Adventistien uskon mukaan.
Onko itsetyydytys syntia
6
435
Vastaukset
- on!
Adventistien mukaan kaikki, mitä muut tekevät, on syntiä.
On varsin tavallinen yksinäisten ihmisten harrastus naisilla ja miehillä.
Ei sitä siviilissä hävetä pidä, mutta kristityn omatunto kyllä syyttää kaikesta himosta.
Iän myötä asiassa rauhottuu yleensä siviilissäkin ja se loppuu.
Laitan kirjoitukseni asiasta Sinulle;
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli/12g.html
Ihminen voi elää ilman himoja, kunhan tekee sen että ei kanna himoja. Unohtaa sukupuoliasiat, jos ei kumppania ole.
Elämä on paljon helpompaa niin.
Itsetyydytys on tapa ja tietty riippuvuus, josta lyhyen vieroituksen jälkeen pääsee irti.
Ihminen on myös henkisesti vahvempi kun ei harrasta moista.
Sinausta
jari laurila- sitä ei voi Raamattu kieltää
Todennäköisesti apostolitkit runkkasivat. ei siinä ole mitään häpeämistä. Tekopyhyyttä moisen kieltäminen. Kyllä minä ainakin sormettelen =) ja silti käyn adventtikirkossa kuten kuka tahansa
sitä ei voi Raamattu kieltää kirjoitti:
Todennäköisesti apostolitkit runkkasivat. ei siinä ole mitään häpeämistä. Tekopyhyyttä moisen kieltäminen. Kyllä minä ainakin sormettelen =) ja silti käyn adventtikirkossa kuten kuka tahansa
En minä esitä tuomioita enkä syytöksiä koskaan, eikä Adventtikirkossa anneta ihmiskäkyjä ja -kieltoja, mutta "älä himoitse" käsky voi tässä puhutella henkilökohtaisesti.
Siunausta
jari laurila
- sen aikana
Käskyjen mukaan...?
Joka katsoo tai ajattelee himoiten; on jo tehnyt synnin...?!
Oikeasti...masturpaatio on luonnollista biologista toimintaa! - karkoittaja
runkattiin vähemmän koska jokaisella vähänkin varakkaammalla miehellä oli useampi vaimo joilta sai hoidon.
Toisin on tänään, ei auta äveriästä maajussia vaikka kalustovajassa on pitkä rivi traktoreita ja citymaasturi, nyrkkikyllikin kanssa sitä vaan on toimeen tultava.
Mooseksen aikaan esimerkiksi jos veljeksistä toinen kuoli oli toisen otettava tämän kuolleen veljen leskeksi jäänyt vaimo(t) itselle, ei tuossa paljoa tarvinnut enää himoita toisen lähimmäisen vaimoa,tuheroa oli siis tarjolla yllinkyllin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760