Pää on täynnä..

Sinisiivetär

tyhjää..niin, että kumisee, mistähän sitä alkais tänään jutteleen, sää on vanha ja varmin tapa..vettä sataa meillä..on satanu koko päivän ja on sitte pelottavan pimeetä..

26

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoinen-sulka

      mun pääs vaan yks asia.. ohikiitävää =O)

      • outzak

        lukemassa sanat sun aloituksesta, vaikka olisin ne muutenkin muistanut....

        On kyllä aivan upea biisi!!! Ja laulajakin vain komistui, kun ajoi tukan pois....;)))


        Toi biisi oikeesti koskettaa tosi paljon joka kerran, kun sen kuulen.....:)) mielettömän hienoa!!


      • Sinisiivetär

        kappale ohikiitävää??


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        kappale ohikiitävää??

        Juha Tapion laulu.

        Sillä on muitakin tosi ihania biisejä...:))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        Juha Tapion laulu.

        Sillä on muitakin tosi ihania biisejä...:))

        ja kävin kuuntelemas pätkän..siis aivan ihana kappale tää ohikiitävää..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        ja kävin kuuntelemas pätkän..siis aivan ihana kappale tää ohikiitävää..

        Mä oon sitä kuullut radiosta jo aika monta kuukautta, mutta silti se vaan on ihana!!!:)))

        Ja uudelleen sanon, et Juha Tapiolla on muitakin tosi ihania biisejä!!:))))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        Mä oon sitä kuullut radiosta jo aika monta kuukautta, mutta silti se vaan on ihana!!!:)))

        Ja uudelleen sanon, et Juha Tapiolla on muitakin tosi ihania biisejä!!:))))

        sieltä sen sivuilta..on sillä hyvä ääni..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        sieltä sen sivuilta..on sillä hyvä ääni..

        nuori miesartisti on Juha Metsäperä. Sillä on tosi hienoja biisejä ja hyvä ääni myös.

        Mä vissiin kuuntelen parempaa radio-asemaa, ku sä..!!!;))))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        nuori miesartisti on Juha Metsäperä. Sillä on tosi hienoja biisejä ja hyvä ääni myös.

        Mä vissiin kuuntelen parempaa radio-asemaa, ku sä..!!!;))))

        outo nimi..mut toi on kans hyvä, katoppa linkki alla ja kuuntele!!
        http://www.emi.fi/julkaisut/123/suurenmerensuolaa


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        outo nimi..mut toi on kans hyvä, katoppa linkki alla ja kuuntele!!
        http://www.emi.fi/julkaisut/123/suurenmerensuolaa

        Mut mä en ollenkaan hyväksy tota Virtuosoa....... En sit niin millään.

        Il Divosta kyllä tykkään!!! Jotenkin mulle tulee ällötys suomenkielesiä versioita kuunnellessa, en voi sille mitään.

        Patrizio Buanne on kans hienosti versioinut vanhoja lauluja... Esim se Maledetta Primavera, eli Aikuinen nainen on todella upea!!!:)


    • eteläisimmässä..

      niemen nokassa kuiva keli toistaiseksi,lämmintä
      8 astetta, voi olla et joutuu leikkaan nurmen
      ennen jouluu...

      • Sinisiivetär

        pelkään, et joutuu vielä nurmikon leikkuuseen, kun kesälläoli niin kuivaa, et se ei paljon kasvanut..mut nyt sitten vesisade antaa pontta..


    • outzak

      ..täälläkin kumisee pää, mutta hauskuutta ei ole tänään puuttunut!!:))

      Täällä on ollu tänään bileet!! Tosin suurin osa porukasta taitaa olla jo nukkumassa...aika huonoja juhlijoita, sanon minä!!!!

      Iltahan on edelleenkin nuori....;))))

      • Sinisiivetär

        aloin olla vireystilassa..vaan eipä tiedä, kuinka kauan..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        aloin olla vireystilassa..vaan eipä tiedä, kuinka kauan..

        Typyn pallukkaketjussa aika monet sanoivat menevänsä nukkumaan...

        Mullakin vasta alkaa olla paras vire päällä!!!!:))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        Typyn pallukkaketjussa aika monet sanoivat menevänsä nukkumaan...

        Mullakin vasta alkaa olla paras vire päällä!!!!:))

        vielä pystyasennossa..useesti tähän aikaan vaaka asennossa..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        vielä pystyasennossa..useesti tähän aikaan vaaka asennossa..

        eilen nukkumaan poikkeuksellisesti jo yhdeksältä illalla... Ja näin todella outoja unia koko yön. Ei sovi mulle liikaa nukkuminen, joten tänään taas tutusti valvon aamuöille!!:))))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        eilen nukkumaan poikkeuksellisesti jo yhdeksältä illalla... Ja näin todella outoja unia koko yön. Ei sovi mulle liikaa nukkuminen, joten tänään taas tutusti valvon aamuöille!!:))))

        jos nukkuu liikaa, niin heti painii painajaisissa ja sit herää sydän ylikierroksilla..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        jos nukkuu liikaa, niin heti painii painajaisissa ja sit herää sydän ylikierroksilla..

        ..vähän mun viime yön painajaisesta..... Oltiin jollain tyttöporukalla jossain kartanossa george wee bushin vankeina ja sillä oli meininki tappaa meidät...

        Toissa yönä olin jossain kerrostalossa jumissa ja hillitön tyrannosaurus meinas teurastaa meidät kaikki...


        Nää johtuu ihan selkeesti siitä, et mä oon viime päivinä vältellyt tätä tiedintä ja kattonu telkkaria. En kyllä enää ikinä kato töllöä....;)


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        ..vähän mun viime yön painajaisesta..... Oltiin jollain tyttöporukalla jossain kartanossa george wee bushin vankeina ja sillä oli meininki tappaa meidät...

        Toissa yönä olin jossain kerrostalossa jumissa ja hillitön tyrannosaurus meinas teurastaa meidät kaikki...


        Nää johtuu ihan selkeesti siitä, et mä oon viime päivinä vältellyt tätä tiedintä ja kattonu telkkaria. En kyllä enää ikinä kato töllöä....;)

        vai..mä en voi kattella sellasia ollenkaa..tai mää kiljun koko yön..et naapuritkin herää..Mut nyt meen nukkuun, et pääsen huomenna jouluostoksille ennenkuin kaupat sulkee ovensa..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        vai..mä en voi kattella sellasia ollenkaa..tai mää kiljun koko yön..et naapuritkin herää..Mut nyt meen nukkuun, et pääsen huomenna jouluostoksille ennenkuin kaupat sulkee ovensa..

        mä katoin, mut se uni tuli viiveellä....:))

        Hyvää ja painajaisetonta yötä sulle!!

        *olikohan toi ees oikee sana..*:))


      • Sinisiivetär
        outzak kirjoitti:

        mä katoin, mut se uni tuli viiveellä....:))

        Hyvää ja painajaisetonta yötä sulle!!

        *olikohan toi ees oikee sana..*:))

        mut käypä kuuntelemassa Virtuoosion suuren meren suolaa..mulla on siinä tuttu laulaja..


      • outzak
        Sinisiivetär kirjoitti:

        mut käypä kuuntelemassa Virtuoosion suuren meren suolaa..mulla on siinä tuttu laulaja..

        Sen verran oon sitä kuullut, että tiedän tykkääväni enemmän alkuperäisestä versiosta...:)


    • Sinisiivetär

      että taidan kömpiä makuulle, et jaksan lähtee huomenna jouluostoksille.. Hyvää yötä kaikille!!

    • mikhaildenisov

      .mä luulin että vodkaa tai.....!

      • Sinisiivetär

        kun oli piukasti tyhjää täynnä ja 30% työasioita..taas täällä töiden lomassa..sellasten hupihommien..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe