Pitkähiuksinen mies Utran 1 bussissa, näin sut viimeksi kesällä 2005, enkä sen jälkeen ole nähnyt enkä pystynyt unohtamaan:(
Joensuun Utran bussi
6
732
Vastaukset
- Joskus utran bussilla kulke...
Tuossa utran bussissako näit viimeksi???
- ......
Utran bussissa viimeisen kerran joskus kesällä 2005.
- tietoa?
...... kirjoitti:
Utran bussissa viimeisen kerran joskus kesällä 2005.
Bussissa viimeisen kerran 2005? Kesällä? Utrassa?
- Bolström
tietoa? kirjoitti:
Bussissa viimeisen kerran 2005? Kesällä? Utrassa?
Näin viimeksi kesällä 2005 ultran bussissa, penkin alla !!!
- on.
Bolström kirjoitti:
Näin viimeksi kesällä 2005 ultran bussissa, penkin alla !!!
Ettei vaan olisi nähnyt Juhan Af Grannia?
Utran bussissa on vipinää.
Kannattaa mennä kauempaakin sightseeing. - ........
tietoa? kirjoitti:
Bussissa viimeisen kerran 2005? Kesällä? Utrassa?
Eli ensimmäisen kerran näin sen henkilön Joensuun keskustan bussipysäkillä joskus talvella 2004.Sen jälkeen unohdin koko jutun enkä ole nähnyt kyseistä henkilöä.Mut sit kesällä 2005 näin taas ja siitä koko juttu alkoi.Ongelma oli just se, etten missään muualla nähny kyseistä henkilöä, vain siinä bussissa.Ja lisäks en kesällä säännöllisesti käyttäny bussia,mut näin hänet jos esim olin jossain ulkona Utrassa siinä bussissa.Viimeisen kerran näin sattumalta hänet joskus heinäkuun puolivälissä ku olin kaverin kaa kävelemässä utran puukoulun ohi ja bussi ajoi keskustaan päin.Juuri silloin päätin et saan kyseisen henkilön kiinni ja lähdin sit itse keskustaan joskus klo 19 aikoihin.Olin siellä keskustassa sitten ja menin joka tunti milloin linja-auto lähti takas utraan sinne bussipysäkille, koska ajattelin et pakkohan sen henkilön on jossain vaiheessa ilmestyä sinne pysäkille.Olin siellä n. klo 23.10 asti ja sit lähin takas.Sen jälkeen en ole nähny häntä, vaikka aina ku oli mahdollisuus nii katoin sitä bussia ja hän ei kertaakaan ilmestynyt, vaikka jos hän olisi sen jälkeen käyttäny sitä bussia nii olisin 100% nähny hänet.Sit odotin talveen asti katsellen bussia,sit lopetin koko jutun, mut en tietenkään unohtanu, vaikka aina jos se helvetin bussi kulkee ohitse niin käännyn kattoo sitä ikkunaa:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497