pitäis saada yks leuanveto yhdellä kädellä kesään mennessä, onnistuuko. miten kannattais treenata?
leuanveto
10
1503
Vastaukset
- ja tekemällä
leuanvetoja ristiotteella sekä yhden käden negatiivisia toistoja
- Kariluoto
Minkälainen on ristiote?
- kdpigh
www.pakkotoisto.com
Sinne foorumille kyselemään!
Niinkuin huomaat, tällaisiin aiheisiin ei vastata tosissaan tällä foorumilla. riippuu siitä saatko tukea toisella kädellä pitämällä ranteesta kiinni?
- neuvo
Ei kannata paljastaa ennen vedonlyöntiä!
Sama periaate päteen toisen, vähintään samanpainoisen kaverin roikkuessa lisäpainona, ranteissa!
- Frank1
no siihen pitäs tietysti vetää perusharjotteluna leukoja ihan kaksin käsin normaalist, vois ottaa vaik viitenä päivänä viikos joku viis - kuus sarjaa/per päivä, sillai et ei vedä niit sarjoja loppuun asti, vaan vetää joku 60% sarjojen maksimi pituudesta.. ja sit vaik kerran viikkoon vetelee lisäpainojen kanssa raskaita toistoja(jos ei dippivyötä, ni heitä ne painot vaik reppuun). Ja joku pari kertaa viikkoon teet ylätaljaa yhellä kädellä( niikun se yhen käden leuka suoritettas), siinäkin vois käyttää raskaita painoja, toistot 4-6., Tää nyt tietysti kuullostaa kehonrakennusmielessä yliharjottelulta, mut täs haetaanki enemmän hermotus voimaa.. ja leuanveto tulos harvoin nousee radikaalisesti tehdessä sitä kerran viikkoon esim selkätreenin yhteydes.. tietysti myös kehon painon alentaminen(eli pientä dieettii) luulis auttavan. Onnea yritykseen!
- ajl
asiallisesta vastauksesta. tällä hetkellä menee noin 25 leukaa ilman lisäpainoa. 20kg painolla ennätys 10, 50kg painolla yks leuanveto. yhdellä kädellä oon kokeillu, mut tuntuu todella raskaalta, pystyy vetämään noin 1/3 liikkeen. painoa mulla on 72kg, pituus 181. oon nyt treenannu noin 2kk kunnolla. noin 5 vuoden tauko oli sitä ennen.
- Leuanvetäjä
ajl kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta. tällä hetkellä menee noin 25 leukaa ilman lisäpainoa. 20kg painolla ennätys 10, 50kg painolla yks leuanveto. yhdellä kädellä oon kokeillu, mut tuntuu todella raskaalta, pystyy vetämään noin 1/3 liikkeen. painoa mulla on 72kg, pituus 181. oon nyt treenannu noin 2kk kunnolla. noin 5 vuoden tauko oli sitä ennen.
Tuo lisäpainojen käyttö on hyvää treeniä leuvanvedossa jos aikoo yhdellä kädellä leuan saada. Itse sain yhdenkädenleuan kun lisäpainoilla meni ykkönen noin 60-65 kilolla. Painoin tuolloin noin 76-78 kiloa. Dippi lisäpainoilla auttaa myös sekä yhdenkäden ylätalja.
- wde
aloita kahel kädel sit ku saat sit ku saat yli kymmenen niin treenaa sit yhdel kädel
- talven aikana
Lähtötaso oli kahdella kädellä, ilman retkua, 18 toistoa.
Vetelin myötä- ja vastaotteella lisäpainojen kera lyhyehköjä sarjoja kolmesti viikossa.
"Lajiharjoituksen" aloitin yhden käden koukkuriipunnalla lähtien vaihe vaiheelta laskemaan alaspäin sen verran että jaksoin vetää takaisin ylös.
90:n asteen alapuolella rupee homma vaikeutumaan.
Jos yhden käden riipunta leuanvedon loppuasennossa tuntuu hankalalta niin anna itsellesi aikaa vuosi lisää!
Ennen kuin olet "valmis" yhden käden vetoon tulet huomaamaan että alhaalta lähtö vaatiikoko kropan potkun.
Laskusta on paljon helpompi vetää, jännitykset säilyttäen, takaisin.
Jonkin verran kannattaa ottaa myös tuettuja hauiskääntöjä.
Pelkillä leuoilla jää hauiksen alapää luiruksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328