jos boikottia suunnittelet.

    • rehellinen Renaultisti

      Enkä osta iltalehteä se on demarien lehti se! enkä osta muuten iltasanomiakaan minähän en ole sensaation halunen niitä lukevatkin sellaset joiden elämä on muuteski köyhää muttei se ainaskaan niitä 2 lehteä lukemalla parane yhtään.sen takia tilasinkin muuten renaultisti lehden siinä on jämäkkää asiaa:)

      • mutta selitähän

        miksi se olis demarien lehti? Luen sitä itsekin, joten perustelujen tulee olla aika vahvat ja todet.


      • kaikki renautistithan ovat

        kommareita! ;DDDD


    • ei olla

      vielä koskaan sieltä poistettu, eli ne on kuolemattomia. Miksi boikotoisin siis?
      Kannattais aloituksen tekijän mennä itseensä tässä. *nauraa katketakseen*

      Olisit nyt kertonut edes yhden ainukaisen viestin, mikä sieltä on poistettu ja olisi ollut väärin. Muuten sun on turha tulla tänne itkemään, perustelut kehiin siis. *nauraa taas toisen lapsellisuudelle*

    • boikoijat

      olen huomannut ja myös iltasanomat ei julkaise vaikka ottaa kantaa ihan asiallisesti. Enpä tiedä onko aihe rajattu mitä ei saa kuin kehua..

    • A.K. Kurat

      Iltalehdestä en osaa sanoa. Mutta. Et kai ole IS moderaattorilaumasta ?

    • Olli-79
      • boikottiin

        ja hakekaa kirjoja kirjastosta. tääl haaskaa aikaansa.


      • keksiä joku muu
        boikottiin kirjoitti:

        ja hakekaa kirjoja kirjastosta. tääl haaskaa aikaansa.

        harrastau kuin roikkua
        täällä.itse olen ekaa kertaa.
        otampa ja lähden iltakahvit
        hörppäsemään omalle terassille.
        sitte lehen lukuun mitä se kertoo en ole ehtinyt tään
        päivän lehteä vielä lukea.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe