tyhjää..niin, että kumisee, mistähän sitä alkais tänään jutteleen, sää on vanha ja varmin tapa..vettä sataa meillä..on satanu koko päivän ja on sitte pelottavan pimeetä..
Pää on täynnä..
26
737
Vastaukset
- valkoinen-sulka
mun pääs vaan yks asia.. ohikiitävää =O)
- outzak
lukemassa sanat sun aloituksesta, vaikka olisin ne muutenkin muistanut....
On kyllä aivan upea biisi!!! Ja laulajakin vain komistui, kun ajoi tukan pois....;)))
Toi biisi oikeesti koskettaa tosi paljon joka kerran, kun sen kuulen.....:)) mielettömän hienoa!! - Sinisiivetär
kappale ohikiitävää??
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
kappale ohikiitävää??
Juha Tapion laulu.
Sillä on muitakin tosi ihania biisejä...:)) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
Juha Tapion laulu.
Sillä on muitakin tosi ihania biisejä...:))ja kävin kuuntelemas pätkän..siis aivan ihana kappale tää ohikiitävää..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
ja kävin kuuntelemas pätkän..siis aivan ihana kappale tää ohikiitävää..
Mä oon sitä kuullut radiosta jo aika monta kuukautta, mutta silti se vaan on ihana!!!:)))
Ja uudelleen sanon, et Juha Tapiolla on muitakin tosi ihania biisejä!!:)))) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
Mä oon sitä kuullut radiosta jo aika monta kuukautta, mutta silti se vaan on ihana!!!:)))
Ja uudelleen sanon, et Juha Tapiolla on muitakin tosi ihania biisejä!!:))))sieltä sen sivuilta..on sillä hyvä ääni..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
sieltä sen sivuilta..on sillä hyvä ääni..
nuori miesartisti on Juha Metsäperä. Sillä on tosi hienoja biisejä ja hyvä ääni myös.
Mä vissiin kuuntelen parempaa radio-asemaa, ku sä..!!!;)))) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
nuori miesartisti on Juha Metsäperä. Sillä on tosi hienoja biisejä ja hyvä ääni myös.
Mä vissiin kuuntelen parempaa radio-asemaa, ku sä..!!!;))))outo nimi..mut toi on kans hyvä, katoppa linkki alla ja kuuntele!!
http://www.emi.fi/julkaisut/123/suurenmerensuolaa - outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
outo nimi..mut toi on kans hyvä, katoppa linkki alla ja kuuntele!!
http://www.emi.fi/julkaisut/123/suurenmerensuolaaMut mä en ollenkaan hyväksy tota Virtuosoa....... En sit niin millään.
Il Divosta kyllä tykkään!!! Jotenkin mulle tulee ällötys suomenkielesiä versioita kuunnellessa, en voi sille mitään.
Patrizio Buanne on kans hienosti versioinut vanhoja lauluja... Esim se Maledetta Primavera, eli Aikuinen nainen on todella upea!!!:)
- eteläisimmässä..
niemen nokassa kuiva keli toistaiseksi,lämmintä
8 astetta, voi olla et joutuu leikkaan nurmen
ennen jouluu...- Sinisiivetär
pelkään, et joutuu vielä nurmikon leikkuuseen, kun kesälläoli niin kuivaa, et se ei paljon kasvanut..mut nyt sitten vesisade antaa pontta..
- outzak
..täälläkin kumisee pää, mutta hauskuutta ei ole tänään puuttunut!!:))
Täällä on ollu tänään bileet!! Tosin suurin osa porukasta taitaa olla jo nukkumassa...aika huonoja juhlijoita, sanon minä!!!!
Iltahan on edelleenkin nuori....;))))- Sinisiivetär
aloin olla vireystilassa..vaan eipä tiedä, kuinka kauan..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
aloin olla vireystilassa..vaan eipä tiedä, kuinka kauan..
Typyn pallukkaketjussa aika monet sanoivat menevänsä nukkumaan...
Mullakin vasta alkaa olla paras vire päällä!!!!:)) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
Typyn pallukkaketjussa aika monet sanoivat menevänsä nukkumaan...
Mullakin vasta alkaa olla paras vire päällä!!!!:))vielä pystyasennossa..useesti tähän aikaan vaaka asennossa..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
vielä pystyasennossa..useesti tähän aikaan vaaka asennossa..
eilen nukkumaan poikkeuksellisesti jo yhdeksältä illalla... Ja näin todella outoja unia koko yön. Ei sovi mulle liikaa nukkuminen, joten tänään taas tutusti valvon aamuöille!!:))))
- Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
eilen nukkumaan poikkeuksellisesti jo yhdeksältä illalla... Ja näin todella outoja unia koko yön. Ei sovi mulle liikaa nukkuminen, joten tänään taas tutusti valvon aamuöille!!:))))
jos nukkuu liikaa, niin heti painii painajaisissa ja sit herää sydän ylikierroksilla..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
jos nukkuu liikaa, niin heti painii painajaisissa ja sit herää sydän ylikierroksilla..
..vähän mun viime yön painajaisesta..... Oltiin jollain tyttöporukalla jossain kartanossa george wee bushin vankeina ja sillä oli meininki tappaa meidät...
Toissa yönä olin jossain kerrostalossa jumissa ja hillitön tyrannosaurus meinas teurastaa meidät kaikki...
Nää johtuu ihan selkeesti siitä, et mä oon viime päivinä vältellyt tätä tiedintä ja kattonu telkkaria. En kyllä enää ikinä kato töllöä....;) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
..vähän mun viime yön painajaisesta..... Oltiin jollain tyttöporukalla jossain kartanossa george wee bushin vankeina ja sillä oli meininki tappaa meidät...
Toissa yönä olin jossain kerrostalossa jumissa ja hillitön tyrannosaurus meinas teurastaa meidät kaikki...
Nää johtuu ihan selkeesti siitä, et mä oon viime päivinä vältellyt tätä tiedintä ja kattonu telkkaria. En kyllä enää ikinä kato töllöä....;)vai..mä en voi kattella sellasia ollenkaa..tai mää kiljun koko yön..et naapuritkin herää..Mut nyt meen nukkuun, et pääsen huomenna jouluostoksille ennenkuin kaupat sulkee ovensa..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
vai..mä en voi kattella sellasia ollenkaa..tai mää kiljun koko yön..et naapuritkin herää..Mut nyt meen nukkuun, et pääsen huomenna jouluostoksille ennenkuin kaupat sulkee ovensa..
mä katoin, mut se uni tuli viiveellä....:))
Hyvää ja painajaisetonta yötä sulle!!
*olikohan toi ees oikee sana..*:)) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
mä katoin, mut se uni tuli viiveellä....:))
Hyvää ja painajaisetonta yötä sulle!!
*olikohan toi ees oikee sana..*:))mut käypä kuuntelemassa Virtuoosion suuren meren suolaa..mulla on siinä tuttu laulaja..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
mut käypä kuuntelemassa Virtuoosion suuren meren suolaa..mulla on siinä tuttu laulaja..
Sen verran oon sitä kuullut, että tiedän tykkääväni enemmän alkuperäisestä versiosta...:)
- Sinisiivetär
että taidan kömpiä makuulle, et jaksan lähtee huomenna jouluostoksille.. Hyvää yötä kaikille!!
- mikhaildenisov
.mä luulin että vodkaa tai.....!
- Sinisiivetär
kun oli piukasti tyhjää täynnä ja 30% työasioita..taas täällä töiden lomassa..sellasten hupihommien..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483