kannattaa seurata aina Jeesusta

mieshesast

Hei Tulin uskoon monta vuotta sitten vuotta sitten. Olin Vapaa ja iloinen ja halusin kertoa kaikille Jeesuksesta ja ja ja lähteä seuraamaan häntä.En kuitenkaan tehnyt aloitin opiselut ja en kertonut kuin harvoille eikä minulla ollut uskovia ystäviä. Vanhempieni tähden,he eivät olisi pitäneet jos olisin lähetenyt ja julistanut evankeliumia En kertonut evankeliumista muille enkä ja tämä oli erittäin vaikeata Tämän tähden tulin surulliseksi ja masennuin ta tulin jopa tekopyhäksi ja iloa ei ollut minussa paljoa.

matteus 37-39 Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle. 38 Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. 39 Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.

haluan kertoa että ,kannattaa aina seurata Jeesusta ei ikinä luopua hänestä edes hetkeksikään

7

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuresti,

kuinka jonkun uskonlahkon johtohahmo voi olla luuseri, joka ei edes pystynyt pelastamaan itseäänkään?!=?!

• Daniel 1

JEESUS ei todellakaan ollut mikään luuseri, vaan päinvastoin kaikkien aikojen suurin voittaja, joka nimenomaan omalla uhrautumisellaan voitti saatanan, koska tämän jälkeen ei kenelläkään koko taivaan joukoista jäänyt enää epäselväksi hänen todellinen luonteensa. Eli saatana osoittautui murhaajaksi koko maailmankaikkeuden toimiessa todistajana, kun taas JEESUS antoi vapaaehtoisesti oman henkensä, jotta sinäkin saisit elää. Kts. Matt 26:53,54: " 53 VAI LUULETKO, ETTEN VOISI RUKOILLA ISÄÄNI, NIIN ETTÄ HÄN LÄHETTÄISI HETI MINULLE ENEMMÄN KUIN KAKSITOISTA LEGIOONAA ENKELEITÄ? 54 MUTTA KUINKA SILLOIN KÄVISIVÄT TOTEEN KIRJOITUKSET, JOTKA SANOVAT, ETTÄ NÄIN PITÄÄ TAPAHTUMAN?"

• höpsö
        Daniel 1 kirjoitti:

JEESUS ei todellakaan ollut mikään luuseri, vaan päinvastoin kaikkien aikojen suurin voittaja, joka nimenomaan omalla uhrautumisellaan voitti saatanan, koska tämän jälkeen ei kenelläkään koko taivaan joukoista jäänyt enää epäselväksi hänen todellinen luonteensa. Eli saatana osoittautui murhaajaksi koko maailmankaikkeuden toimiessa todistajana, kun taas JEESUS antoi vapaaehtoisesti oman henkensä, jotta sinäkin saisit elää. Kts. Matt 26:53,54: " 53 VAI LUULETKO, ETTEN VOISI RUKOILLA ISÄÄNI, NIIN ETTÄ HÄN LÄHETTÄISI HETI MINULLE ENEMMÄN KUIN KAKSITOISTA LEGIOONAA ENKELEITÄ? 54 MUTTA KUINKA SILLOIN KÄVISIVÄT TOTEEN KIRJOITUKSET, JOTKA SANOVAT, ETTÄ NÄIN PITÄÄ TAPAHTUMAN?"

tarina menee todesta kunhan esittää sen uskonnon nimissä. Vaikkapa jumala taistelemassa tarvittaessa enkelisotajoukoin itse luomaansa "saatanaa" vastaan.

• Juki ..

Opiskelu varmisti minulle sen että tämä raamatun jeesus on pelkkä fiktio ja itse jumala on vain satua ja höpötystä.

• ja kyllä

Otsikon mukaan kyllä!
      Mutta jos Jumalaa ja Jeesusta seuraa niin silloin joutuu luopumaan kristinuskosta!

Perustelu:
      Kristinuskolla on maailman suurimman terroristijärjestön maine ja murhaajana on maailman suurin eli toimii ja on toiminut maailmassa eniten raamatunkin vastaisesti Sen meille todistaa kristinuskon oma historia.
      Johtopäätös:
      Koska kirkoissa ja sen opetuksissa paasataan Jumalan ja Jeesuksen sanaa ja käytännössä toimitaan opetuksia vastaan niin voidaan hyvällä omalla tunnolla sanoa kristinuskon toimivan saatanan edustajana Jumalan ja Jeesuksen nimissä.

2.Korinttolaiskirje:
      11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Daniel 1

En tiedä mitä lahkoa edustat, mutta aika lapsellisesti kyllä kirjoitat. Kristinuskolla noin yleensä ei tietenkään ole mittään terroristijärjestön mainetta, vaan päinvastoin hyväntekijän maine. Missähän säkissä olet oikein kasvanut? Tosin katolinen kirkko on aikoinaan toiminut Raamatun vastaisesti jahdatessaan ja jopa polttaessaan roviolla protestantteja. Mutta tästä nyt on kyllä jo aikaa satoja vuosia, ja silloin tämäntapaiset asiat olivat normaaleja.

Kristilliset kirkothan tekevät lisäksi maailmanlaajuisesti runsaasti erilaista auttamis- ja hyväntekeväisyystyötä ympäri maailmaa.

• EpäileväTuomas

>>Kristinuskolla on maailman suurimman terroristijärjestön maine ja murhaajana on maailman suurin eli toimii ja on toiminut maailmassa eniten raamatunkin vastaisesti>>

Kirkolla on sellainen maine, ei kristinuskolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe