Olipa uskomaton tapaus tänään iltapäivällä tamperelaisella ostoskeskuksen parkkipaikalla. Astuin autosta ulos. Aivan yllättäen kuulin takaa jonkun auton kiihdyttävän vieressä olevaan todella isoon kuralätäkköön (näin arvioiden ainakin lähes viidenkymmenen kilometrin tuntivauhtia) ! Koko lammen kokoinen lätäkkö mäiskähti allekirjoittaneen päälle. Olin läpimärkä kuransekaisesta litkusta. Tämän tapahtuman näki lukuisa ihminen Olin ihmeissäni, mitä ihmettä juuri oli tapahtunut. Punainen auto kaarsi kauemmaksi. Kävelin tuon auton tykö ja koputin ikkunaan.
Ikkuna aukesi ja huomasin auton olevan täynnä romanimiehiä jotka nauroivat katketakseen. Kysyin mikä ihme heitä vaivasi kun vaivautuivat tekemään moisen tempun heille tuntemattomalle ihmiselle. Naurunremakka jatkui ja nimittely alkoi. Minua haukuttiin huoraksi ja läskiksi huoraksi kovaan ääneen. Miksi, sitä en tiedä.
Tilannetta seurasi moni ihminen eikä kukaan osoittanut muuta kun röyhkeää uteliaisuutta. Lopulta tilanne äityi huutomekakaksi ja jouduin itse puolustautumaan täysin tuntemattomia ihmisiä kohtaan sanallisen arkkuni voimin.
Olen tavallinen suomalainen nainen. Koskaan en olisi uskonut törmääväni vastaavaan tilanteeseen. Tilanne oli uhkaava eikä kukaan, KUKAAN tullut minua puolustamaan vaikka asialla oli lukuisia silminnäkijöitä, pääosin aikuisia miehiä. Olen aina kuvitellut, että suomalaisessa on miestä puuttua tilanteeseen jossa parikymppinen naisihminen joutuu avuttomana tuollaiseen tilanteeseen.
Ihmiset rakkaat, älkää jättäkö kanssaihmisiä yksin. Tämäko on tänään maan tapa? Kukaan ei välitä, vaan jokainen on tyvkönään tyytyväinen ettei tapahtunut omalle kohdalle. Miksi kukaan ei auta? :0(
miksi kukaan ei auta?
13
465
Vastaukset
- rikosilmoitus
poliisille.
- Rekakri ylös ja
rikosilmoitus.
- kun ei se
auto kumminkaan ollut, mustalaiset tuntien, niiden oma...
- autonsa
kun ei se kirjoitti:
auto kumminkaan ollut, mustalaiset tuntien, niiden oma...
lainaisi? Kyllä tuo rekisterinumero kannattaa ottaa ja myös jos ollut silminäkijöitä niin muutama nimi ja yhteystiedot!
Liikennevakuutuksesta korvataan tuommoinen, mutta nyt joku tietysti väittää, että ei niillä ole vakuutuksia, mutta kyllä niillä on ja ei ne tuolla pystyisi muuten ajelemaan vaan olis kilvettömiä autoja tienposket väärällään! - Sam69
autonsa kirjoitti:
lainaisi? Kyllä tuo rekisterinumero kannattaa ottaa ja myös jos ollut silminäkijöitä niin muutama nimi ja yhteystiedot!
Liikennevakuutuksesta korvataan tuommoinen, mutta nyt joku tietysti väittää, että ei niillä ole vakuutuksia, mutta kyllä niillä on ja ei ne tuolla pystyisi muuten ajelemaan vaan olis kilvettömiä autoja tienposket väärällään!Ei tummille tarvitse lainata, osaavat lainata omin avuinkin. Ja toinen, vielä suurempi mahdollisuus on, että auto on kyllä heidän omansa, mutta ostamisen jälkeen ovat unohtaneet rekisteröidä sen omiin nimiinsä. Kerran olen läheltä seurannut, kuinka lähisukulainen sai tämän tästä puheluita poliisilta milloin väärinpysäköinnin, milloin muunlaisten kuprujen takia, koska hänen tummille myymästään autosta uusi omistaja oli "unohtanut" tehdä rekisteröinti-ilmoituksen. Unohdus oli kroonista.
Ilman liikennevakuutusta kyllä pystyy ajelemaan ja katsastamattakin, parhaassa tapauksessa vaikka koko ikänsä. Ei niitä kilpiä poisteta kuin mahdollisessa ratsiassa ja semmoiseen joutuminen on aika harvinaista ja saahan autoon aina jostain sitten toiset kilvet. Voitaisiinhan ne tietysti poistaa katsastuksessakin, mutta kuka hölmö nyt vakuuttamatonta autoa katsastukseen veisi? - Sam69
autonsa kirjoitti:
Liikennevakuutuksesta korvataan tuommoinen, mutta nyt joku tietysti väittää, että ei niillä ole vakuutuksia, mutta kyllä niillä on ja ei ne tuolla pystyisi muuten ajelemaan vaan olis kilvettömiä autoja tienposket väärällään!Veikkaanpa, että jos yrittää saada jonkun todistajan nimen ylös, niin kaikki ovat juuri sillä hetkellä "katsoneet muualle" tai eivät muuten vain halua tulla sekoitetuiksi mihinkään. Sen verran selkärangatonta väki nykyään on. Sitten kyllä ruikutetaan, jos jotain sattuu omalle kohdalle.
- Finski soldier
mitä ne mutapäämannet on ja mitä tekee!!!Ja sellaisia vitun rotumolukkeja täällä hyyssätään ja suositaan.
Kerro rekkari ja kerro täällä niin kohta on vitun kirjarotuiset kuolleena suon pohjassa!!!:D
Vittu oliskin ihanaa tappaa saatana muutama mutapäinen nahkatakkimustalainen manne paska ruttohuoran syövyttämä vittu alaihminen"!!!!!!!!Haudata hevosen paskaan kaikki!!!!!!!1 - nykyään tällaista
Vaikka mannet olisivat repineet sinut autoon tahi raiskanneet siinä konepellillä olisi vain uteliaita ollut katselemassa 10m päässä.
Olitko todella niin blondi, ettet ottanut edes rekisteriä ylös ??
Ei sitä viitsi mennä väliin kun poliisi syyttää väliinmenijää kaikesta siitä mitä raiskaajat keksivät.
Jaa, että mistäkö johtuu?? Äänestä sinäkin SDP, KEPU tai KOK.
Nytkin on iso poru kun ei meinata saada PAKOLAISKIINTIÖTÄ täyteen.
Pakolaisten turvallisuudesta kyllä huolehditaan, mutta ei kantaväestön. - käynyt jos
autolasti valkoisia miehiä olisi roiskauttanut lätäkön satahameisen manneakan päälle ja vieressä olisi ollut torillinen manneukkoja katsomassa.
Olisiko pojilla ollut aikaa jäädä nauraa räkättämään paikalle?
Siinä näet orjakansan ja vapaankansan eron.
Meidän tehtävämme on tehdä työtä, maksaa ja olla hiljaa. Niin on hallitus lait säätänyt, että ylempirotuiselle ei saa aiheuttaa vahinkoa tai mieltä pahoittaa. - LIEVE ILMIÖITÄ!!
Itsekkyys ja muista piittaamattomuus!!!!
- pidän venäläisistä
Siellä vielä välitetään ihmisistä, halaillaan, onnitellaan, autetaan. Täällä vain katsotaan sivusta. Sama pätee myös etelänmaihin. Perhe on tärkeä ja muut ihmiset. Suomalaiset seisovat tumput suorina ja kääntävät selkänsä ettei vain tarvitse sekaantua toisten asioihin.
- Valto
Olisitko itse auttanut, vai ollut vain utelias?
- ei suojele uhria tai todist...
Valitettavasti tuossa ei ulkopuolinen voi tehdä muuta kuin haittaa itselleen tulemalla väliin. Jos näet raiskauksen, ainoa keino on soittaa polisiille. Todistajaksi ei silti kannata mennä, sillä todistajien uhkailu ei ole kovin kummoinenkaan rikos. Parhaassa tapauksessa saat kostajia perääsi loppuelämäksi. Pahinta on jos rikoksen tekijä on maahanmuuttaja, silloin kannattaa sulkea silmät ja juosta nopeasti kotiin. Saat syytteen rasistisesta rikoksesta jos kosket tekijään, ja sen jälkeen on turha elätellä toiveita hyvistä työpaikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750