Kutsu kirkko työpaikallesi?
Joulun alla - ja muutenkin - on mahdollista kutsua kirkon työntekijä pitämään hartaushetkeä työpaikallasi.
Ei se mitään vaikket kuuluisi kirkkoon, työaikaasihan sinä hartaushetkeen saat käyttää. Pomo tilaa ja pakanat kuuntelevat...
http://www.kirkkojakaupunki.fi/?newsid=4073&deptid=124&showmodul=20&languageid=3&news=1
Oma työpaikkani järjestää joulukahvitilaisuuden 12.12. ja olen päättänyt olla siihen osallistumatta. Työpaikkani pomo on kutsunut sinne paikallisen kirkkoherran puhumaan.
Juon kahvini ja syön piparini mieluummin ei-kristillisenä pakettina lakisääteisen kahvitaukoni aikana.
Hartaushetkiä työpaikoille?
7
565
Vastaukset
- Toivottavasti meidänkin pom...
Enpä tiennyt tällaisesta, mutta kiitos vinkistä. Tuollainen joulukahvitilaisuus voisi päivää kummasti piristää !
- samalla
siunaamaan seksishopissani myytävät tuotteet.
- sgsgsgsg
Minä puolestani kutsuin shamaanin manaamaan tietokoneeni joka tilttaa kaiken aikaa.
- luonnevikainen
rovasti jotakin puuhaa. Ei tarvitse kurjia kiusata.
- vuosi sitten
tein siten, että menin juolukahvitilaisuuteen työpaikallani, mutta kun pastori nousi puhumaan niin minä nousin pöydästäni ja kävelin pois. Odotin, että joku uskovainen olisi alkanut myöhemmin kommentoimaan tekoani, mutta valitettavasti ei alkanut, minulla olisi siihen hänelle ollut kyllä sopiva vastaus.
bookataan piispalta aika ja käydään lukemassa vastaloitsut hänen työpaikallaan.
Kiillotamme papan kuupan.
Mahtaisi meitä kaikkia kolmea ateistia hymyilyttää.Riittäisiköhän tuollaiseen hartaushetkeen enemmistöpäätös, vai onko katsottava, että jokoisella on veto-oikeus?
Ja eikös valitus käy joskus siitä, että kirkko saa yritysveroja? Tämähän vähentää sitä valitusta, vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117