http://www.rypytpois.com/lipolysis.htm
Pääseekö tällä pömppövatsastaan eroon yhtä tehokkaasti kuin rasvaimulla? Kertokaas kokemuksianne jos olette olleet hoidossa. Tekeekö tätä joku jo Suomessakin?
Toimiiko tämä tosiaan?
12
2140
Vastaukset
- kiinnostunut2
HEI!
Täällä olisi toinenkin asiasta kiinnostunut..
Keisarinleikkaus jätti alavatsaan sellaisen pömpön, jota ei saa pois vatsalihaksia tekemällä...- Lysis
Minäkin olen kiinnostunut samasta asiasta. Minun taannoiseen kysymykseeni (otsikon Lipolysis alla) ei ole vastauksia tullut. Ehkei kukaan ole siis käynyt ko. hoidossa? Harmi! Olisi ollut kiva saada tietoa asian kokeneelta. Mainos on aina mainos. Siihen ei kannata liikaa luottaa.
- idap
näin kyseisestä aineesta tv:ssä ohjelma, kysistä hoitoa on käytetty Hollywoodissa jo jonkin aikaa ns. superjulkuille. Ohjelmasta kyllä sai sen käsityksen että tämä toimisi.
- ei omaa kokemusta
Kyllä sen pitäisi toimia, onhan se ihan tieteellinen menetelmä eikä mitään rahastusta.
MUTTA... tuo "yhtä tehokkaasti" on sitten tulkintakysymys. Yksi lipolyysihoitokerta ei ole lähellekään niin tehokas kuin yksi rasvaimu.
En ole varma, mutta jostain olen saanut käsityksen, että yhtä keskisuurta rasvaimua vastaavaa tulosta varten tarvitaan 10-15 hoitokertaa ja 1-1,5 vuotta aikaa.
Tietenkin lipolyysi on paljon miellyttävämpi hoito, kun ei tarvitse nukutusta, tikkejä tai sairaslomaa, ainoastaan muutama pistos parin kuukauden välein.
Suomessa hoitoja antaa yksi henkilö, joka on antanut niitä ainakin kolmen eri toimipaikan kautta. Yksi oli Siluetti, joka kuitenkin lakkautti hoidot, kun niistä nousi kohu (injektoitavaa ainetta ei ole Lääkelaitos virallisesti hyväksynyt, tai ei ainakaan silloin ollut). - minenuskomittää
Jos tuo toimisi olisi ikuinen nuoruuspillerikin keksitty,syöpäkin selätettäisiin.
En usko humpuukiin.
Ja huomaahan sen kun kukaan ei ala näin Joulun alla täällä valehtelemaankaan.
huuhaata. - ex pömppis
Olen kärsinyt pömppiksestäni teini-iästä lähtien. Muuten urheilullisena ja sirona tyttönä alkoi "oletko raskaana" kommentit kypsyttää. Olen kokeillut varmasti kaiken mahdollisen vatsani pienentämiseksi aina ruokavalioista pilatekseen. Koska laihduttaakaan en enää voinut, enkä halunnut rasvaimuun, tuntui lipolyysi parhaalta vaihtoehdolta.
Kun ensimmäisen kerran kuulin lipolyysistä, luin kaiken mahdollisen dokumentaation aiheesta. Harkitsia asiaa aika pitkään, sillä kohtalaisen vähän tutkittuhan tuo toimenpide on. Vakuutuin kuitenkin aineen turvallisuudesta, vaikka olenkin hyvin skeptinen.
Kävin siis lipolyysissä noin 3 kuukautta sitten. Rasvaa lähti ihan kivasti vatsasta. Jenkkakahvat lähtivät kokonaan pois! Paino on pysynyt samana (tasan 50kg)
Mitään järkyttävän suurta muutostahan tämä ei kerralla tee, vaan rasva liukenee noin 8 viikon ajan pikkuhiljaa. Rasvaimuun ei voi siis verrata. Jos litteän vatsan tahtoisin, niin luulisin, että 1-2 kertaa täytyisi vielä käydä, mutta minulle riittää tämäkin. Nyt ei vatsa tursua koko ajan, eikä housut kiristä.
Aluksi oli todella pahaa turvotusta, mustelmia ja kovettumia. Olin kuin höllyvä tynnyri ja pystyin käyttämään vain väljiä vaatteita, kävelykin sattui. Turvotus väheni selvästi viikon kuluessa ja mustelmat kolmessa viikossa. Kovettumat katosivat kokonaan noin 5 viikon päästä (olivat sellaisia pieniä näkymättömiä paukamia alavatsalla). Itse toimenpide oli kivultaan siedettävä. Kyllähän pistokset aina sattuu. Jälkikivut olivat hieman pahemmat, mutta selvisin lähes särkylääkkeittä. Minulle tehtiin selkä ja vatsa samalla kertaa ja turvotus vaikeutti nukkumista jonkin verran alkupäivinä.
Veriarvot ovat kunnossa ja muutenkin olo on ihan normaali, joten uskallan suositella. Lopputulos on juuri sitä mitä halusin, pieni kaunis kumpare ja kadonneet jenkkikset. Vatsani on aina ollut minulle paha kompleksi, nyt sitä kompleksia ei enää ole :)- Tahtoo tietää
Missä tuo tehtiin, Suomessako? Entä hintaluokka?
- ex pömppis
Tahtoo tietää kirjoitti:
Missä tuo tehtiin, Suomessako? Entä hintaluokka?
Suomessa tehtiin. Lääkäriähän täällä ei saa mainostaa, mutta Googlella löytyy lisätietoja. Tämä on myös hyvä linkki http://www.network-lipolysis.com/
- lehmät lentää
Kyllä siellä lipolyysissä ei tehdä selkää ja vatsaa yhtäaikaa.
Itse kävin ja vain osa selästäkin suostuttiin tekemään kerralla.
Liekkö sitten rahastusta minun kohdallani.
Eihän sitä edes koskaan olla mainostettukaan, että tehdään kuin pieni alue kerrallaan. - mainostaja
ex pömppis kirjoitti:
Suomessa tehtiin. Lääkäriähän täällä ei saa mainostaa, mutta Googlella löytyy lisätietoja. Tämä on myös hyvä linkki http://www.network-lipolysis.com/
Kyllähän täällä saa suositella jotain lääkäriä, jos kerran on henkilökohtaisia kokemuksia. Suositteleminen on ihan eri asia kuin mainostaminen, joka on kaupallisten palveluiden markkinointia. Hyvä vaan, että kuulee jonkun oamkohtaisia kokemuksia tietystä lääkäristä.
- möhömaha
lehmät lentää kirjoitti:
Kyllä siellä lipolyysissä ei tehdä selkää ja vatsaa yhtäaikaa.
Itse kävin ja vain osa selästäkin suostuttiin tekemään kerralla.
Liekkö sitten rahastusta minun kohdallani.
Eihän sitä edes koskaan olla mainostettukaan, että tehdään kuin pieni alue kerrallaan.sähköpostilla ja kerroin mittani 175/65 , rasvaa lähinnä vatsassa ja jenkoissa.
Vastaus tuli että minulta voidaan kerralla käsitellä ylä-ja alavatsa sekä kyljet.
Riippuu siitä minkäverran massaa on, että paljonko voi käsitellä, koska yksi hoitokerta on maksimissaan 10 ampullia. Eli jos on paljon massaa, niin sama ampullimäärä riittää pienemmälle alueelle. - ???
möhömaha kirjoitti:
sähköpostilla ja kerroin mittani 175/65 , rasvaa lähinnä vatsassa ja jenkoissa.
Vastaus tuli että minulta voidaan kerralla käsitellä ylä-ja alavatsa sekä kyljet.
Riippuu siitä minkäverran massaa on, että paljonko voi käsitellä, koska yksi hoitokerta on maksimissaan 10 ampullia. Eli jos on paljon massaa, niin sama ampullimäärä riittää pienemmälle alueelle.kertoisitko missä kävit, se on ihan luvallista kyllä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079