Jos meitä on 10 koolla ,luemme saman raamatun kohdan ,niin jokainen meistä ymmärtää sen omalla tavallaan ja tulkitsee oman kehityskaarensa kautta,eräänä päivänä minun luokse tuli vanha nainen,hän tokaisi kesken kaiken ",minä haluan tulla uskoon "ja samaan hengenvetoon ,"en minä meinannut sanoa niin, aivan kuin joku olisi sanonut sen minun suulla!" se oli herrasta!
OIKEESTI SE ON
13
412
Vastaukset
- Muukalainen.
Mielipiteeseesi.
Vai halusitko vastaväitteitä?- aivoilla
niin eikö se ole näin , yleensä me vain toistamme sitä mitä jotkut auktoriteet ovat ajatelleet ja pohtineet ,uskomme sen ja lähemme viemään sitä sanomaa eteenpäin totuutena,asiaa sen enempi kritisoimatta ja pohtimatta.aina pitää epäillä,koska jokainen puhuu omasta ymmäryksestään ,eli siltä paikalta missä elämän tilantaassa on,ja kyllähän se luonnekkin vaikuttaa ,johtaja maallisessa elämässä on myös johtaja hengellisessä elämässä ,ei hän alennu rengin osaan. tämä kaikki on koettua ja todeksi elettyä tässä matkan varrella.
aivoilla kirjoitti:
niin eikö se ole näin , yleensä me vain toistamme sitä mitä jotkut auktoriteet ovat ajatelleet ja pohtineet ,uskomme sen ja lähemme viemään sitä sanomaa eteenpäin totuutena,asiaa sen enempi kritisoimatta ja pohtimatta.aina pitää epäillä,koska jokainen puhuu omasta ymmäryksestään ,eli siltä paikalta missä elämän tilantaassa on,ja kyllähän se luonnekkin vaikuttaa ,johtaja maallisessa elämässä on myös johtaja hengellisessä elämässä ,ei hän alennu rengin osaan. tämä kaikki on koettua ja todeksi elettyä tässä matkan varrella.
jos ihminen omilla aivoillaan ajattelee, metsään
menee ja varmasti.
Ja näin tällaista varmaan olet saanut kokea mitä
sanot koska suomenkin maa on täynnä näitä uskonnollisia ryhmittymiä joissa johtajat ja
alaiset ajattelevat omilla aivoillaan ja
pahimmassa tapauksessa alaiset kielletään
ajattelemasta edes omilla aivoillaan.
Siis heidän on otettava vastaan kaikki mitä
syötetään, tuntuu sitten pahalle tai ei.
Siis
Jumalan lasten elämä on aivan toisenlaista
elämää mitä nyt uskon nimissä harjoitetaan.
Mutta se ettei sinullakaan ole siitä mitään
tietoa, niin oletko vain joutunut kaiken
nielemään, niin ettei ole tullut mieleenkään
lähteä etsimään Jumalaa Taivaan ja maan Luojaa.- kiertänyt
ArmiK kirjoitti:
jos ihminen omilla aivoillaan ajattelee, metsään
menee ja varmasti.
Ja näin tällaista varmaan olet saanut kokea mitä
sanot koska suomenkin maa on täynnä näitä uskonnollisia ryhmittymiä joissa johtajat ja
alaiset ajattelevat omilla aivoillaan ja
pahimmassa tapauksessa alaiset kielletään
ajattelemasta edes omilla aivoillaan.
Siis heidän on otettava vastaan kaikki mitä
syötetään, tuntuu sitten pahalle tai ei.
Siis
Jumalan lasten elämä on aivan toisenlaista
elämää mitä nyt uskon nimissä harjoitetaan.
Mutta se ettei sinullakaan ole siitä mitään
tietoa, niin oletko vain joutunut kaiken
nielemään, niin ettei ole tullut mieleenkään
lähteä etsimään Jumalaa Taivaan ja maan Luojaa.aikoinaan melkein kaikki seurakunnat ,kun tunsin voimakkaan Jeesuksen kutsun. aina petyin ,aivan villimeno suurimassa osassa seurakuntia ja minä kun olen tällainen rauhaa rakastava ,en voinut ajatellakkaan .että niihin liittysin, eräässä seurak, olin muutaman vuoden ja pettymys oli kamala kun tajusin sen juoruilun ja takanapäin puhumisen mitä harrastettiin, olin ajatellut lapsellisesti ,et kaikki ovat jeesukseen uskovia ,uudestisyntyneitä ja hyviä ihmisiä. no olen kyllä selvinnyt ja kasvanut ja "aikuistunut" pitää olla aika vakuuttava yhteisö johon liityn ,ja luotan ,olen varmaan liika kriittinen opetuslapsi.
kiertänyt kirjoitti:
aikoinaan melkein kaikki seurakunnat ,kun tunsin voimakkaan Jeesuksen kutsun. aina petyin ,aivan villimeno suurimassa osassa seurakuntia ja minä kun olen tällainen rauhaa rakastava ,en voinut ajatellakkaan .että niihin liittysin, eräässä seurak, olin muutaman vuoden ja pettymys oli kamala kun tajusin sen juoruilun ja takanapäin puhumisen mitä harrastettiin, olin ajatellut lapsellisesti ,et kaikki ovat jeesukseen uskovia ,uudestisyntyneitä ja hyviä ihmisiä. no olen kyllä selvinnyt ja kasvanut ja "aikuistunut" pitää olla aika vakuuttava yhteisö johon liityn ,ja luotan ,olen varmaan liika kriittinen opetuslapsi.
niin, että harvassa ovat ne jotka ovat elämän
kaidalle tielle käyneet, ovat Jeesuksen omia.
Totta on että,ei jokainen joka sanoo Herra, Herra
pääse Taivasten valtakuntaan vaan ne jotka tekevät
Taivaallisen Isän tahdon.
Siksi, että niin moni sanoo uskovansa on sitä
eksytystä.
Mutta joka ottaa vaarin Jumalan Sanasta, etsii
Jumalaa niin on löytävä tien ja se on siunattu
Uskon kaita Tie jolla tiellä Jumalan Pyhä Henki
ojaa ja johtaa kaikkeen Jumalan Totuuteen- seurakunnissa
ArmiK kirjoitti:
niin, että harvassa ovat ne jotka ovat elämän
kaidalle tielle käyneet, ovat Jeesuksen omia.
Totta on että,ei jokainen joka sanoo Herra, Herra
pääse Taivasten valtakuntaan vaan ne jotka tekevät
Taivaallisen Isän tahdon.
Siksi, että niin moni sanoo uskovansa on sitä
eksytystä.
Mutta joka ottaa vaarin Jumalan Sanasta, etsii
Jumalaa niin on löytävä tien ja se on siunattu
Uskon kaita Tie jolla tiellä Jumalan Pyhä Henki
ojaa ja johtaa kaikkeen Jumalan Totuuteenpitää niin kamalasti mekastaa,kirkuaj a möykätä ,onko siellä oikeesti pyhähenki joka panee hillumaan.olen itsekki niissä ollut eikä mulle ole tullu tarvetta kirkua ja huudella aivan kauhistun sitä menoa ,onkohan se sitä ,että se kuuluu niiden kulttuuriin,vai olenko minä ulkopuolella ? ja se kauhea tuomio henki heti kun sanoo jotakin joka poikkeaa niiden ajatuksista uskosta .minulle rukoiltiin kerran kielillä puhumista .ei tullu ,mitä se sekin oikein on?
seurakunnissa kirjoitti:
pitää niin kamalasti mekastaa,kirkuaj a möykätä ,onko siellä oikeesti pyhähenki joka panee hillumaan.olen itsekki niissä ollut eikä mulle ole tullu tarvetta kirkua ja huudella aivan kauhistun sitä menoa ,onkohan se sitä ,että se kuuluu niiden kulttuuriin,vai olenko minä ulkopuolella ? ja se kauhea tuomio henki heti kun sanoo jotakin joka poikkeaa niiden ajatuksista uskosta .minulle rukoiltiin kerran kielillä puhumista .ei tullu ,mitä se sekin oikein on?
Mutta sen tiedän Jumalasta sellainen touhu ei ole,
vaan aivan muun herran meininkiä.
Sillä niinkuin Sana sanoo:"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."
Ei ole Pyhä Henki metelissä, kovassa menossa,
tällaisen touhun aikaan saa todella saatanan
henki jolla se sukkeroi omansa vain hyvään
fiilikseen, mikä sitten haihtuu kun arki koittaa.
Niinpä sitä pitää käydä tavan takaa ihmisten
näitä kokemuksia hyviä fiiliksiä hakemassa, että
jaksaisivat aina kappaleen matkaa.
Mutta se lepo, se rauha jonka Jumala omilleen
antaa se on ja pysyy ja se käy yli ymmärryksen.- sitä taisin
ArmiK kirjoitti:
Mutta sen tiedän Jumalasta sellainen touhu ei ole,
vaan aivan muun herran meininkiä.
Sillä niinkuin Sana sanoo:"Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi."
Ei ole Pyhä Henki metelissä, kovassa menossa,
tällaisen touhun aikaan saa todella saatanan
henki jolla se sukkeroi omansa vain hyvään
fiilikseen, mikä sitten haihtuu kun arki koittaa.
Niinpä sitä pitää käydä tavan takaa ihmisten
näitä kokemuksia hyviä fiiliksiä hakemassa, että
jaksaisivat aina kappaleen matkaa.
Mutta se lepo, se rauha jonka Jumala omilleen
antaa se on ja pysyy ja se käy yli ymmärryksen.jo vähän epäillä, mutta kun "puikoissa" on vahvat persoonat ,niin sitä ajattelee ,kait ne nuo ovat oikeassa.
sitä taisin kirjoitti:
jo vähän epäillä, mutta kun "puikoissa" on vahvat persoonat ,niin sitä ajattelee ,kait ne nuo ovat oikeassa.
siis Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki
muukin tarpeellinen annetaan.- ystäviä
ArmiK kirjoitti:
siis Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki
muukin tarpeellinen annetaan.ja työkavereita on helluntalaisia ja muita ja hekin sanovat niin kuin sinäkin.en ole huomannut mistään että he olisivat hengessään Jumalan valtakunnan asukkaita enempi kuin minäkään. missähän kohtaa minulla on aukko . jos jotain kysyy niin vastaus on juuri noin pyöreä ja jos kysyy mitä se tarkoitta sanotaan lue raamattua ja minähän luen . onkohan Jumalan valtakunnan asujia ne jotka minusta kuulostavat vähän omituisilta höpöttäjiltä ,niiden kans ei voi puhua mistään arkipäivän asiasta eikä normaalista elämästä ,pitää vain koko aika rukoilla ja kiittää.
ystäviä kirjoitti:
ja työkavereita on helluntalaisia ja muita ja hekin sanovat niin kuin sinäkin.en ole huomannut mistään että he olisivat hengessään Jumalan valtakunnan asukkaita enempi kuin minäkään. missähän kohtaa minulla on aukko . jos jotain kysyy niin vastaus on juuri noin pyöreä ja jos kysyy mitä se tarkoitta sanotaan lue raamattua ja minähän luen . onkohan Jumalan valtakunnan asujia ne jotka minusta kuulostavat vähän omituisilta höpöttäjiltä ,niiden kans ei voi puhua mistään arkipäivän asiasta eikä normaalista elämästä ,pitää vain koko aika rukoilla ja kiittää.
sinä jonkun seurakunnan jäsen?
Minut Jumala on erottanut kaikista seurakunnista,
sillä seurakunnat ovat ihmisten riidoista
syntyneet, aina uuden ja uuden ihmisopin perustukselle rakennettu.
Tällainen on aika:
"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin."
Että se mitä Jumalan nimessä nyt touhutaan niin
ei ole Jumalasta.
En tiedä mitä sinulle muut ihmiset ovat sanoneet,
mutta sen tiedän Jumalan Sana on Totta.
Sanot, että luet Raamattua, pyydä, että Jumala
sinulle näyttäisi Totuutensa.
Johdattaisi sinut iankaikkiselle tielle.
Sillä jos Hän on alkanut sinussa hyvän työn
Hän on sen saattava loppuun.
Mutta muista Jumalan Tie on aina näin:
"Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee; sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa." Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita? Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia. Ja vielä: meillä oli ruumiilliset isämme kurittajina, ja heitä me kavahdimme; emmekö paljoa ennemmin olisi alamaiset henkien Isälle, että eläisimme? Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään. Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut."- Muukalainen.
ystäviä kirjoitti:
ja työkavereita on helluntalaisia ja muita ja hekin sanovat niin kuin sinäkin.en ole huomannut mistään että he olisivat hengessään Jumalan valtakunnan asukkaita enempi kuin minäkään. missähän kohtaa minulla on aukko . jos jotain kysyy niin vastaus on juuri noin pyöreä ja jos kysyy mitä se tarkoitta sanotaan lue raamattua ja minähän luen . onkohan Jumalan valtakunnan asujia ne jotka minusta kuulostavat vähän omituisilta höpöttäjiltä ,niiden kans ei voi puhua mistään arkipäivän asiasta eikä normaalista elämästä ,pitää vain koko aika rukoilla ja kiittää.
Jumalanvaltakuntaa, sydämessäsi on kysynys:
Mikä on Totuus? ystäviä kirjoitti:
katosit.
Onko tämä maailma sinulle sittenkin rakkaampi
kuin, että saisit kohdata Jeesuksen ja tulla ja
olla Hänen omanaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935