Tenoxia on määrätty unilääkkeeksi ja ei auta. Auttaako muilla, silti en saa unta? Onko kellään kokemuksia siitä että jos on ottanut alkoholia ja ottaa unlääkkeeksi tenoxia?
auttaako tenox
5
613
Vastaukset
- käyttäjä
Minulla ainakin auttaa, mutta annokseni on 2*20 mg. Kyllä joskus tehoaa kyllä pelkkä 20 mg:aakin.
- auttaa ja auttaa
Otan tenox 20 mg kerran pari viikossa, ja auttaa nukkumaan aika hyvin(HERÄÄN VAIN PARI-KOLME KERTAA) ilman lääkettä herään 6-7 kertaa ja valvon ja tuskailen ku ei saa nukuttua,odotan vaan yaas että voin ottaa tenoxia.
- V.M.L
Ei auta ainakaan minulla. Olen syönyt 2-3 kappaletta 20mg:a eikä mitään vaikutusta, vetää vaan hitaalle, mutta uni ei tule, makaan vaan sängyssä tai sitten rupean lukemaan jne. En viiti edes syödä noita, kun eivät auta kuitenkaan, valvon vaan kiroan maailmanmenoa. Olen joskus juonut pari isoa olutta ja sitten ottanut Tennarit eikä mitään negatiivista ole ainakaan MINULLE aiheuttanut. Bensot ja Viina ei ole kyllä hyvä yhtälö, pitää tietää omat rajansa.
- - tc -
tenox.
On ns. mummojen käyttämä lääke.
Nykyään saa parampiakin unilääkkeitä tai jos on nukahtamisvaikeuksia.
Imovane 7,5mg on todella suosittu nukahtamislääke joka auttaa myös rauhallisempaan uneen.
- fgr
ei auta jos on pitkään käyttänyt sitä tai vastaavia. toleranssi kasvaa nopeasti jo parissa viikossa. voi tarvita jopa 3-4 kpl tenoxia per yö. en suosittele, pahin koukuttaja. itse vaihdoin imovaneen. tehokkaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089