Uusi nissan navara p-u

Metsuri64

Onko kellään tietoa tuon uuden navaran varustelusta ? autohan on jo esitelty mutta netissäkään ei löyty päivitettyä tietoa. Löytyykö vakiona edes cd soittimia ?

7

1914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urboo

Ostatko autoa vai cd-soitinta?

• kai saa

ostaa ihan sitä, mitä itse haluaa, eikä sitä mitä sinä haluat.

Koska tämä näyttää aheuttavan sinulle tuskaa voin paljastaa, että kun ostin aikanaan 60 tonnin maasturin, yksi merkitsevä valintakriteeri oli se, että autossa on vakiona hyvä äänentoisto.

MInulla autossa aina soi, eikä silloin ole samantekevää miten soi. Kukaan ei ala repiä integroituja soittimia ja kaiuttimia ulos uudesta autosta rakentaakseen tilalle paremman soinnin. Siksi sen äänentoiston pitää olla hyvä mieluiten heti tai sitten optiona täytyy olla parempi äänentoisto lisävarustelistalta.

• Metsuri64
        kai saa kirjoitti:

ostaa ihan sitä, mitä itse haluaa, eikä sitä mitä sinä haluat.

Koska tämä näyttää aheuttavan sinulle tuskaa voin paljastaa, että kun ostin aikanaan 60 tonnin maasturin, yksi merkitsevä valintakriteeri oli se, että autossa on vakiona hyvä äänentoisto.

MInulla autossa aina soi, eikä silloin ole samantekevää miten soi. Kukaan ei ala repiä integroituja soittimia ja kaiuttimia ulos uudesta autosta rakentaakseen tilalle paremman soinnin. Siksi sen äänentoiston pitää olla hyvä mieluiten heti tai sitten optiona täytyy olla parempi äänentoisto lisävarustelistalta.

Ensiksi kiitos.Ei vaan niillakään sivuilla kovin kattavasti valusteista kerrottu. Paremmin kerrottiin esim perus king capista.Työkaluksi autoa katson eikä tunnu järkevältä jos pitää ostaa soittimet ja kaikki erikseen.

• vaihtoehtoja?
        Metsuri64 kirjoitti:

Ensiksi kiitos.Ei vaan niillakään sivuilla kovin kattavasti valusteista kerrottu. Paremmin kerrottiin esim perus king capista.Työkaluksi autoa katson eikä tunnu järkevältä jos pitää ostaa soittimet ja kaikki erikseen.

oletteko harkinneet uutta mitsubishi L-200:sta?
        Voitti meinaan Saksalaisen autolehden vertailunkin ja maastossa sekä maantiellä tarpeellisia varusteita löytyy. Moottorissa on vääntöä reilutsi, takana ja keskellä 100%-lukko ja uskon että varustelukin miellyttää... oho meniköhän asian vierestä, no jaa...

• reksa

Nissanin sivuilta puuttuu Navaran tarkemmat tiedot, mutta ainakin Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Hämeenlinnassa jälleenmyyjänä toimiva entinen maahantuoja Autokeskus on päivittänyt sivunsa.

Navaran varusteetkin löytyvät täältä:
      http://www.autokeskus.fi/uudetautot/nissan/hinnasto/?manmodel=NISSAN|Navara&business=

• vaille

olihan tuo ihan asiallinen kysymys soittimesta.Kävin itse katsomassa sivuja ja siellä vakiovarusteluun kuuluu 4 kaiutinta HEH. Kyllä myyjä minulle ainakin sanoi että kuuluu ihan cd soitin vakiovarusteluun.

• varustelua

tuolla hinnalla oisit saanu paljon lisävarusteita ja kestävyyttä pitkäksi aikaa joka osa-alueella toyotalta. lue tämä viesti uudestaan muutaman kuukauden päästä ku nissani on korjaamolla lapsivian takia. toyokuskit ajelee silläaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5133
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4171
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3803
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3540
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3275
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2426
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      59
      2377
    Aihe