Uudistan ilmoitukseni:
Loytyisiko ihmisia, jotka olisivat halukkaita lahtemaan kanssani erakoiksi esim. pohjoisiin eramaihin.
Eihan ihminen elaakseen kovin paljoa tarvitse.
Tietenkin siina on ongelmansa, mutta mielenkiintoista siita olisi keskustella.
Vastaa: [email protected]
ERAKOKSI ERAMAAHAN
10
1161
Vastaukset
- huomiota :)
Ensinnäkin päättelen sinun olevan nainen ja iältäsi alle 30-vuotias. Olet yksineläjä ja hieman erakkoluonteinen, et oikeasti aio toteuttaa suunnitelmaasi, kunhan vain leikit ajatuksellasi. Olenko oikeassa vai en?
- tuntuu, että
kyseessä on mies, yli 30 vuotias.
- Lähtijä
Miksipä ei.
Onhan tuota tullut mietittyä monta kertaa, miten pääsisi irti potentiaalisesta oravanpyörästä. Voisin myös harkita lähtemistä jonnekin lämpimään, siellä kun ei tarvitsisi sitäkään vähää mitä täällä Pohjolassa. - korpit korjaa
nainen vois kyllä pärjäillä,muttei mies.
- tuntuu, että
ne ää pisteet on hukassa...
Kyllä mä erämaahan voisin joksikin aikaa mennä. En loppu iäksi kuitenkaan. =) - ...YKSIN
Erakot ei ihmisten perään huutele.
- Nimetön
...sillä riitaa heti alkuun lapsellisista asioista. On ihminen ihmeellinen! Yli tai alle 30 vee, mies tai nainen... käsitämätöntä. Miksei kysytä , minne mennään? miten pitkäksi aikaa ? mitä tehdään? mistä ruoka ? ....
kunhan kysyn...- no minähän se...
Mä voisin lähteä kalliovuorille metsästäjän mökkiin vaikka. :D purkkimuonaa ja metsän antimia maistelemaan. paljon pakkasta talvella ja keväällä katella kun luonto pikkuhiljaa herää eloon!! millos mennään??
- tiedossa
paikka jossa olisi aika hyvät selviytymisen mahdollisuudet.Olisi hyvät kalavedet riistaa jonkinverran ja tärkein kaikista:paikka olisi luonnostaan lämmin myös talvisin.On kaukana lähimmästä savusta.Paikalla on vain hirsinen sauna kaltion partaalla ,jossa taatusti on puhdas vesi.Asuntona olisi tilava luola.Lämmin luola olisi puiden säästämisen kannalta hyvä ratkaisu,siis maalämpö.Paikalla on asunut erakko,vuosikausia.Siellä kyllä selviytyisi.Menen sinne kun saan viimeiset lainalyhennykset maksettua.Ja sitten -kullankaivajaksi-.No viihtyisiköhän siellä,aika näyttää.
- minut...
mukaasi. Olen juuri se oikea sinne sinun seuraksesi...jookos?
Kai ilmoittelet koska olet lähdössä????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078