Koirat on parempia!
Kissat poikottiin!
8
566
Vastaukset
- kaupungeissa
Vai onko olemassa palveluskissoja saati syövän haistavia kissoja?
- miu mielestä...
Jos olet halukas joka aamu hölkkäämään vesisateessa kusetuslenkille ja kuuntelemaan haukkuja päivittäin, niin OK! Minä olen mukavuudenhaluinen ja tykkään säären puskevasta kehräävästä katista, joka pissii fiinisti laatikkoon ja köllöttelee ikkunalaudalla patterin lämmössä, kun naapuri raahautuu ulos piskiään pissittämään. Molemmilla on kannattajansa, mutta EHDOTTOMASTI KOIRA EI OLE PAREMPI!!!
- MIAUU
Näkisitpä naapurin hurjan hurtan niin rakastuisit minuun välittömästi! Miau
- sepi
Ihmiset ketkä kirjoitavat poikotti pee:llä
BOIKOTTIIN!!! - Hevosmies Valte
Kissojen lisäksi myös koirat boikottiin! Kissat ja koirat on kyllä tyhmiä elukoita kun nuolevat omia elimiään... Hevoset on paljon viisaampia.
- soirojaan
Tuulettavat niitä kyllä varsin estottomasti.Ja siinä se varsin tyhmä ja kolho elukka onkin.
- Gabriel_Knight
Kissat ovat hyötyeläimiä. Ovat meidänkin tontilta syöneet hiiret, rotat ja myyrät lähes "sukupuuttoon". Enää ei ilmesty järsittyjä reikiä talon rakenteisiin.
Tosin nyt, kun jyrsijät ovat loppu, niin oravat ovat alkaneet tiputtamaan häntiään ja pikkulinnut siipiään.. - syyttä ?
Ensin puskevat ja kehräävät,sitten arvaamatta käyvät kiinni.Olen joutunut ottamaan hännästä,pyörittämään vauhtiin ja linkoamaan matkoihinsa.Koirat osaavat käyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036