Kysyisin palstalaisten mielenkiintoa ja mielipidettä mahdollisiin tuleviin Israel-marsseihin.
Itse toivoisin marsseja järjestettävän joka vuosi.
Marssi olisi yhdistetty JEESUS- ja Israel-marssi.
Marssia järjestettäessä ja toteutettaessa tulisi selvästi julkituoda Evankeliumi Jeesuksen nimessä.
Marssin tarkoituksena olisi herättää juutalaisten huomio, että marssijat haluavat ensisijaisesti heidän iankaikkista pelastustaan.
Julkituoda marssijoiden lähteneen tukemaan Israelia ja sen juutalaista kansaa Jeesukseen uskovina.
Selvästi, hebrean- ja englanninkielisin teksteillä, lipuilla ja risteillä esiin tuoden JUMALAN nimen; MINÄ-OLEN JEESUS, JUMALA.
Kun me rohkeasti tuomme esiin Jeesuksen nimen, niin Pyhä Henki sitten vaikuttaa, tahtonsa mukaan, marssin näkijöissä ja kuulijoissa.
On enää hyvin vähän aikaa jäljellä Jumalan Kirkkauden ilmestymiseen.
Meillä on kiire.
Saatana vihaa, ja ennen kaikkea se pelkää juutalaisten evankeliointia.
Tämä marssi, jos se on Jumalan tahdon mukainen, tulisi järjestää mahdollisimma pitkälti ilman olemassa olevia organisaatioita.
Marssista ei saa tehdä tiettyjen Israel-järjestöjen ohjailemaa tukikamppanjaa AINOASTAAN Israelin maallisen ja ajallisen valtion puolesta, niin kuin on nykyisin toimittu. On tarkoituksella vältetty tuomasta Jeesuksen nimeä esille. Tämä ei ole ollut Jumalan tahdon mukaista.
Marssilla on oltava hengellinen lähtökohta ja perusta.
Itse toivoisin marssin pysyväksi järjestämispaikkakunnaksi Tamperetta.
Se on monelle osanottajalle "sopivasti keskellä Suomea", olematta pohjoisille tulijoille " liian etelässä". Yhteydet, niin junilla kuin linja-autoila ovat hyvät. Mahdollisille yöpyjille on runsaasti majoitusmahdollisuuksia, huomattavasti esim. Helsinkiä edullisemmin.
Vaikka marssit yleensä on usein järjestetty sunnuntaisin, toiveeni ja rukoukseni on, että marssi pidettäisiin lauantaina.
Marssin voisi aloittaa sekä päättää lyhytkestoinen hengellinen tilaisuus;
Rukous, evankeliumin lukua, joitakin hengellisiä lauluja ja virsiä.
Tämä on haaveni. Jos on muita samalla lailla tuntevia, pyytäisin asian viemistä yksin ja omie rukousystävien kanssa Jumalan eteen.
"Ihminen suunnittelee, Jumala säätää."
Tulevat Israel-marssit ?
Kristitty Israelin ystävä
1
91
Vastaukset
- Lapinpoika__
Helsingissäkö marssitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770