Voisiko joku ystävällisesti kertoa minne Suomessa kannattaa mennä pienennyttämään ja ehkä kohotuttamaan rintansa. Nyt kuppikoko F. samoin mietin myös yläluomileikkausta. Onko mahdollista kiristää alaluomia eli ei ole kyse silmäpusseista.
Mitä tarkoittaa kulmien kohotus?
Onko ko. operaatioissa olleita ja missä olette saaneet hyviä tuloksia. Pyydän asiallisia vastauksia.
Hyvä tulos
9
1064
Vastaukset
- minä vaan
Mut leikattiin yleisellä puolella Porissa. Leikkaus meni hyvin ja rinnat parani todella nopeasti ja ovat kauniit ja ihanat...PIENET!! =)
Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee. Eli yksityisistä en tiedä mitään. Jonne ilmeisesti olet menossa, koska meinaat kasvoja myös operoida.
Mut menet mihin tahansa, onnea matkaan!!!- toinen minä vaan
Oliko sulla haavojen paranemisessa mitään ongelmia? Miten hoidit niitä?
Joko parin viikon kuluttua leikkauksesta jaksaa istua autossa nelisen tuntia (matkustaa) ihan hyvin ?
Entä tavaroiden kantaminen, nostaminen, miten onnistuu ?
Kiva, jos jaksat vastailla. - Miettivä asiakas
En ole kysellyt vielä julkiselta, mutta varmaan pääsisin terveydellisistä syistä. Pelkään vain pitkiä jonoja ja tulosta eli voiko toivoa kokoa? Haluaisin jotain ison C:n tai pienen D:n sillä minulla on ollut aina hieman normaalia suuremmat rinnat ja noilla kokoluokilla pärjäsin ennen hyvin ja olin tyytyväinen. Suunnittelemme raskautta ja pelkään kuinka suuriksi rinnat sen jälkeen jää kun nytkin jo vaikeuksia.
Minulla on myös aina ollut raskaat yläluomet ja alaluomet (lapsesta lähtien)ja ajattelin samalla korjata myös ne. Tiedän sukulaisista, että nuo yläluomet tulee roikkumaan entistä enemmän vuosien saatossa.
Kalliiksi tulee, jos yksityiselle menee, mutta ajattelin ihan sitä varten säästää ja ottaa vaikka osan lainaa. En kaipaa kalliita autoja, kesämökkejä,lomia tms. Voihan se olla, ettei niihin ole varaa. Ehkä sitten vain rintaleikkaukseen. Olen kuullut, että Jyväskylässä Rintamäki olisi hyvä ja Kelakorvauksen jälkeen jäisi itse maksettavaa 4000 euroa. Onko ketään, joka olisi hänen operoitavanaan ollut?
Nuo kasvoleikkaukset pelottaa, sillä en tunne ketään, jota olisi operoitu, paitsi julkisuuden Esko A. ja Tellervo K. sekä Paula K. Kivalta näyttävät tulokset ainakin heillä. - matamix
Miettivä asiakas kirjoitti:
En ole kysellyt vielä julkiselta, mutta varmaan pääsisin terveydellisistä syistä. Pelkään vain pitkiä jonoja ja tulosta eli voiko toivoa kokoa? Haluaisin jotain ison C:n tai pienen D:n sillä minulla on ollut aina hieman normaalia suuremmat rinnat ja noilla kokoluokilla pärjäsin ennen hyvin ja olin tyytyväinen. Suunnittelemme raskautta ja pelkään kuinka suuriksi rinnat sen jälkeen jää kun nytkin jo vaikeuksia.
Minulla on myös aina ollut raskaat yläluomet ja alaluomet (lapsesta lähtien)ja ajattelin samalla korjata myös ne. Tiedän sukulaisista, että nuo yläluomet tulee roikkumaan entistä enemmän vuosien saatossa.
Kalliiksi tulee, jos yksityiselle menee, mutta ajattelin ihan sitä varten säästää ja ottaa vaikka osan lainaa. En kaipaa kalliita autoja, kesämökkejä,lomia tms. Voihan se olla, ettei niihin ole varaa. Ehkä sitten vain rintaleikkaukseen. Olen kuullut, että Jyväskylässä Rintamäki olisi hyvä ja Kelakorvauksen jälkeen jäisi itse maksettavaa 4000 euroa. Onko ketään, joka olisi hänen operoitavanaan ollut?
Nuo kasvoleikkaukset pelottaa, sillä en tunne ketään, jota olisi operoitu, paitsi julkisuuden Esko A. ja Tellervo K. sekä Paula K. Kivalta näyttävät tulokset ainakin heillä.Pari vuotta sitten piennennytin dd-kupista c-kuppiin. Ihanaa! Olin Kuopiossa Lasaretissa. Olen ihan tyytyväinen, ei moittimista. Seuraavana päivänä leikkauksen jälkeen kuljin junalla kotiinpäin. Junassa pystyin olemaan ihan hyvin. Yllättävän vähän oli kipuja koko aikana, ja särkylääkkeillä hävisi ne vähätkin kivut. Haavojen kanssa tuli vähän ongelmia, mutta sain heti lääkäriltä antibioottikuurin ja homma oli ok. Katunut en ole päivääkään, joten tsemppiä. Kannattaa itseään rakastaa!
- lurppasilmä
Nuo kasvoleikkaukset pelottaa, sillä en tunne ketään, jota olisi operoitu, paitsi julkisuuden Esko A. ja Tellervo K. sekä Paula K. Kivalta näyttävät tulokset ainakin heillä.olen menossa itse tammikuussa Jussi Rintamäelle Kouvolaan yläluomileikkaukseen olen itse myös kuullut,että hän leikkaa hyvin
- Miettivä asiakas
lurppasilmä kirjoitti:
olen menossa itse tammikuussa Jussi Rintamäelle Kouvolaan yläluomileikkaukseen olen itse myös kuullut,että hän leikkaa hyvin
Kiitos sinullekin kun vastasit. Voisitko mitenkään tulla kertomaan leikkauksen jälkeen kuinka kaikki meni ja onko toivottu lopputulos? Olisin siitä todella kiitollinen.
Minullahan nuo leikkaukset ajankohtaisia vasta jotain parin vuoden päästä, koska yritämme raskautta ja rahatkin vielä hankkimatta. En ole uskaltanut miettiä rintaleikkausta ennen lapsen hankintaa, sillä leikkaus voi kai vaikuttaa imetykseen ja muutenkin kuulemma rinnat muuttuu raskauden ja imetyksen jälkeen. Lääkärin valinta niin hirvittävän tärkeää, varsinkin kun kasvoista kyse. Kyllähän noita silmäluomileikkauksia tehdään todella paljon nykyään, joten kyllä se varmaan ko. lääkäreille ihan rutiinia, mutta kumminkin haluaa kuulla muiden mielipiteitä. Suomessa niin monenlaisia lääkäreitä muutenkin.
Paljonko noihin rintaleikkauksiin saa Kela tukea, jos terveydellistä haittaa? Onko se se 40% vai mitä? Minä saan varmaan noihin rintoihini Kelan tuen,jos haluan. Silmäluomet eivät vielä haittaa näköä eli ne täytyy maksaa itse. Päätökseen ei kyllä vaikuta tuo Kelan korvaus, vaan menen siitä huolimatta, jos saan rahat kasaan. En kyllä tiedä antaako pankki tuollaiseen velkaa, mitä luulette? Oletan, että en pysty koko summaa säästöillä kuittaamaan.
Ihanaa kun Teille naisille on leikkaukset onnistuneet ja fiilikset nyt niin hyvät. Olen iloinen teidän puolestanne ja se antaa minullekin rohkeutta mennä leikkaukseen. Kun elää terveellisesti ja huolehtii itsestään niin haluaa itselleen myös hyvää oloa muuttamalla asioita, jotka rasittavat terveyttäsi ja mieltäsi vuodesta toiseen ja joiden muutokset nykyään mahdollisia. - minä vaan
toinen minä vaan kirjoitti:
Oliko sulla haavojen paranemisessa mitään ongelmia? Miten hoidit niitä?
Joko parin viikon kuluttua leikkauksesta jaksaa istua autossa nelisen tuntia (matkustaa) ihan hyvin ?
Entä tavaroiden kantaminen, nostaminen, miten onnistuu ?
Kiva, jos jaksat vastailla.mä olin tasan viikon kipeä, sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ei kipuja oikeastaan ollenkaan sen viikon jälkeen, tai en ainakaan särkylääkettä ottanut ollenkaan ja haavat meni heti kiinni ja ovat nyt jo todella hyvässä kunnossa.
Mä rakastan elämääni näiden pienten tissien kanssa!
Ihanaa olla "lauta"!!!! =) - minä vaan
minä vaan kirjoitti:
mä olin tasan viikon kipeä, sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ei kipuja oikeastaan ollenkaan sen viikon jälkeen, tai en ainakaan särkylääkettä ottanut ollenkaan ja haavat meni heti kiinni ja ovat nyt jo todella hyvässä kunnossa.
Mä rakastan elämääni näiden pienten tissien kanssa!
Ihanaa olla "lauta"!!!! =)niin siis hoidosta....
eli mä suihutin ihan vaan vedellä joka päivä haavat ja laitoin puhtaat sidokset. mitään teippejä en käyttänyt, eikä näköjään tarvettakaan ole. Arvet eivät ole koholla, eivätkä kovin punaiset.
Sitten kun tikit oli otettu pois ja kaikki kohdat sulkeutuneet haavasta täysin aloin käyttämään bebanthen rasvaa, jota laitan edelleen joka päivä arpien päälle.
Mulle kerrottiin, että harvoin kukaan pääsee näiden haavojen kanssa näin vähällä, mutta hyvä peruskunto on kuulemma hyvä edellytys siihen, ja tietysti monipuolinen ja terveellinen ruokavalio. joku sanoi mulle, että jos nauttii päivittäin rusaasti c-vitamiinia niin silläkin on vaikutusta. Mä tein näin, enkä kokenut, että siitä haittaakaan oli. - Dartskoj
Kiitos sinullekin kun vastasit. Voisitko mitenkään tulla kertomaan leikkauksen jälkeen kuinka kaikki meni ja onko toivottu lopputulos? Olisin siitä todella kiitollinen.
Minullahan nuo leikkaukset ajankohtaisia vasta jotain parin vuoden päästä, koska yritämme raskautta ja rahatkin vielä hankkimatta. En ole uskaltanut miettiä rintaleikkausta ennen lapsen hankintaa, sillä leikkaus voi kai vaikuttaa imetykseen ja muutenkin kuulemma rinnat muuttuu raskauden ja imetyksen jälkeen. Lääkärin valinta niin hirvittävän tärkeää, varsinkin kun kasvoista kyse. Kyllähän noita silmäluomileikkauksia tehdään todella paljon nykyään, joten kyllä se varmaan ko. lääkäreille ihan rutiinia, mutta kumminkin haluaa kuulla muiden mielipiteitä. Suomessa niin monenlaisia lääkäreitä muutenkin.
Paljonko noihin rintaleikkauksiin saa Kela tukea, jos terveydellistä haittaa? Onko se se 40% vai mitä? Minä saan varmaan noihin rintoihini Kelan tuen,jos haluan. Silmäluomet eivät vielä haittaa näköä eli ne täytyy maksaa itse. Päätökseen ei kyllä vaikuta tuo Kelan korvaus, vaan menen siitä huolimatta, jos saan rahat kasaan. En kyllä tiedä antaako pankki tuollaiseen velkaa, mitä luulette? Oletan, että en pysty koko summaa säästöillä kuittaamaan.
Ihanaa kun Teille naisille on leikkaukset onnistuneet ja fiilikset nyt niin hyvät. Olen iloinen teidän puolestanne ja se antaa minullekin rohkeutta mennä leikkaukseen. Kun elää terveellisesti ja huolehtii itsestään niin haluaa itselleen myös hyvää oloa muuttamalla asioita, jotka rasittavat terveyttäsi ja mieltäsi vuodesta toiseen ja joiden muutokset nykyään mahdollisia.Jos yksityiselle menet ja terveydellisistä syistä pienennetään, niin valitettavasti korvaus ei ole noin mittava vaan minulla ainakin jäi noin 10 prosenttiin kokonaiskustannuksista. Kaiken kaikkiaan hintaa mammografioineen ja alkukonsultaatioineen tuli Kela-korvauksen jälkeen noin 4000 euroa.
Itsekin haaveilin pienennyksestä jo ennen lasten saantia, mutta lääkärin suosituksesta siirsin operaatiota lasten jälkeiseen aikaan (olisin kyllä varmaan ilman mitään suosituksiakin päätynyt odottamaan). Voihan se imetys toki onnistua leikkauksen jälkeenkin. Mua kans pelotti, että miten suureksi ne rinnat oikein raskauden aikana ja jälkeen kasvaakaan... ja kasvoihan ne jonkin verran, mutta siinä vaiheessa oli muutenkin joka tapauksessa muhkeampi.
Leikkauksesta on nyt vajaa vuosi aikaa. En ole katunut, olo on kevyt. Arvet ovat kainalon puolelta ja osin nännien ympäriltä vieläkin aika punaiset, mutta en niistä paljoakaan piittaa, ovat kuitenkin pieni haitta entisiin hinkkeihin verrattuna... Silikoniteippiä käytin monta kuukautta, mutta en mä nyt tiedä, oliko niistä juur hyötyä. Mutta kuten joku toinen toisaalla sanoi, enhän voi tietää, olisivatko arvet levinneet enemmän tms. jos en olisi teippaillut Mepiformilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844