Joensuun Utran bussi

......

Pitkähiuksinen mies Utran 1 bussissa, näin sut viimeksi kesällä 2005, enkä sen jälkeen ole nähnyt enkä pystynyt unohtamaan:(

6

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus utran bussilla kulke...

Tuossa utran bussissako näit viimeksi???

• ......

Utran bussissa viimeisen kerran joskus kesällä 2005.

• tietoa?
        ...... kirjoitti:

Utran bussissa viimeisen kerran joskus kesällä 2005.

Bussissa viimeisen kerran 2005? Kesällä? Utrassa?

• Bolström
        tietoa? kirjoitti:

Näin viimeksi kesällä 2005 ultran bussissa, penkin alla !!!

• on.
        Bolström kirjoitti:

Näin viimeksi kesällä 2005 ultran bussissa, penkin alla !!!

Ettei vaan olisi nähnyt Juhan Af Grannia?
        Utran bussissa on vipinää.
        Kannattaa mennä kauempaakin sightseeing.

• ........
        tietoa? kirjoitti:

Eli ensimmäisen kerran näin sen henkilön Joensuun keskustan bussipysäkillä joskus talvella 2004.Sen jälkeen unohdin koko jutun enkä ole nähnyt kyseistä henkilöä.Mut sit kesällä 2005 näin taas ja siitä koko juttu alkoi.Ongelma oli just se, etten missään muualla nähny kyseistä henkilöä, vain siinä bussissa.Ja lisäks en kesällä säännöllisesti käyttäny bussia,mut näin hänet jos esim olin jossain ulkona Utrassa siinä bussissa.Viimeisen kerran näin sattumalta hänet joskus heinäkuun puolivälissä ku olin kaverin kaa kävelemässä utran puukoulun ohi ja bussi ajoi keskustaan päin.Juuri silloin päätin et saan kyseisen henkilön kiinni ja lähdin sit itse keskustaan joskus klo 19 aikoihin.Olin siellä keskustassa sitten ja menin joka tunti milloin linja-auto lähti takas utraan sinne bussipysäkille, koska ajattelin et pakkohan sen henkilön on jossain vaiheessa ilmestyä sinne pysäkille.Olin siellä n. klo 23.10 asti ja sit lähin takas.Sen jälkeen en ole nähny häntä, vaikka aina ku oli mahdollisuus nii katoin sitä bussia ja hän ei kertaakaan ilmestynyt, vaikka jos hän olisi sen jälkeen käyttäny sitä bussia nii olisin 100% nähny hänet.Sit odotin talveen asti katsellen bussia,sit lopetin koko jutun, mut en tietenkään unohtanu, vaikka aina jos se helvetin bussi kulkee ohitse niin käännyn kattoo sitä ikkunaa:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe