Se muuan Lappeenrantalainen ennusti, että 2007 Helsingissä räjähtää ydinpommi. Onko kukaan kuullut tarkempia perusteluita jutulle?
Eikö mun kannata ostaa kämppää Lauttasaaresta? Onko siellä sellaisia kämppiä, joissa on pommisuoja? Oon ajatellu sellaista hommata, mutta jos kerran pommi tulee, niin pitää varmaan sitte ostaa Turusta
Ydinpommi Hesaan 2007
5
132
Vastaukset
- ......
kun se on STADI!!! vitun maalais pellet menkää takasin rova niemelle!1!!!!!!!
- HL.Mance
-on maalta sinne maalta(kehäkolmosen ulkopuolelta) aikoinaan ja paljasjalkaisia stadilaisia on murto-osa Helsingin väestöstä,joten mitä tuollaista kirjoitat?Tiedät sen hyvin itsekin,vai mitä?
- HL.Mance
HL.Mance kirjoitti:
-on maalta sinne maalta(kehäkolmosen ulkopuolelta) aikoinaan ja paljasjalkaisia stadilaisia on murto-osa Helsingin väestöstä,joten mitä tuollaista kirjoitat?Tiedät sen hyvin itsekin,vai mitä?
maalta..prkele sentään näitä virheitä.
- HL.Mance
-ostaa se kämppä vaikka suomenlinnaan menevästä tunnelista.Siellä on suojaisaa odotella jysäystä.Kai ne jonkin pikku komeron sieltä sinulle myyvät,kun perustelet vakuuttavasti,tuon huhun perusteella asunnon tarpeesi? Tosiasiassa,kyllä noita maailmanlopun ennustajia on aina ollut ja tulee olemaankin,joten jätä moiset ennusteet omaan arvoonsa.............
- Akateemikko
Kyllä tuo "sivusta seuraaja" on lukenut asian aivan oikein. Sikäli vaan, että nuo sivusta seuraajan mainitseman lappeenrantalaisen ennustukset ovat myös pitäneet kutinsa aika hyvin. Neuvoisin sinua "sivusta seuraaja" olemaan leikkimättä tällaisilla asioilla. Asunnon ostot ym. Koska juttu tulee todennäköisesti pitämään paikkansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691