Mites nuissa loistoautoissa..
ferrari
maserati
aston martin
jaquar
cadillac
maypak
rollsroyce
tms tms...
Miten noissa on vikoja ihan oikeasti??
Ja miten esim ferrarin kohdalla viat hoidetaan??
miten takuut...
eräässä ferrarissa oli samoja kytkimiä ja sisustuksen osia kuin tipossa ja temprassa..
Onko niillä samoja latureita, tulpanjohtoja, akkuja tms?
loistoautojen viat?????
3
512
Vastaukset
- mr.tampax+
Ferrarin kohdalla homma hoituu näin:
pitää olla kaksi Ferraria, toinen niistä on koko ajan korjaamolla ja toisella ajetaan. - Italian Lada
...ainakin jos on uskomista Tuulilasi Turbo-lehdessä äskettäin olleeseen artikkeliin. Maserati oli jatkuvasti hajalla. Niinkuin nämä uudet Lada satakympit kuulemma ovat, jos maanantai- tai perjantaiyksilö osuu käsiin.
- Kaikkien Alojen Erityisasia...
Vastaus on että maypak ei kuulu joukkoon.
Eiköhän noilla autoilla ajosuorite ole melko vähäinen ja viat saa korjaamalla kuntoon. Näitä ei hankita pienten ylläpitokulujen vuoksi. Uskon että tällä vikaantumis asialla ei yksinkertaisesti ole merkitystä, paitsi ehkä Rolssi jonka profiiliin ei viat yksinkertaisesti sovi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669