Jouduin Vankilaan

Eksynyt tyttö

En ollut uskoa todeksi että minut ensikertalaisena toimitettiin vankilaan. Vierelläni istui ruumiin paloittelija, joka ei edes katunut tekoaan. Minä olin vain aiheuttanut aineellista vahinkoa joka oli korvattavissa. Koska vankilassa olo kesti vuoden, minut myös irtisanottiin virastani. Nyt jo 15-vuotta on siitä. Olisi kannattanut samaten tehdä itsemurha, yritinkin kahdesti, mutta uskoin että jotain työtä saisin. Ei mitään, ei yhtään mitään. (Pätkätöitä lukuunottamatta.) Korvaus vaade on tietysti ulosotossa lopun ikääni. Raitis ja tupakoimaton Vegetaristi.
Laittakaas paremmaksi.

13

6047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valjakko

      Et ole ainoa jolle näin on käynyt. Olin itse matkatoimistossa töissä. Miesystäväni, silloinen kihlattuni vei minut huonoille teille, ja sain jättää hyvästin kunnialliselle elämälle. Nyt sitä viedään linnasta linnaan.

      • sillonen

        kihlattu vei huonoille teille? etköhän ihan ite menny???


      • Anonyymi

        Kullekkin ansionsa mukaan, eikö? 😂 Ja sama... auf Deutsch. Jedem das Seine.


    • katosikomono
    • elina

      itsemurhaa ei kannata tehä sen takii ettei saa töitä..

      • Entinen orja

        moni saattaa hautoa itsari ajatuksia juuri sen työnsä vuoksi.


    • vankilaan

      En ollut mikään postilähetys, joka on toimitettu vankilaan. Minut on pidätetty 7 kertaa, viety 4 kertaa vankiloihin, joissa vietin elämästäni noin 7 vuotta. Ihan kiva ja mielenkiintoinen kokemus. Jätin ammattirikollisen urani jo ajat sitten kun ei enää huvittanut rosvota. Oli vähän rankkaa työtä sekin kun pohjimmiltani olen laiska ihminen. Nyt "yhteiskuntakelpoisena" parikymmentä vuotta t ö i t ä k i n tehneenä muistelen huvittuneena noita aikoja. Tuntiakaan elämästäni en kadu. Sen jälkeinen elämäni on ollut nousua, laskua, köyhyyttä, työttömyyttä, töitä, juopottelua, raittiutta, hyviä hetkiä, hyviä ja huonoja ihmissuhteita, rahakkaita nousukausia ilman rikollisuutta, matkustelua minne vain... Mielenkiintoista ja haasteellista elämää rikosrekistereineen ja velkoineen. Siis olen viettänyt ihan normaalin elämän kaikin puolin eli olenpahan saanut kokea tuhannesti enemmän kuin tavallinen tussuntallaajamies. Nyt elän edelleen raittiina ja pätkätöillä, mutta pärjäten.

      • emmentaalinen

        Positiivisuudestasi saat täydet pisteet. Ottakaa opiksi, siis tuosta myönetisestä elämänasenteesta.
        Tiettyyn rajaan asti katumisesta on hyötyä, mutta menneisiin ei kannata jäädä asumaan. Eteenpäin on elävän mieli.


    • huipussaan

      15 vuotta sitten, koomasta voi herätä myöhemminkin, en kyllä ymmärrä onko siitä mitään hyötyä

    • MinäVankilassa

      Minut pidätettiin yhtäkkiä 28.8.2015. En ymmärrä mitä olen tehnyt mutta
      ajattelen että on lahjussyyte. On nyt kulunut 2 vuotta ja 7 kuukautta ja olen yhä
      vankilassa. Sellitoverini on Erkki joka vaikuttaa ihan mukavalta. Hänellä on
      vissiin ryöstösyyte.
      Minut pidätettiin aikaisemmin 18-22.6.1988 talousrikoksesta vissiin. Sain silloin
      2 vuotta ehdotonta vankeutta siitä. Minut pidätettiin myös 1.11-5.11.1991.
      Sain silloin 1,5 kuukautta vissiin johonkin rettelöintijengiin kuulumisesta.
      Oliko lehdissä 28.8.2015 jälkeen että joku on pidätetty lahjuksesta ja sai
      yli 2 vuotta 7 kuukautta ehdotonta vankeutta? Oliko lehdissä 17.6.1988
      jälkeen että joku on pidätetty talousrikoksesta? Entä oliko lehdissä 31.10.1991
      jälkeen että joku on pidätetty rettelöintijengiin kuulumisesta?
      Kuulostaa vähän siltä että pääsisin nyt jo vapauteen mutta en ole varma.
      Voiko asianajajan kautta päästä vankilasta pois? Haluan hirveästi takaisin
      kotiin.
      Pitääkö vankilassa kiinnittä huomiota miten käyttäydytään kohtaan on
      rangaistaminen? Pitääkö kiinnittää huomiota mitä kielletään vangilta ja
      mikä sallitaan?

    • exvankiholistinarkki

      Vankeuden jälkeen voi olla vielä elämää,se on itsestä pitkälle kiinni.Itse nuorempana mokailin ,jonka seurauksena istuin eri vankiloissa,noin 10 vuotta tarkalleen,siinä sivussa tuli käytettyä päihteitä alkoholista koviin huumeisiin,10 vuotta sitten tuli ajatus,että elämällä on oltava parempaakin mun kohdalle.Itsestä se alkoi,kun alkoholia vähensin ensin ja huumeet heitin taka-alalle,sain jopa töitäkin aluksi pätkiä joissakin kuukaus pari työharjoitteluja jne.Myöhemmin opiskelun kautta työelämää 7 vuotta,sitten taas notkahdus alko huumeet,ja jälleen vuosi sitten kyllästyminen niihin ja elämää täysin raittiina eteenpäin.Sitä yritän tällä kertoa,että aina on toivoa,kun käy pohjalla,niin sieltä ei ole kuin ylöspäin suunta. Itse tykkään käydä töissä,mutta se ei saa olla koko elämä,se on hyvä että tulee toimeen ja pystyy tekemään sitä mitä haluaa,omalla kohdalla on paras systeemi,muutama kuukausi vuodesta töissä ja loput ajat tekee mitä haluaa omiaan,sen verran kuitenkin päihteet ja vankeusaika jättäneet jälkiään,etten taida olla koskaan valmis jatkuvaan työsuhteeseen,mutta hyvä edes,kun päivästä toiseen selviää raittiina,eikä joudu katsomaan elämää kaltereiden takaa.Ehkä pääsisin jo eläkkeellekin,mutta en vielä halua,jos jokin päivä onkin edessä lopullinen toipuminen noista elämän jättämistä arvista ja onkin täysin kykenevä jatkuvaan työntekoon,mutta aika näyttää.

    • Linnahörhötär

      Oletteko homoseksuaaleja?

    • Orpopiruparka

      Jokainen itse päättää uskoo tai sitten ei. Tarinani on mulle tosi funtsin sitä joka helvetin päivä.
      Isäni nimi on sulo ja minä hänen poikansa. Sulolla oli kaikki ok. Vain vuosi ja on 50 ukko me juteltiin saunassa. Se sai sairas kohtauksen ja minä toimitin ukon lasarettiin ja itse menin mukaan. Se pääsi viikon päästä kotia hoitoon, Sitä kävi lekuri morjestamassa kotona kun ei ukko itse tahtonut sen luokse. Sulo rupesi hunonemaan sen lekurin lääkkeistä johtuen. Lekuri lähti lomille ja oli 6 viikkoa poissa kuvioista. Sulon armeija kaveri tuli morjestamaan ja antoi sille toisen kuurin. Vain 3 viikkoa ja sulo käveli jo pihalla.4 viikolla mentiin metsälle ja sulo sai saaliiksi kauriin. Sitten tuli lekuri takas ja helvetisti perkeleitä ukolle ja heitti ne "roska lääkkeet ulos". Kun oli luontais tuotteita eikä joku lääke tehdas rikastunut. Tulos Sulon kunto heikkeni ja 2 kuukauden päästä oli hautajaisen missä mun isäni oli pääosassa. Minä hermostuin ja tapoin sen helvetin lekurin ja kolhin 3 muutakin jotka yritti saada mut irti siitä helvetin lekurista. Loppu tulos istuin 5 vuotta linnassa ja nyt olen koe vapaalla, Eli olen ehdon alasella vapaudella ja kirjoitin tän tänne.Ja itse en mene niille helvetin lääke tehtaan myynti agenteille joita lekuriksi kutsutaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe