Hei vaan kaikki!
Osaisitteko auttaa...
olen nyt noin viikon kärsinyt päänsärystä.. on lievää särkyä ja sellaista ns. paineen tunnetta lähinnä ohimoilla...
Voisko johtua ihan vaan hartiosta ja niskasta. Eilen kyllä kävin hierojalla ja autto sen verran et tänä aamuna ei särkenyt yhtään.. mutta aamupäivällä se alko taas... olisko jotain jälkimaininkia.. nimittäin hartiat ja niska oli tosi jumissa.
Tai voiko esim. olla siitä,et olen joutunut syömään paljon särkylääkkeitä polveeni.. enimmäkseen ibuxin 600mg??
Onko jollain vastaavaa..
Päänsärky.....
3
450
Vastaukset
- minulla
MUlla on ollu päänsärkyä jo puolitoista kuukautta. Söin aluksi siihen Burana 600. Ja siitä tuli ilmeisesti särkylääkepäänsärky. Särkysi voi olla myös sellaista. Toisaalta, olet kärsinyt päänäsärystäsi vasta noin lyhyen aikaa.
- elmundo
liittyskö sun päänsärkyyn huimausta? Sellasta pientä.. mä luulen et se taas ainakin voisi olla hartioista kiinni..
On tosi inhottava olla töissäkin ku pää vaan särkee.. Menis vaan pois. - minulla
elmundo kirjoitti:
liittyskö sun päänsärkyyn huimausta? Sellasta pientä.. mä luulen et se taas ainakin voisi olla hartioista kiinni..
On tosi inhottava olla töissäkin ku pää vaan särkee.. Menis vaan pois.Mun päänsärkyyn ei ole liittyny huimausta. Niska-hartia hieronnassakin olen käyny muutaman kerran tämän päänsärkyvaiheen aikana. Tämä on osittain migreenistä johtuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711