-suomi24 posti nyt hieman.Ei lähde mihinkään mikään.No,myöhemmin sitten....
Takkuilee tuo meidän
7
204
Vastaukset
- yxtypy
posti takkuilee, ei mitään hätää.
Yrittää häntä myöhemmin sit :=))- HL.Mance
privaatti posti.Tokihan niitä on muitakin....
- yxtypy
HL.Mance kirjoitti:
privaatti posti.Tokihan niitä on muitakin....
se väliin toimii, ei toimi, toimii, ei toimi :=))
- HL.Mance
yxtypy kirjoitti:
se väliin toimii, ei toimi, toimii, ei toimi :=))
-hotmail.Sitä tarkoitin muilla posteilla,kyllä ne riittää hyvin...Gmail varsinkin on aivan ylivoimaisen hyvä mailikone,varsinkin,jos lähettelee isoja tiedostoja,kun on minulla tapana.Silloin pitää vaan katsoa,mikä posti on vastaanottajalla,ettei tuki sitä....
HL.Mance kirjoitti:
-hotmail.Sitä tarkoitin muilla posteilla,kyllä ne riittää hyvin...Gmail varsinkin on aivan ylivoimaisen hyvä mailikone,varsinkin,jos lähettelee isoja tiedostoja,kun on minulla tapana.Silloin pitää vaan katsoa,mikä posti on vastaanottajalla,ettei tuki sitä....
ku vaikeeta... mä vaan nöyränä käytän tätä 24:sta, toimi se sitte eli ei... on mulla yks luukkukin, mutten mä tykkää siitä.
- HL.Mance
a-v kirjoitti:
ku vaikeeta... mä vaan nöyränä käytän tätä 24:sta, toimi se sitte eli ei... on mulla yks luukkukin, mutten mä tykkää siitä.
-ole liian nöyrä tuossa asiassa.Kyllä sitä voipi muunkin postikoneen ottaa tuohon 24:sen rinnalle.??
HL.Mance kirjoitti:
-ole liian nöyrä tuossa asiassa.Kyllä sitä voipi muunkin postikoneen ottaa tuohon 24:sen rinnalle.??
mun tippaleipäaivot menee aivan umpisolmuun kaikesta mikä liittyy tekniikkaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872