Hei otin eilen e-pillerin noin klo 22.00, no tänään unen pöppörössä otin pillerin taas vahingossa klo 7.15. tämä johtuu siitä että siirsin pillerin oton pikku hiljaa aamusta iltaan ja nyt se sitten unhotui. Mitä vaaroja voi olla siinä että otta pillerin 9 tunnin päästä toisen ottamisesta? Käyttämäni pilleri on Diane nova. oikeasti pelottaa nyt kauheasti voiko tulla esim joku hormoonihäiriö yms? en ole käyttänyt pillereitä vasta kun yhden kuukauden.
e-pillerin otto väärään aikaan.
apua!
41629
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
älä menetä yöunias moisen takia... mulla heilahtelee pillerin otto varmaan lähemmäs 12 tunnilla eikä mitään kamaluuksia ole tapahtunut... joskus jos olen unohtanu ottaa pillerin esim maanantai-päivänä, niin sitten nappaan tiistaina kaksi kerralla ja hengissä ollaan sisko... ;)
Käsitykseni mukaan olet siis ottanut yliannostuksen pillereitä. Noinhan kuitenkin toimitaan, mikäli pilleri on unohtunut, joten ei siitä mitään sen suurempaa haittaa ole.
Jatkat ihan normaalisti illalla pillereitä. Ja jos joskus myöhemmin haluat siirtää pillereidenoton ajankohtaa, niin tee se taukoviikon jälkeen.
Kiitos vastauksista. Soitin varmuuden vuoksi vielä apteekkiin, sielläkin sanottiin ettei ole haittaa, mutta seuraava pilleri pitää kuulemma ottaa jo huomenna klo 15.00 sitten taas voi ottaa illalla. Nämä pillerikyselyt ovat kuulemma erittäin yleisiä :) Huono muisti muillakin.
mitä jos rupee ottaan pillereitä ns väärään suuntaan, ei läpi paino pakkaus suuntaan vaan sen taka osan mukaan, onko sillä väliä?