...kokemusta kyseisen ehkäisypiikin käytöstä. Siis onko tarjolla Suomessa?
Itse käytin sitä n. 5v. rapakon takana kun lapsiluku (4) oli täysi.
Sitä vaan että mulla käyttö loppui siihen kun oma elimistä ei enää tuottanut Estrogeeniä ja elin täysillä Menopause:a ? Sen koommin en ole hormoniehkäisyyn turvautunut !
Depo Provera
4
282
Vastaukset
- -jaanuska-
Minulla on ollut nyt vuoden verran ko. piikki, menkat hävis kokonaan eikä niitä ole näkynyt. 3 kk annos maksaa 7,40 e, ja pistetään siis 3 kk välein pakaralihakseen, terveydenhoitaja tai sairaanhoitaja jolla on valtuudet pistää. Huonoa on se, että voi tulla kiukkuisuutta, migreeniä, verenpaineen alapaine nousee, jolloin sitä ei yhtä kyytiä suositella käytettävän, minulle sanottiin että vuosi-kaksi ja sitten tauko, helppo aloittaa, ja lopettaa sekä teho alkaa heti kun pistetään, miinusta saa jos sinulle ei käy tämä piikki niin kärsi se 3 kk ;D
- tuo
ehkäisypiikki sopii? onko iällä merkitystä?
- -jaanuska-
tuo kirjoitti:
ei ainakaan lapussa minkä sain neuvolasta, ollut ikärajaa laitettu
- Sally
tuo kirjoitti:
Oli käytössä todella helppo , ja kuukautiset jäi pois mullakin- itse asiassa niitä ei koskaan tullutkaan nuorimmaisen synnyttyä koska imetin . Mulla tuli vaan pakko lopetus piikeille kun tuli toi Menopause... eivät suostuneet sitä enää jatkamaan. Siitä mahdollisesta haittapuolesta ei ilmeisesti täällä Suomessa tiedoteta? Kun itse aloitin piikkien ottamisen se oli sitä aikaa uusinta uutta ja todella suosittua ( edelleenkin suosittua jenkeissä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328