Minulla on ollut puolen vuoden ajan kipua alaselässä, lonkassa, polvessa ja sääressä.
Lääkärit ovat todenneet sen iskiakseksi, joka johtuu selkänikamien välissä olevasta kystasta.
Voiko tosiaan iskiaskipua olla myös polvessa?
Jos jollakulla on kokemusta, niin vastatkaa.
Jonain päivänä olen niin kipeä, etten pääse juuri sänkyä kauemmaksi. Joudun odottamaan vielä 7 viikkoa ennenkuin pääsen sairaalaan, jossa kysta poistetaan. Alan jo pelätä, että kipu onkin syövän aiheuttamaa.
iskiasko
4
423
Vastaukset
- juustopingviini
Voi se olla iskiaksen aiheuttamaa. Jännität jalkaa koska siihen sattuu --> lihakset kiristävät --> vääntävät polvea tai polvilumpiota pieneen virheasentoon --> tulee paljon iskua ja kävelyä päivässä niin se ärtyy.
Syöpä harvoin polvesta alkaa. - Nimetön
Löytö Fidan kirpputorilta: Callanetics-jumppavideo 1,50 euroa. Tiedän, tiedän, ällö 80-luvun tätijumppa pinkkeine kiiltävine asuineen! Mutta sain avun kipuun jo kolmen jumppakerran jälkeen, eikä kipu ole palannut! Venyttelevä jumppa tuntuu ihanalta ja tehoaa juuri oikeisiin kohtiin, alaselän, lantionpohjan ja vatsan sekä pinnallisiin että syviin lihaksiin. Minulla oli tosi pahat kivut, ostoksillakin piti vartin välein istua lepäämään. Nyt juoksen jopa lenkkejä, ja kunto sen kun nousee. Kiitos mrs. Callan! Toivottavasti tästä on apua jollekin muullekin.
- iskiasvaivainen
Pystytkö kertomaan hyviä liikkeitä yksinkertaisesti? Moista antiikkista "helmeä" tuskin saa mistään käsiinsä... :)
Tai jos jollakulla on tiedossa jotkut muut hyvät iskiasjumppaohjeet, täällä olisi tarvetta. - ripukka
iskiasvaivainen kirjoitti:
Pystytkö kertomaan hyviä liikkeitä yksinkertaisesti? Moista antiikkista "helmeä" tuskin saa mistään käsiinsä... :)
Tai jos jollakulla on tiedossa jotkut muut hyvät iskiasjumppaohjeet, täällä olisi tarvetta.Katsoin hakukoneelta. Ei taida tuota viimevuosituhantista helmeä mistään enää löytyä kuin sattumalta. Yksi parhaista syvien vatsalihasten liike: selin makuulle, nosta jalat kohtisuoraan ylös, kohota kädet kohtisuorina eteenpäin ja tee pientä nostoliikettä vatsalla liikaa nytkyttämättä sata kertaa. Sama toinen jalka koukkuun ja toinen kohtisuoraan ylös. Hyviä kirpparilöytöjä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3226193Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483656Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492841"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252177Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1061760- 671222
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua821070Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904