kauaa en enää katsele sivusta kun kaikki arvokas tuhotaan.Edellispäivän päätös joka tehtiin eduskunnassa alkaa olla liikaa.
miten alamme suomalaiset toimimaan jotta saadaan lopetettua tämä paska?
vielä suomi ei ole lopullisesti eu:n jäsen koska päätöksestä huolimatta eu.ssa ei ole vielä yhteistä perustuslakia,mutta aikaa ei ole enää paljoa.
meillä alkaa olla kiire,ja kyse on vain siitä mitä kansa haluaa ja kansa ei halua samaa kuin päättäjät
NYT MITTA TÄYTTYI
2
373
Vastaukset
- Tänään saimme
jo (mahdollisen) esimerkin siitä, kuinka koohkaus "itsenäisyys menetetty" -propagandalla sekoittaa sairaiden päät ja johtaa epätoivoisiin tekoihin.
- yksi.onnellinen
Mitä tehdä? Suomalaiset ovat niin tottuneet olemaan toisten alaisuudessa, etteivät he osaa tehdä minkäänlaisia päätöksiä eivätkä ainakaan uskalla nousta ketään vastaan. Toisaalta, jos jostakin päätöksestä on jotain etua ihmiselle itselleen, niin se viis veisaa siitä vaikka toiselle koituisi samasta asiasta kuolema. Suomalaiset ovat itsekkäitä, eivätkä kykene ottamaan homioon toisia ihmisiä. Minä minä minä.. se on ainoa asia joka soi mielessä.
Ilmeisesti tarvitaan kunnon pahoinvointitila eli yli 50 prosentilla ihmisistä täytyy mennä TODELLA huonosti, ennen kuin tarttuvat aseisiin ja vaativat parempia oloja. Vielä ei siinä tilanteessa kai olla, koska mitään ei tapahdu. Muutama hassu ääni siellä täällä. Oliko linnan juhlissa edes hiljaista hetkeä tämän veteraanin muistoksi. Tuskin.. sen verran paljon siellä oli asiaan vaikuttajia. Vaikka tokkopa olisivat mitään syyllisyyttä tunteneet.
Taidan edelleen pysytellä mielipiteessäni, eli tyhmä kansa saa sitä mitä ansaitsee. Aika näyttää mitä kaikkea se sitten saa. Tohdin epäillä, ettei se ainakaan ole mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679