onko kannabiksen käyttö syntiä?

kekkonen

Polttelen silloin tällöin kannabista. On hieno esim. rankan työpäivän jälkeen poltella sätkä ja katsella hyviä elokuvia tai kuunnella jotain hyvää musiikkia esim.reggaetä, ja todella rentoutua. Käyn normaalisti töissä ja pystyn hoitamaan kaikki asiani ja elän muutenkin täysipainoista elämää, eikä kannabis tuo mielestäni mitään ongelmia minulle, päin vastoin. Pystyn olemaan polttamatta heti kun vaan siltä tuntuu (nyttenkään en ole polttanut yli 2 kuukauteen), ja silloin kun olen pilvessä, niin mieleeni ei ole tullut koskaan mitään agressiivisia tai pahoja ajatuksia toisista. niin kysymykseni on, että teenkö syntiä? itselleni ei ainakaan tule sellainen olo että tekisin jotain pahaa. En tykkää juoda alkoholia, koska kännissä olen sekaisin ja en ole oma itseni, mutta joskus sitä tulee juotua lähinnä sosiaalisesta paineesta (esim pikkujoulu ja uusivuosi) ,mutta kun olen pilvessä niin olen oma itseni ja teen päätöksiä omilla aivoillani. Elänkö synnissä jos mielummin viikonloppuna rentoudun sätkän kanssa kotona ja katselen elokuvia, kun olisin heilumassa ja rähjäämässä jossain kapakassa, ja sitten aamulla herään jonkun tuntemattoman naisen sängystä ja itsetuntoa kalvaa niin pirusti.

6

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskova

Itsekkin olen pössytellyt,niin tiedän kyllä että olo on erittäin rauhallinen,eikä polttelun jälkeen tee pahaa kärpäsellekkään.Siinä mielessä pienin pahe kuin viinan juonti,joka tekee agressiiviseksi.
      Mutta Jumala kieltää kaikki huumaavat aineet,joten itse koen sen pahaksi ja tein päätöksen lopettaa.Enkä enää polta ja piste.

Omaa kehoa vahingoittavat aineet ovat pahasta,tupakka ja viina listan kärkipäässä.
      illan vietto lukemalla hegellisiä kirjoja tai kuuntelemalla uskovaisia kasetteja on parasta hegen ravintoa,ihminen kun ei elä pelkästä leivästä,vaan elävän Jumalan sanasta.
      siunausta tiellesi.

• tuli mieleen

Tuli mieleen ettei se poltettu kana ole hyvää mutta kyllä se on terveellisempää ku tuo paska!

• tai ei...

Hampun vastustaminen on kai lähinnä vakaumuksellinen kysymys... ketkä pitää hamppua lääkkeenä, ketkä terveyttä huonontavana asiana... jos minulta kysytään, niin kieltisin tupakan, nostaisin väkiviinan ja oluen verotusta ja kriminalisoisin tupakan!

http://hamppu.net/joulu2006/kalenteri2006.php#top

• sallisin
        tai ei... kirjoitti:

Hampun vastustaminen on kai lähinnä vakaumuksellinen kysymys... ketkä pitää hamppua lääkkeenä, ketkä terveyttä huonontavana asiana... jos minulta kysytään, niin kieltisin tupakan, nostaisin väkiviinan ja oluen verotusta ja kriminalisoisin tupakan!

http://hamppu.net/joulu2006/kalenteri2006.php#top

hampun.

• ´jeh

kannabista ei voi syyttää ihmisen ongelmista ne tulee ihmisestä itestään.. ite en tee mitään pahaa kun olen poltellut olen ystävällisempi, heti jos tulee mieleen että pitäisi jotakin tehdä teen sen enkä aikaile mitään. lepposampi muutenkin. En itse pidä polttelua minään syntinä en tosin edes lue raamattua että en tiedä.. lääkitsen mieltä ja ruumista..

• piiput piiloon

on sinun asia jos haluat että et polta on sinun asia.luulen kuitenkin voivan sinun paremmin kun et polta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe