Naisten penkistänostot

pimatsu16

Elikkäs, minkäs verran muut ovat nostaneet ja kauanko treenanneet? ja jos jollakin olisi vielähyviä neuvoja niin pistäkää tänne ihmeessä.

itse olen nostellut penkistä vasta muutaman kk ja ´lisännyt viikoittain painoa 2.5-5 kg mitat: 163 ja 53kg
Tällä hetkellä nostan penkistä 5 sarjoissa 50 kg,
tosin en ole koskaan vielä koittnut maximeja..

ja sitten tämä ärsyttää kun miehet nostaa penkistä sillä rehvastellaan mutta kun naiset nostavat niinsile nauretaan..

26

6625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didididididiiiiiii

      mun mielestä aika hyviä tuloksia aloittelijalta ja kun olet vielä tyttö:) älä välitä niistä rehvastelijoista ja naurajista vaan keskity omaan tekemiseesi... treenaat vaan ahkerasti,syöt riittävästä ja lepäät niin tuloksia tulee taatusti ei muutakuin treenaamaan:)

    • Mies.

      Nuorelle naiselle.

    • on nyt

      pakko sanoa, että puhut paskaa! Varmasti et ota vitosen sarjoja 50kg:llä muutaman kuukauden reenin jälkeen ja sulla kun tuo oma paino on vaan vähän yli 50kg, niin on pakko todeta, että puhut vahvasti paskaa. Katsopa vaikka netistä naisten penkki sm-kisojen tuloksia, niin sähän olisit oikean kokoisella penkkipaidalla Suomen mestari. Tai sit sä olet ihmenainen, mut vähän epäilen, että et ole.

    • voimamies Kraftheit

      Paskaahan tämä taitaa puhua. En usko että tyttö ja vielä ton ikänenen pukkais tollasta noin lyhyel treenillä vaikka oiski itäsaksalaisen kuulantyöntäjän raamit. Itse puskin 16 vuotiaana 115kg :P
      Joo mutta treenaa vaan kunnolla äläkä haastele paskaa. Ei toi auta yhtää sua että lesoot tollasilla tuloksilla.

      • pimatsu16

        tämähän mukavaa,, jos kerta luulette että paskaa puhun voin olettaa että ihan hyvin nostan =)
        penkistä olen nostanut sen pari kuukautta mutta viime vuonna jo herjoittein käsipainoilla niin että loppupuolella meni haukkaa 10-12kg painoilla.. mutta lopetin kesän tienoilla, ,
        myös kaverini on nostellut saman verran yhdessä kun käydäänja hänkin nostaa jo 40kg,,

        Eikä mielestäni viestissäni ollut mitään lesoomista, vaan juuri se että harvat naiset/tytöt nostelevat ja olisi kiva saada verrata tuloksia ja jutella. .


      • tyttelivaa
        pimatsu16 kirjoitti:

        tämähän mukavaa,, jos kerta luulette että paskaa puhun voin olettaa että ihan hyvin nostan =)
        penkistä olen nostanut sen pari kuukautta mutta viime vuonna jo herjoittein käsipainoilla niin että loppupuolella meni haukkaa 10-12kg painoilla.. mutta lopetin kesän tienoilla, ,
        myös kaverini on nostellut saman verran yhdessä kun käydäänja hänkin nostaa jo 40kg,,

        Eikä mielestäni viestissäni ollut mitään lesoomista, vaan juuri se että harvat naiset/tytöt nostelevat ja olisi kiva saada verrata tuloksia ja jutella. .

        minäkin olen aloittanut vasta muutama kk sitten, ja nostan nyt 6x45kg
        Kiva kun joku muukin samalla aaltopituudella :)
        Tavoitteena olisi se 60kg
        mikäs on sinun tavoitteesi?
        ps: älä anna kateellisten lannistaa itseäsi


      • todellaheikkomies

        "Itse puskin 16 vuotiaana 115kg :P" ... "Ei toi auta yhtää sua että lesoot tollasilla tuloksilla." sähä oot heikko kaveri kyllä nyt yli 130 ton ikäsenä nostettii ja 15x100 sarjoja nostettii


      • Iso--Erno
        todellaheikkomies kirjoitti:

        "Itse puskin 16 vuotiaana 115kg :P" ... "Ei toi auta yhtää sua että lesoot tollasilla tuloksilla." sähä oot heikko kaveri kyllä nyt yli 130 ton ikäsenä nostettii ja 15x100 sarjoja nostettii

        MÄ muuten sain 16-vuotiaana 155kg penkiltä ja tietysti ilman paitaa! Olin kyllä todella isokokoinen ikäisekseni!!!


      • pimatsu16
        Iso--Erno kirjoitti:

        MÄ muuten sain 16-vuotiaana 155kg penkiltä ja tietysti ilman paitaa! Olin kyllä todella isokokoinen ikäisekseni!!!

        hyvä kun jotkut ymmärtävät,, ne jotka puhuu ettei voi muka nousta parissa kk muijilta 50kg, niin ei taida saada itse edes persettä ylös penkistä =)


      • että_
        pimatsu16 kirjoitti:

        hyvä kun jotkut ymmärtävät,, ne jotka puhuu ettei voi muka nousta parissa kk muijilta 50kg, niin ei taida saada itse edes persettä ylös penkistä =)

        nostat vitosen sarjoja 50kg:llä. Siinä on nimittäin aika iso ero, nostaako 50kg, vai ottaako sillä vitosen sarjoja. Eli mites se nyt sitten on? Osaatko sä ylipäätäänkään laskea, että sulla varmasti on oikeat painot päissä. Mutta minä toivotan sinut tervetulleeksi Turkuun sali82:lle näyttämään voimasi. Olkoon voima kanssasi pikku ystäväni.


      • iso e
        Iso--Erno kirjoitti:

        MÄ muuten sain 16-vuotiaana 155kg penkiltä ja tietysti ilman paitaa! Olin kyllä todella isokokoinen ikäisekseni!!!

        kuten olet huomannut vaikuttavalla voimailu-urallasi, ei koko aina välttämättä merkitse, että on voimaa. Mutta onneksi sinun kohdallasi asia on juuri niin, että 16-vuotiaana olit valtavan kokoinen jässikkä, sekä koulun ihailema voimakimppu. E rules!


      • pimatsu16
        että_ kirjoitti:

        nostat vitosen sarjoja 50kg:llä. Siinä on nimittäin aika iso ero, nostaako 50kg, vai ottaako sillä vitosen sarjoja. Eli mites se nyt sitten on? Osaatko sä ylipäätäänkään laskea, että sulla varmasti on oikeat painot päissä. Mutta minä toivotan sinut tervetulleeksi Turkuun sali82:lle näyttämään voimasi. Olkoon voima kanssasi pikku ystäväni.

        ihan sarjoissa tarkoitin joo, anteeksi jos en ole tuonut sitä oikein ilmi edellisessä viestissäni. Ja kyllä osaan laskea että minulla on oikeat painot päissä =)
        Tää ristituli ei oo kovin mukavaa itse olin innoissani kun tuon ekan viestin kirjoitin ja tämän viikon maanantaina ekaa kertaa 50 SARJOISSA nostin. No mutta jokaisella käsityksensä =)


      • Igor znaet
        todellaheikkomies kirjoitti:

        "Itse puskin 16 vuotiaana 115kg :P" ... "Ei toi auta yhtää sua että lesoot tollasilla tuloksilla." sähä oot heikko kaveri kyllä nyt yli 130 ton ikäsenä nostettii ja 15x100 sarjoja nostettii

        Enpä nähnyt ketään joka 16 vuotiaana penkkais 130 tai 150 ilman mömmöjä. Pakko sanoa että vitun kova tulos ja jos ei mihkään kisoihin tähtää niin kovaa settiä. Nää mömmöveitikat on sit asia erikseen. Ne alottaa joskus 13-14 vuotiaana vetämään sterodei ja pumppaamaan rautaa. Siis en itekään oo mitään 115kg vaan joku 90kg sillon työnsin kun 16 täytin. En siis oo mihkään kisoihin tähänny enkä haluaisikaan. Omaksi ilokseni nostelen. Siis vähänhän toi jätkä näköjää vittuili tai ehkä luki ton väärin mut ei pitäs sortua tommoseen nälvimiseen. En usko että näillä palstoilla pyörii muita kun lähinnä kun vittuilijoita ja muita narukäsiä. Kannattaa liikkuu pakkotoiston puolel jos meinaa saada asiallisia ja järkeviä vastauksia.
        Ja pimatsulle että hyvin menee, jatka vaan samaan malliin! Kova tyttö jos tollasii laittaa 16 vuotiaan. Tuli mielee yksi nimeltämainitsematon -poika tuolta lukiosta joka ei saanut tankoa ylös. Aika laittoman huonoa, heh.
        Ite kun ekaa kertaa koitin penkkiä niin nousi 60kg ja 15v vissiin sillon.
        Mutta hyviä treenejä kaikille!


      • pimatsu16
        Igor znaet kirjoitti:

        Enpä nähnyt ketään joka 16 vuotiaana penkkais 130 tai 150 ilman mömmöjä. Pakko sanoa että vitun kova tulos ja jos ei mihkään kisoihin tähtää niin kovaa settiä. Nää mömmöveitikat on sit asia erikseen. Ne alottaa joskus 13-14 vuotiaana vetämään sterodei ja pumppaamaan rautaa. Siis en itekään oo mitään 115kg vaan joku 90kg sillon työnsin kun 16 täytin. En siis oo mihkään kisoihin tähänny enkä haluaisikaan. Omaksi ilokseni nostelen. Siis vähänhän toi jätkä näköjää vittuili tai ehkä luki ton väärin mut ei pitäs sortua tommoseen nälvimiseen. En usko että näillä palstoilla pyörii muita kun lähinnä kun vittuilijoita ja muita narukäsiä. Kannattaa liikkuu pakkotoiston puolel jos meinaa saada asiallisia ja järkeviä vastauksia.
        Ja pimatsulle että hyvin menee, jatka vaan samaan malliin! Kova tyttö jos tollasii laittaa 16 vuotiaan. Tuli mielee yksi nimeltämainitsematon -poika tuolta lukiosta joka ei saanut tankoa ylös. Aika laittoman huonoa, heh.
        Ite kun ekaa kertaa koitin penkkiä niin nousi 60kg ja 15v vissiin sillon.
        Mutta hyviä treenejä kaikille!

        kyllä kyllä =) treeniä vaan ..ja täytyy varmaan mennä jonnekin muualle foorumeihin.


      • ewfer
        Igor znaet kirjoitti:

        Enpä nähnyt ketään joka 16 vuotiaana penkkais 130 tai 150 ilman mömmöjä. Pakko sanoa että vitun kova tulos ja jos ei mihkään kisoihin tähtää niin kovaa settiä. Nää mömmöveitikat on sit asia erikseen. Ne alottaa joskus 13-14 vuotiaana vetämään sterodei ja pumppaamaan rautaa. Siis en itekään oo mitään 115kg vaan joku 90kg sillon työnsin kun 16 täytin. En siis oo mihkään kisoihin tähänny enkä haluaisikaan. Omaksi ilokseni nostelen. Siis vähänhän toi jätkä näköjää vittuili tai ehkä luki ton väärin mut ei pitäs sortua tommoseen nälvimiseen. En usko että näillä palstoilla pyörii muita kun lähinnä kun vittuilijoita ja muita narukäsiä. Kannattaa liikkuu pakkotoiston puolel jos meinaa saada asiallisia ja järkeviä vastauksia.
        Ja pimatsulle että hyvin menee, jatka vaan samaan malliin! Kova tyttö jos tollasii laittaa 16 vuotiaan. Tuli mielee yksi nimeltämainitsematon -poika tuolta lukiosta joka ei saanut tankoa ylös. Aika laittoman huonoa, heh.
        Ite kun ekaa kertaa koitin penkkiä niin nousi 60kg ja 15v vissiin sillon.
        Mutta hyviä treenejä kaikille!

        eipä noihi tuloksii tarvi mitää mömmöjä vetää ku tekee pitkii sarjoja ni hyvä tulee ja penkistä oli aika hyvin sen ikäselle ja sanottakoon nyt et kyykky ja veto lähenteli sillo kahtasataa et ei mitää pelkkää penkki runkkailua ollut..


      • frew
        Igor znaet kirjoitti:

        Enpä nähnyt ketään joka 16 vuotiaana penkkais 130 tai 150 ilman mömmöjä. Pakko sanoa että vitun kova tulos ja jos ei mihkään kisoihin tähtää niin kovaa settiä. Nää mömmöveitikat on sit asia erikseen. Ne alottaa joskus 13-14 vuotiaana vetämään sterodei ja pumppaamaan rautaa. Siis en itekään oo mitään 115kg vaan joku 90kg sillon työnsin kun 16 täytin. En siis oo mihkään kisoihin tähänny enkä haluaisikaan. Omaksi ilokseni nostelen. Siis vähänhän toi jätkä näköjää vittuili tai ehkä luki ton väärin mut ei pitäs sortua tommoseen nälvimiseen. En usko että näillä palstoilla pyörii muita kun lähinnä kun vittuilijoita ja muita narukäsiä. Kannattaa liikkuu pakkotoiston puolel jos meinaa saada asiallisia ja järkeviä vastauksia.
        Ja pimatsulle että hyvin menee, jatka vaan samaan malliin! Kova tyttö jos tollasii laittaa 16 vuotiaan. Tuli mielee yksi nimeltämainitsematon -poika tuolta lukiosta joka ei saanut tankoa ylös. Aika laittoman huonoa, heh.
        Ite kun ekaa kertaa koitin penkkiä niin nousi 60kg ja 15v vissiin sillon.
        Mutta hyviä treenejä kaikille!

        ite ku käytii joskus koulun kaa salilla ni tietenki siellä pakotetttii penkkii kokeilee sillo nous 75 kiloa,ikää oli silloin 13 vuotta ja painoa noin 80


      • ruukathin sannoo
        Iso--Erno kirjoitti:

        MÄ muuten sain 16-vuotiaana 155kg penkiltä ja tietysti ilman paitaa! Olin kyllä todella isokokoinen ikäisekseni!!!

        mitä te sitä penkki aina ylistätte taivaisiin mielestäni paras voimanmittari ottaa painot maasta keinolla milla hyvänsä (tempaus) ja hujauttaa ne pään päälle- liikerata on nostajan varpaiden ja ylös ojennettujen käsien väli eikä mitään 40cm penkkii eihä sitä käytännössä ees missään muodossa työnetä tos muodos. työntäkää miellummin pystyssä kaappeja tai seiniä

        terv oikea oppinen


    • Justjep

      Emäntä joskus kokeili minun "pakottama" penkkiä ja teki 40kg kevyet 10 kertaa. Kädet vispas, niinkuin aloittelijalla aina. Sano että ihan paska laji, eikä ole sen jälkeen tehnyt.

      • Kristus Leinonen

        Mullaki ex-muija nosti kylmiltään 60 kiloo mutta kyllästy siihen ja sano että tykkää ennemmin ottaa poskeen!


    • neitokainen

      Mä olen sua pitempi ja paljon painavampi ja täytyy myöntää että todella hätäsest mä pystyn 40kg nostaa, oikeen hävettää. Olen käyny salilla n 3kk. Alakroppa on paljon paremmas kunnossa ku yläkroppa, hävettää vaan aina salilla tehä penkkipunnerrusta ku oikeesti pystyy nostaa niin vähän... Sit heti äkkii meen tekee maastavetoo ( todistaakseni kyylääjille että en ihan noin paska ole kun penkkitulos antais ymmärtää ;D ) kun sitä nouseekin sit paljon enemmän. Pitää vaan jaksaa yläkroppaakin treenata....

      Mut hieno tulos sulla =)

    • penkkaaja

      olen itse penkannut 19 vuotta.paras penkkitulos minulla on kaden vuoden takaa:220 kg

      • Mosfalsglasasg

        No heei kyl tyttökii voi kehittyy,. siihe vaa saattaa tartteta oikean nappikuurin.. :P


      • Herätys Ihmiset
        Mosfalsglasasg kirjoitti:

        No heei kyl tyttökii voi kehittyy,. siihe vaa saattaa tartteta oikean nappikuurin.. :P

        Mitä Ihmeellistä 50 kilon sarjoissa, eikö se alin paino millä muumelitkin alkavat nostamaan sarjaa ole, että keltaiset 15 kilon kiekot päihin ja 10xsarjoja... Täysin normaalia, että 15 vuotiaat nostavat sen 65-70 kg penkiltä ja naiset 70-150 kg paitsi Tarja Rantanen 180 kg...


    • e""a

      Paskaa! Tytöt on suhteessa kokoon poikia vahvempia, nielkää se. Ei ehkä aina käsivoimillaan mutta lähes aina jalkavoimillaan. Miksi on helpompi löytää alle 50kilonen tyttö joka nostaa penkista reippaasti yli 50kg kuin vastaava poika?

    • Minä 35v nainen, 174cm/65kg. Muutaman kuukauden oon treenannut ja penkistä nousee nyt 32,5kg. Syväkyykyssä nyt 55kg, mavea oon tehnyt 40kg:lla enkä ole edes yrittänyt nostaa vielä painoja kun tuntuu niin luonnottomalta koko liike. Mun mielestä sä nostat kovia tuloksia, jatka samaa rataa :) minä jatkan treenaamista ja eiköhän ne tuloksetkin siinä samalla pikkuhiljaa parane..

    • PikkuAmazoni

      Hyvä tulos ja nopeasti olet kehittynyt. Itse olen treenannut kaksi kuukautta ja edellispäivänä nousi 37,5 kg toistoilla 8. Sitä ennen 20 kilosta alkaen kympin sarjoja. Eli 70 toistoa jo alla. Kokeiltiin kestotulosta. Mun ykkönen on tällä hetkellä päälle 50. Painan 57 ja olen 169 pitkä ja 46-vuotias. Mä ainakin treenaan selkää, hartiaa, ojentajaa ja hauista. Vinoa ja kapeaa penkkiä. Monipuolinen treenaaminen antaa normipenkkiin voimaa. Nyt tämän talven aikana olisi tarkoitus päästä siihen 6 kymppiin ja siitä eteenpäin. 57-luokassa Suomen ennätys on muistaakseni 98.
      Juo heraa ja ota kreatiinia. Siitä hyötyy tämmöinen vanhempikin luuviulu :D Hyviä treenejä sulle äläkä välitä pienimunasten propagandasta. Ja muista; vertaa vain omiin tuloksiisi. Aina löytyy joku, joka nostaa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe