Haluamme antaa.....

SolaQuussa

Teille rakkaat huuhikset kaikella hellyydellä ja suudella sytämellä(ilman sarvia ja hampaita) jouluiset lahjat:o) Te KAIKKI olette sen ansainneet.....no olette te;o)))
Jaamme lahjamme nyt jo etukäteen ennen joulua, koska jouluaattomme on hurjan ylösotettu...elikkäs kiireinen.....Solina levittää maailmalla rrrrrrrrakkauden ilosanomaa ja Muuuuuuuuiiiiiiiskissssss perinteisesti istuu kirkossa koko aattopäivän laulaen AveMariaa:o)

- Ohos...Perskuti saa elämänviisauksia taukoamatta latelevan SolaQuussa nuken...(voi miten söpö).
- Typylle on paketoituna igioma buskahuutelija...(bullotettuna)
- Pervokki...voi sä saat virtuaali Debbien, joka laulaa Lulua;o))
- Aliisa...(tuhmaa..) sinulle on paketissa...varaluomu...
- SY saa pehmonallen jonka nimi alkaa Aalla:o)
- Alien saa söpöhöpökisun...ja ylläriii...hänen nimi alkaa SY...lläääääää;o)
- JeffJeffille halitus ja aigagone...niihn:o)
- Outzak...Sinulle tölgitittiin ainaskin vuodeksi mahtavaa fiilistä:o)
- A-V...saa kassitolkulla kaktuksia...Sä tiedät niille käyttöä:o)))
- Buskille lahjoitamme toisellikkin olalle pikkupirun...:o)
- OrvokkiOolle...ylläriiii...Orvokkiparfyymiä koko ensivuodeksi...nuuh...(eiks olekkin ihanaa...)
- Pervolle...Hmm...Juuh...me annetaan....Niihn...lisää SITÄ mieltä...;o)
- Mysterismies...sinulle tekis mieli antaa raivaussaha...Huoh..mu olkoon...saatkin ... kiitokset baketissa ja muiskautukset meiltä molemmilta...
- Talkkari Simolle lähtee lämpimät villahousut...(taskumatilliset)..ja suuggo...
- Uuno..sä saat bullolliset eliksiiriä nuoruudenlähteestä...Muisk..
- Varpuselle tahdomme laulaa duettona(todellinen elämys) Varpunen jouluaamuna:o)
- Kollolle sä saat ykkösmisun...suoraan kotiin kuljetuksena...(saa kiittää)
- Pulis...Sinulle halitus vuoden jokaiselle päivälle meiltä taviksilta...ja kutitus päälle;o)
-Laardille jotain ihanaa..ylläri, jota ei muille paljasteta. Saat henk.koht tulla hakemaan
- Enkeleille värilliset vaihtosiivet..niillä on kiva liidellä
-Poudalle konepelti ja uusi sääpallo, jolla voi enneustella solaisempiä säitä
-Maltille luistelusukset ja kunnon sauvat, sekä superluistovoidetta jotta olisit vähän malttamattomampi
-CharlieChaplinille pumpattava Barbara ja hurrrrjasti naisonnea
-Amaryllielle uusi paituli ja villasukat (tekstin vei sensuuri)
-Otsolle iso tynnyrillinen parasta hinajaa ja nalletöppöset
-Vlk:lle lahjakortti seksishoppiin :P
-Hukazaka saa ompelukoneen ja kimmokkeen uuteen harrastukseen
-Nyyperille seuraa
-savoRULES saa helikopterin korjaussarjan..tai kaksi, kun se tuntuu olevan jatkuvasti hajalla
-Hartte saa kuukauden kesäloman KESÄLLÄ
-Sinisiivettärelle annamme viinikaapin olkkariin
-Hiltulle buustia ja powerijuomaa, jotta jaksaa pörrätä jatkossakin
-Manselle kirjakaupan lahjakortti
-Hepalle pegasoksen siivet:o))))))
-Ilottu sinulle meillä on kultainen sulkakynä...
-Iso Iituska...sä saat könsikkään...tai sit vaihtoehtoisesti ison väskyn kaikenlaisia naisten tarvekaluja:o)))

No jäimmekö itse aivan lahjatoitta....Niihn...No ei me olla lahjattomia...eheiiiii;)

Tästä listasta jäi varmasti nimiä uupumaan..näin perjantai-iltana ei oikein kaikkea muista, joten tulkaa itse ilmoittautumaan, niin saatte lahjanne..niitä riittää :D

Suurella joulumielellä ja rakkaudella Solina ja MuisjouluQuu...

74

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rappiomies

** Kiroilee pahasti **

Bengt

• MuisQuu

Hän vihdoin saa oikean LULUNSA...Joo...saat sä:o)

• Kylli.Kyllä

kun sain sentään Pizzaleipurin Solalta niin menköön....

Itekin syydelin mielestäni mahdollisimman monen Huuhaa miehen ja silti varmasti joku tai moni unohtui.

Ajatuksenne on niin lämpöinen, etten ihan oikeesti Missään Tapauksessa Ole Pahastunut.

Solalle voin kertoa, vaiks kyllä hän sen tiesikin, ettän mä ihan oikeasti olisi istunut sun päälles.

Hauskaa illanjatkoa teille!

• Rappiomies
        MuisQuu kirjoitti:

Hän vihdoin saa oikean LULUNSA...Joo...saat sä:o)

Tackar och bockar...

Bengt

• MuisQuu
        Rappiomies kirjoitti:

Tackar och bockar...

Bengt

ja pokatakkin....Lulu ei voi unohtaa Rappiomiestä...Kyllä MuisQuu tietää:o)

• outzak

Kerrankin sain lahjan, jolle tosiaan on käyttöä!!!:)))

Samanlaiset valtavansuuret tölkilliset haluan lahjoittaa teillekkin!!!:)))))))

• MuisQuu

Ihan omakätösesti laitoimme fiilikset tölkkiin...silleen tosi taiteellisesti...Esteettisyys on PRO:o))))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Ihan omakätösesti laitoimme fiilikset tölkkiin...silleen tosi taiteellisesti...Esteettisyys on PRO:o))))

hienossa tölkissä olikin mahtavat fiilikset!!!

Toivottavasti ne tosiaan riittää koko vuodeks, vaikka käyttäisin niitä enemmänkin kerralla???

Riittääkö siitä tuhlattavaks asti???:)))))

• S-Y

teijään kanssa!!! Miten työ keksittäkin noita juttuja ;))) Ootte kyllä ihguja...niinkös se piti sannoo ;)))

• MuisQuu

käyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus....Tiedäthän...mielikuvitushoitajat;o))))

• S-Y
        MuisQuu kirjoitti:

käyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus....Tiedäthän...mielikuvitushoitajat;o))))

ovat,en minä tiedä...oonhan blondi?? ;)))
        Olen täällä aivan hurmoksissa,kun kuuntelen Virtuoosin Suuren meren suolaa....ehkä myös hiukan kyynelehdin....

• MuisQuu
        S-Y kirjoitti:

ovat,en minä tiedä...oonhan blondi?? ;)))
        Olen täällä aivan hurmoksissa,kun kuuntelen Virtuoosin Suuren meren suolaa....ehkä myös hiukan kyynelehdin....

blondi...Kyl sä tiedät:o)))

Mun poikani sanoi esikoulussa vuosia sitten, kun vanhempien ammatteja kysyttiin et hänen äippä on mielikuvitushoitaja...:o)))
        Tunteellinen fiilis täälläkin:o))

• S-Y
        MuisQuu kirjoitti:

blondi...Kyl sä tiedät:o)))

Mun poikani sanoi esikoulussa vuosia sitten, kun vanhempien ammatteja kysyttiin et hänen äippä on mielikuvitushoitaja...:o)))
        Tunteellinen fiilis täälläkin:o))

hienoa,jos voisi tuoda helpotusta potilaille,pelkän mielikuvituksen ansiosta,ei paljon lääkäreitä tarvittais...koska me hoitajathan se suurin apu annetaan :)

• MuisQuu
        S-Y kirjoitti:

hienoa,jos voisi tuoda helpotusta potilaille,pelkän mielikuvituksen ansiosta,ei paljon lääkäreitä tarvittais...koska me hoitajathan se suurin apu annetaan :)

Ja viel hellin ja lämpöisin kätösin....:o)))
        Se on haasteellista...ja luovaa...unohtamatta rautaista ammattitaitoa:o)

• S-Y
        MuisQuu kirjoitti:

Ja viel hellin ja lämpöisin kätösin....:o)))
        Se on haasteellista...ja luovaa...unohtamatta rautaista ammattitaitoa:o)

kylmätkin,ne hellät kädet...kun täytyy läträtä niitten vesien kanssa ;))
        Sulla varmaan on rautainen ammattitaito,mulla se on jo melkein unohtunut jo...tietyistä syistä....

• MuisQuu
        S-Y kirjoitti:

kylmätkin,ne hellät kädet...kun täytyy läträtä niitten vesien kanssa ;))
        Sulla varmaan on rautainen ammattitaito,mulla se on jo melkein unohtunut jo...tietyistä syistä....

SY...se on meidäm persoonassa ja selkäytimessä...se ammattitaito:o)))

• S-Y
        MuisQuu kirjoitti:

SY...se on meidäm persoonassa ja selkäytimessä...se ammattitaito:o)))

kiltit henkilöt usein hakeutuvat sellaisiin ammatteihin,joissa voivat auttaa toisia. Mutta kuka auttaa meitä,jotka hoidetaan apua tarvitsevia??? Ei mekään olla koneita!! Sori,olen nyt liian dramaattinen :(

• MuisQuu
        S-Y kirjoitti:

kiltit henkilöt usein hakeutuvat sellaisiin ammatteihin,joissa voivat auttaa toisia. Mutta kuka auttaa meitä,jotka hoidetaan apua tarvitsevia??? Ei mekään olla koneita!! Sori,olen nyt liian dramaattinen :(

lohduttajaa....Niinpä....Okei...Kaipas meillekkin löytyy joku...Tai sit nme ei ollakkaan niin hauraita...??...Toivon niin:o))

• yxtypy

likat. Missä se mun ikioma puskahuutelija?
      Mä haluan sen heti. En malta oottaa jouluun *alkaa penkomaan komeroita*

• MuisQuu

Joku Puska ei millään tahtois pitää näppejään erossa susta...Ihan hurjasti rakastaa sua....Odotas vain...paketoimme hänet ensin...Juuh...mukana käsiraudat...niinkun bonuksena;o)))

• Hartte-Vainaa

Kokonainen kuukausi! Ja vieläpä kesällä! Täytyy varmaan ilmoittaa kaikille Suomen ympäristökivenasentajille, että tekevät työnsä talvella, koska allekirjoittanut ei ole kesällä tuottamassa heille materiaalia. Allekirjoittanut on silloin korkeamman tahon myöntämällä kesälomalla...

Mitähän minä tekisin tuon ruhtinaallisen kesälomani aikana? Taidanpa ainakin siivota sahat, kun työaikana en koskaan ehdi sitä tekemään. Ja kaikki ne tähteeksi jääneet "kainiitäjoskustarvitseekivet" voisi viimeinkin siirtää pois siitä hallin edestä. Kesällähän siihenkin on aikaa, kun on kokonainen kuukausi lomaa. Loppuajan voisinkin sitten autella tovereita kivenjalostuksessa. Takuulla rentouttava loma tulossa!

Kiitän mitä lämpimimmin loistavasta lahjasta! Vastalahjaksi annan täyden sylillisen lämpimiä ajatuksia.

• MuisQuu

Luvassa on lämpimiä hetkosia tätien kanssa...ensi sommarena....Jooh...voi olla ettet kiitä silloin lahjastasi.....Sontsakäsi on kamalan herkässä edelleen:o))))

• Hartte-Vainaa
        MuisQuu kirjoitti:

Luvassa on lämpimiä hetkosia tätien kanssa...ensi sommarena....Jooh...voi olla ettet kiitä silloin lahjastasi.....Sontsakäsi on kamalan herkässä edelleen:o))))

Edes ajatus viuhuvasta sontikasta ei kykene enää laannuttamaan allekirjoittaneen innostusta tulevan ylipitkän kesäloman johdosta. Varmuuden vuoksi aion kuitenkin kulkea koko lomani ajan ryömien ja kypärällä varustautuneena. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin joutuu maijapoppashyökkäyksen kohteeksi kesken rauhaisan vapaa-ajanvieton...

• MuisQuu
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Edes ajatus viuhuvasta sontikasta ei kykene enää laannuttamaan allekirjoittaneen innostusta tulevan ylipitkän kesäloman johdosta. Varmuuden vuoksi aion kuitenkin kulkea koko lomani ajan ryömien ja kypärällä varustautuneena. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin joutuu maijapoppashyökkäyksen kohteeksi kesken rauhaisan vapaa-ajanvieton...

Mutta huoli pois Poppaska on kamusi...Aikoo ilahduttaa sinua seurallaan...Varustuksina(sontsan lisäksi) väskyllinen hurjan opettavaisia kuvakirjasia:o))...Niitä onkin kiva katsella kaikilla festareilla...joihin yhdessä osallistumme;o)))

• Hartte-Vainaa
        MuisQuu kirjoitti:

Mutta huoli pois Poppaska on kamusi...Aikoo ilahduttaa sinua seurallaan...Varustuksina(sontsan lisäksi) väskyllinen hurjan opettavaisia kuvakirjasia:o))...Niitä onkin kiva katsella kaikilla festareilla...joihin yhdessä osallistumme;o)))

Nyt taisin kirjoittaa elämäni oudoimman otsikon...

Festarithan minulta tosiaan unohtuivatkin. Nythän minulla on aikaa käydä Ilosaaren lisäksi muillakin kesäjuhlilla. Esimerkiksi Tuska-festareilla, Multiaista satoa-tapahtumassa Keski-Suomessa, Lieksan vaskiviikoilla ja taloyhtiön pihansiivoustalkoissa. Taitaakin olla kiireinen loma taas tiedossa. Äitiäkin pitäisi käydä tapaamassa.

Olikohan kuukautinen kesäloma sittenkään hyvä ajatus...

• MuisQuu
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Nyt taisin kirjoittaa elämäni oudoimman otsikon...

Festarithan minulta tosiaan unohtuivatkin. Nythän minulla on aikaa käydä Ilosaaren lisäksi muillakin kesäjuhlilla. Esimerkiksi Tuska-festareilla, Multiaista satoa-tapahtumassa Keski-Suomessa, Lieksan vaskiviikoilla ja taloyhtiön pihansiivoustalkoissa. Taitaakin olla kiireinen loma taas tiedossa. Äitiäkin pitäisi käydä tapaamassa.

Olikohan kuukautinen kesäloma sittenkään hyvä ajatus...

Nauraa...vai oudoin otsikko...Enhän vain jotenkin johdattele sua mitenkään;o)))

Naatiskele sä vain tulevasta loman ajattelusta ja anna tätysen hoitaa lomajärjestelyt...et tule katumaan....(et ainakaan tunnusta)...
        Mä tiesin muuten et sä innostut kuvakirjasista...Tää tietää kaiken...enhän muuten olisikaan Poppis...;o))

• Hartte-Vainaa
        MuisQuu kirjoitti:

Nauraa...vai oudoin otsikko...Enhän vain jotenkin johdattele sua mitenkään;o)))

Naatiskele sä vain tulevasta loman ajattelusta ja anna tätysen hoitaa lomajärjestelyt...et tule katumaan....(et ainakaan tunnusta)...
        Mä tiesin muuten et sä innostut kuvakirjasista...Tää tietää kaiken...enhän muuten olisikaan Poppis...;o))

Lomani on siis etukäteen järjestetty. Minun ei tarvitse tehdä muuta kuin odotella.

Työnantajani saattaisi ehdottaa minulle hyvinkin pitkää lomaa jos kertoisin hänelle odottelevani sontikalla lentäviä täti-ihmisiä kuvakirjasilla varustettuine käsilaukkuineen hakemaan minua kesäloman riemuihin...

Mutta tokihan minä kuitenkin luotan tätysiin...

• MuisQuu
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Lomani on siis etukäteen järjestetty. Minun ei tarvitse tehdä muuta kuin odotella.

Työnantajani saattaisi ehdottaa minulle hyvinkin pitkää lomaa jos kertoisin hänelle odottelevani sontikalla lentäviä täti-ihmisiä kuvakirjasilla varustettuine käsilaukkuineen hakemaan minua kesäloman riemuihin...

Mutta tokihan minä kuitenkin luotan tätysiin...

aivan kokonaan humaanisuus...Ovat liian tosikkoja...turhan tärkeitä...Pitäisiköhän sinun vihjaista hyvästä henkilöstöpolitiikasta...;o))

Ihanaa...sä luotat...:o))

Tulossa on siis todella elämyksellinen kesä...Tuskin maltan odottaa....Voi, voi...Toivottavasti pidät lentämisestä...ja et pelkää ihmisten puheita...;o))

• Hartte-Vainaa
        MuisQuu kirjoitti:

aivan kokonaan humaanisuus...Ovat liian tosikkoja...turhan tärkeitä...Pitäisiköhän sinun vihjaista hyvästä henkilöstöpolitiikasta...;o))

Ihanaa...sä luotat...:o))

Tulossa on siis todella elämyksellinen kesä...Tuskin maltan odottaa....Voi, voi...Toivottavasti pidät lentämisestä...ja et pelkää ihmisten puheita...;o))

En ole koskaan kuullut ihmisten puhuvan minusta tai elämästäni. Kaikki lakkaavat aina puhumasta kun tulen lähelle. Siitä tiedän, etteivät he ainakaan minusta puhu...

Tokihan minä luotan! Itseluottamusta en omaa, siksi minun on pakko luottaa muihin.

Nyt minua odottaa muutama kuuma tuokio. Tarkoitan tietysti saunavuoroa... Joudun siis poistumaan.

Vielä kerran lämmin kiitos lahjasta ja hauskaa illanjatkoa Huuhaan sontikkalentueelle!

• MuisQuu
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

En ole koskaan kuullut ihmisten puhuvan minusta tai elämästäni. Kaikki lakkaavat aina puhumasta kun tulen lähelle. Siitä tiedän, etteivät he ainakaan minusta puhu...

Tokihan minä luotan! Itseluottamusta en omaa, siksi minun on pakko luottaa muihin.

Nyt minua odottaa muutama kuuma tuokio. Tarkoitan tietysti saunavuoroa... Joudun siis poistumaan.

Vielä kerran lämmin kiitos lahjasta ja hauskaa illanjatkoa Huuhaan sontikkalentueelle!

tiedossa...Migsei toi mun sauna guumene...Olenkohan jotenkin käsittänyt väärin...Pitääkö mun itse tehdä jotain...omakätösesti...??...Ton kiukaan pitäis olla hetilämmin...mut ei se vaan ole...ihan gylmä on....;o))
        Kiitos kiittelemisistä....Just huollan sontsaa kesäkuntoon;o))

• aliisa

olen vallan liikuttunut....huomioitte minutkin lahjalla ja vielä millaisella !!!!

• MuisQuu

Katsos...kaikki vain sun hyvinvointisi vuoksi....;o)))

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

Katsos...kaikki vain sun hyvinvointisi vuoksi....;o)))

Tää huuhaa on ihan mahtava paikka...täällä niin ajatellaan kaikkea ;O)) Minun hyvinvointianikin ja niin kauniilla ja herttaisella tavalla ;O))))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

Tää huuhaa on ihan mahtava paikka...täällä niin ajatellaan kaikkea ;O)) Minun hyvinvointianikin ja niin kauniilla ja herttaisella tavalla ;O))))

sehän on vähintä jota voimme tehdä...Yksi kaikkien puolesta...ja kaikki yhden...Eiks se niin jotenkin mene:o))

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

sehän on vähintä jota voimme tehdä...Yksi kaikkien puolesta...ja kaikki yhden...Eiks se niin jotenkin mene:o))

ja menee tää tätikin nyt saunaan ;O)

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

ja menee tää tätikin nyt saunaan ;O)

ja kunnon selänpesut....;o))

• Pulis.

Sanamuoto taviksilta?Oonks mä muka joku ei tavis?

• MuisQuu

Nokun tuota muistan mirtä kirjoitit joku aika sitten....Siks sana tavis...:o)

• Pulis.
        MuisQuu kirjoitti:

Nokun tuota muistan mirtä kirjoitit joku aika sitten....Siks sana tavis...:o)

ollut ylimielinen?Anteeksi, jos olen.Tavallinen taapermannihan mä vaan.

• MuisQuu
        Pulis. kirjoitti:

ollut ylimielinen?Anteeksi, jos olen.Tavallinen taapermannihan mä vaan.

Sä vähättekit itseäsi.Olet kuitennkin mun mielstä paljon enemmän:o))

• Pulis.
        MuisQuu kirjoitti:

Sä vähättekit itseäsi.Olet kuitennkin mun mielstä paljon enemmän:o))

onks nää kirjalliset lahjat edes sinne päin?.

• MuisQuu
        Pulis. kirjoitti:

onks nää kirjalliset lahjat edes sinne päin?.

on ne...Älä epäröi...anna vain palaa..ja muista mitä lupasit...NE SANAT...Sorry....taas muistutin..ja vaadin:o/...

• Iso-Iita

naisten tarvekaluja mää aina tartten..mut riippuu et mitä tarvekaluja kihihi:))

• MuisQuu

Johoh...Just...Ja vain sua varten hankittuja...ihan laatukamaa;o)))....

• Iso-Iita
        MuisQuu kirjoitti:

Johoh...Just...Ja vain sua varten hankittuja...ihan laatukamaa;o)))....

kiituksia tytöt, ootta aivan ihania..!
        Mitäs mää teille antasin..no pittääpä miettiä..:)

• MuisQuu
        Iso-Iita kirjoitti:

kiituksia tytöt, ootta aivan ihania..!
        Mitäs mää teille antasin..no pittääpä miettiä..:)

Meillä on jo kaikki...Meillä on hauskaa...Teidän kanssanne:o)

• aina_kun

mä arvasin se että ilman jäänyt olen ma. Kiitos jo etukäteen kun sittenkin jotain. Minä täältä yritän puhallella ilmaa viileämmäksi että vaikka Jouluksi lunta.

• MuisQuu

Korillinen(tosi iso kori..) lahjoja viel antamatta...Sinulle...ensiksikin isoooooooo halitus...ja aina kun tulee mieleen ainakun...muistat mitä ainakun on....eli jotain ERITYISTÄ:o)))

• aina_kun
        MuisQuu kirjoitti:

Korillinen(tosi iso kori..) lahjoja viel antamatta...Sinulle...ensiksikin isoooooooo halitus...ja aina kun tulee mieleen ainakun...muistat mitä ainakun on....eli jotain ERITYISTÄ:o)))

en ottanut nimmarix niinku. Kiittää rutistaen.

• MuisQuu
        aina_kun kirjoitti:

en ottanut nimmarix niinku. Kiittää rutistaen.

ihan hyvä...ainakun...eikun kin mun mielstäni..saa rutistaa uudestaan...:o)

• teitillens joulunokkoset ojennan, sellaaset punavihreät niinkuin joulun väreihin kuuluu...=))))

• MuisQuu

Huoh...Sun lahjasi on quules täällä korissa...No on...Saat igioman pöydän salakapakista...Jooh...ja Quu juo sut sit pöydän alle...Jookos...

• MuisQuu kirjoitti:

Huoh...Sun lahjasi on quules täällä korissa...No on...Saat igioman pöydän salakapakista...Jooh...ja Quu juo sut sit pöydän alle...Jookos...

täti meinaa juoda mut pöydän alle...=))))

Kaffesta en oikein välitä enkä oluesta, jotenka.......

• MuisQuu
        mohna kirjoitti:

täti meinaa juoda mut pöydän alle...=))))

Kaffesta en oikein välitä enkä oluesta, jotenka.......

lähdevedessä..terästetyllä karpalomehulla....Ja usko pois kyllä tätyskä tietää;o))))

• MuisQuu kirjoitti:

lähdevedessä..terästetyllä karpalomehulla....Ja usko pois kyllä tätyskä tietää;o))))

mie... ja totahan kannattaa kokkeilla. Voip olla jopa ohimo ystävällistä...=))))

• MuisQuu
        mohna kirjoitti:

mie... ja totahan kannattaa kokkeilla. Voip olla jopa ohimo ystävällistä...=))))

ja tosi paljon muutakin....Ei mene hukkaan se pöydän alle juominen.....sit siellä;o))

• MuisQuu kirjoitti:

ja tosi paljon muutakin....Ei mene hukkaan se pöydän alle juominen.....sit siellä;o))

pyy... tuonko oman kolpakon vai hörpitäänkö suoraan pullonsuusta, niin kuin äijät tekee...=))))

• MuisQuu
        mohna kirjoitti:

pyy... tuonko oman kolpakon vai hörpitäänkö suoraan pullonsuusta, niin kuin äijät tekee...=))))

se on tapana....äijäporukoissa..:o/...

• maltti

mainio lahja....toivotan teille,,henkeviä keskusteluja,,joita jo nytkin viljelette,,kaikkea hyvää teille. ;=))))))))

• MuisQuu

meille toivotetaan..et ihan sydän pakahtuu....Kiitos Maltillinen:o))

• Danskuu

ja mä ollu nii tuhma, etten mitää saa. En ees 30-vuotis synttärilahjaa. Kiitti likat. Mä lähden avaa oikeita paketteja selkäni taakse ja ihka oikeesti :DDD

• Danskuu

täytän 30 vasta sunnuntaina, mut ei se mitää ostin tänään itselleni synttärilahjan, jonka kohta meen avaamaan :DDD vähäks jännittää

• MuisQuu

Mä olen muistanut sua..ihanilla ajatuksilla...Sellaisilla lämpimillä...sua sekä vauvaa...Hänestä tulee mahtava persoona..:o))

• Danskuu
        MuisQuu kirjoitti:

Mä olen muistanut sua..ihanilla ajatuksilla...Sellaisilla lämpimillä...sua sekä vauvaa...Hänestä tulee mahtava persoona..:o))

kyllä, kun sola seuraavat 15-vuotta on lapsenlikkana ja vissiinkin lapsi solan vahtina, sen jälkeen seuraavat 15-vuotta ja epäilemättä sinä mukaan lukien :DDDDDDDD

• MuisQuu
        Danskuu kirjoitti:

kyllä, kun sola seuraavat 15-vuotta on lapsenlikkana ja vissiinkin lapsi solan vahtina, sen jälkeen seuraavat 15-vuotta ja epäilemättä sinä mukaan lukien :DDDDDDDD

Rakastan ihmisiä...ja pienet on aivan ihania..Vauvat ja mä ymmärretään toisiamme:o)))

• aliisa

on se kuuma paikka...nyt on niiiiin ihana ja rentoutunut olo...ja tuli se selkäkin pestyy ;O))

• MuisQuu

Toi mun sauna ihan kylmänviilee...:o/...Kiitos terveisistä...ne lämmitti....;o)))

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

Toi mun sauna ihan kylmänviilee...:o/...Kiitos terveisistä...ne lämmitti....;o)))

niitä saunan lämpimiä terkkuja,vai kenties jotain muuta :)) Ja kyllä mun mielestäni on ehdottomasti mukavampi käydä saunassa ,kun se on kuuma....tapansa kullakin tietysti ;O))

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

niitä saunan lämpimiä terkkuja,vai kenties jotain muuta :)) Ja kyllä mun mielestäni on ehdottomasti mukavampi käydä saunassa ,kun se on kuuma....tapansa kullakin tietysti ;O))

parempi...ja mieluuin miten vain:o)))))

• Otso.

Näitä mä oon aiiiiiiiiiiiiiiina halunnu..Mä lähden kohta saunaan nalletöppösissä ja otan hunajatynnnyrin mukaan .. Odan hunajakylvyn ennen saunaan menoa...haluaisko joku kenties seurakseni??? Lupaan kyllä nuolla saunan jälkeen hunajat...on se niiiiiiiiiiin ihanaa. Nalletöppöset jätän kuiteskin pois ennen hunajatynnyriin menoa.
      Mitäkäshän vastalahjaksi antaisin?

• MuisQuu

kuiteskii...niihn...:o/...

• aliisa

ja kiitos seurasta...mä poistun nyt nukkumaan:)

• kai tästä mullekki pian lähtö tulee;) Ei sen oikeestaan väliä, en mä edes tykkää tästä läppäristä, outo lelu;)
        Toiveissa on saada oma kone huomenna lyöntiin, siitä se elämä taas palaa mallilleen;)))

• outzak

yötä Aliisalle toivottelen minäkin, vaikka tänään ei juteltukaan.

Kauniita unia myös!!:)))

Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5515
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2476
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1910
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      148
      1782
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1652
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1643
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe