Minua hävettää puhua sovinismista.
Mutta miesliikkeelle ei ole olemassa parempaa nimeä.
Minä mielelläni kertoisin asioita jonkin muun nimen, kuin sovinismin alla.
Mutta miesten keskinäiselle toiminnalle ei ole olemassa muita nimityksiä. Ei ole vielä keksitty.
Eräskin ilta kun katsoimme vaimoni kanssa erästä elokuvaa, jossa mies käsitteli naista huonosti. Niin siinä elokuvassa tuota miestä kutsuttiin sovinistiksi. Vaimoni kyllä tietää, että kirjoittelen täällä aina silloin tällöin Sovinismi-palstalle.
Minua hävetti silloin.
Tuo on tosijuttu.
Sovinismi.
4
482
Vastaukset
- M135
Tässä maassa, tässä koko maapallolla, ei ole olemassa mitään sellaista, joka olisi Juuri Miehille.
Juuri Miehille.
- Eikö tuollainen ole tärkeä asia kuitenkin.
Että mies kokee, että elämässä on Olemassa Jotakin Juuri Miehille.
- Eikö sellainen asia, että Juuri Miehille, niin eikö miehen sisin Kaipaa Jotakin, Joka On Juuri Miehelle.
Itse ainakin kaipaan jotakin sellaista, Joka On Juuri Miehelle.
Että Mies Voi Ja Saa Olla. Jotakin.
Jotakin, Joka On Täysin Miehen Omaa Määritelmää.
Että Mies, Saa Olla Jotakin.- M135
Eikö Mies saa Olla Mitään?
Eikö Mies Saa Tehdä Mitään Itse?
Eikö Mies Ole Mitään? - sovinismi
M135 kirjoitti:
Eikö Mies saa Olla Mitään?
Eikö Mies Saa Tehdä Mitään Itse?
Eikö Mies Ole Mitään?Minäkään en oikein osaa mieltää sovinismiä muuksi, kuin typeryydeksi.
Se ei sovi miesasiainliikkeen nimeksi.
Miten olisi "miehinismi"? Tai "Menfinismi"?
(Kuin "Feminismi", mutta miehille!)
Kyllä, pidä puolesi, ole oma itsesi.
Ei kukaan tule sanomaan sinulle, mitä saat olla ja mitä et.
T: Menfinisti - aito Turo
sovinismi kirjoitti:
Minäkään en oikein osaa mieltää sovinismiä muuksi, kuin typeryydeksi.
Se ei sovi miesasiainliikkeen nimeksi.
Miten olisi "miehinismi"? Tai "Menfinismi"?
(Kuin "Feminismi", mutta miehille!)
Kyllä, pidä puolesi, ole oma itsesi.
Ei kukaan tule sanomaan sinulle, mitä saat olla ja mitä et.
T: MenfinistiKyllähän niitä nimityksi on vaikka kuinka. Miltä kuulostaa vaikkapa miesasiamies tai miesaktivisti?
Ei kai miesasialle pidä ehdoin tahdoin yrittää löytää mitää feminismin kaltaista nimitystä. Jos miehen asema yhteiskunnassa kiinnostaa, niin kutsukaa itseänne vaan ihan reilusti miesaktivisteiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074