Millä menitte töihin tänään??
Ei ole -59:sin keli ainakaan täällä ylhäällä.
utelias
8
691
Vastaukset
- ei suihkarilla
Vaan AMC Hornetilla, vm. -70
- alppu
Oma -59 huilaa talven pukeilla.
Opel MV6 saa olla säiden armoilla...- tapatapa
Just joo-o... Sulla on joka viestissäs eri auto muka. Säälittävä valehtelija! Todellisuudessa sulla ei ole mitään autoa, vaan haaveilet autosta ja olet siksi katkeran kateellinen autoilijoille. :D
Et ole ihan terve. - alppu
tapatapa kirjoitti:
Just joo-o... Sulla on joka viestissäs eri auto muka. Säälittävä valehtelija! Todellisuudessa sulla ei ole mitään autoa, vaan haaveilet autosta ja olet siksi katkeran kateellinen autoilijoille. :D
Et ole ihan terve.olet! Missä viestissä mulla on muka joku muu auto näiden lisäksi? Eihän sille mitään voi, jos joku kusipää varastaa nimimerkin.-59:n ostin vuonna -87. Taloudessamme on neljä autoa, joista kolmea voi vaihdella, mutta Impala pysyy.
Onko siinä mielestäsi jotain ihmeellistä ,jos ihmisillä on autoja? Itse et ole terve, mene hoitoon , koska syyttelet aivan pokkana ihmisiä valehtelijoiksi! Täällä on nähtävästi kaksi alppua joista toinen on myös tapastikos...
Mielestäni on tyhmää sepittää juttuja, on helpompi pysyä totuudessa! Sinä taidat haaveilla minun autostani. Osta samanlainen, jos on rahaa.
Loppuu kateus...
- GranFury-75
Peugeot 309. Plymouth huilaa katoksessa..
- indio
tai sitten neljällä jos niikseen eli xantialla.chargeri talviunilla...
- utelias
Eikö siellä Suomessa (etelä) ala ajokelit jo nyt?
Näyttäs olevan niin lämmintä koko ajan. - kunhan loppuu eka
Ei ala ajokelit, kun eivät ole ehtineet edes loppumaankaan vielä. Museorekkarissa olevathan on jo talviunilla.
Olikos viime cruising naitissa porukkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336287Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483756- 81913
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8783- 67758
- 48702
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130701Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14651