Auton väri tärkeä?

Maantiekiitäjä

Onko teistä auton väri tärkeä? Käykö esim. silver paremmin isoihin autoihin kuin pieniin ja esim. punainen väri paremmin pieniin kuin isoihin autoihin.
Itse pidän erityisesti tuosta silveristä, se on jotenkin tyylikäs. Olen hankkimassa uutta autoa ja mietin vielä kuitenkin väriä.

10

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain

Ei punainen ole mikään auton väri. Joskus kymmenen vuotta sitten oli se kumma buumi kun lähes joka toinen auto oli punainen, kauheeta.

No silver, hopea, harmaa kyllähän jotkut merkit saa ne näyttämään hyvältä mutta todellakaan kaikki. Paljon kiinni miten hyvin se maalaus ja lakkaus tehdään että näyttääkö nämä värit miltään.

• veli hopee

joo hopee on hieno,se on harva auto mihin se ei sopis.viininpunainen on kans ok.

• Veli hopea

Ei näy naarmut ja lika .Helppo korjata kiveniskemät kun on harmaa sinkkimaali pohjavärinä. Ja onhan se arvokkaan näkönenkin.

• MJV

Mistä aineesta se auto on tehty, eli jotakin aitoa ja alkuperäistä, niin väri on se hopea. 10 autostani 3 uusimmasta päästä ovat olleet Silber Metallic, koska tuonkin oppiminen vaati aikansa.

T. Matti

• Tom

Metal beige, silver ja musta, siinä parhaimmat! Itse vaihdoin juuri autoa ja löytyi PUNAINEN hyvillä varusteilla ja pienillä kilometreillä, ei haitannut ostopäätöstä vaikka aina olen pitänyt mottoa "jos et muuta keksi, maalaa punaiseksi" tosi osuvana... Punainen on urheiluautoissa AINO oikea väri, tosin sopii se myös tohon nykyiseenkin yllättävän hyvin... (seli seli) =)
        On kyllä aivan sama minkä värinen auto on, jos siinä on rumat vanteet, kunnon vanteet alle, niin värin merkitys pienenee!!!

• Hiiri

Punainen on kaunis väri joka sopii pienehköihin autoihin, mutta ei isoihin. Vaikkapa 3xx BMW on tosi nätti kirkkaan punaisena, mutta sama väri ei sopisi 5xx tai 7xx BMW:hen, eikä sitä ole niihin saatavanakaan.

Väri on aika oleellinen juttu, jonkin verran olen siitä valmis joustamaan. Käytetyssä yleensä pakkokin, mutta otinpa uudenkin eri värisenä kuin olisin halunnut, koska tarjottu löytyi suoraan pakasta. Eli auton ei tarvitse olla välttämättä juuri tietyn värinen, mutta on värejä joita en osta. Esimerkiksi hiirenharmaa, eli silver. Mutta nämähän on niitä makuasioita.

• Cucco

Kellanvihreä väri erottuu parhaiten lumessa, ja asfaltilla ja hämärissä.
      Harmaa, musta ja valkoinen ovat naamiointivärejä.

• Mikko

Autohan saa olla minkävärinen tahansa, kunhan se on musta! ;)

• autohullu

Ohessa mielipiteeni automerkin/mallin ja sopivan värin suhteen:
      Esim:
      -Volvo S40/S60/S80 musta
      -Mersu (kaikki)hopea
      -BMW 300 musta, hopea, punainen
      -BMW 500/700 musta, hopea
      -Audit musta, hopea, sähkönsininen metalliväri
      -japsit hopea, valkoinen
      -Saab hopea, musta, grafiitinharmaa
      -Jaguar musta, hopea, viininpunainen
      -Renault Megane sähkönsininen
      -Seat Ibiza musta, keltainen
      -Opel Astra hopea, punainen,musta
      -VW Golf musta
      -Peugeot 206 musta, metallinruskea
      -Peugeot 307 hopea, sähkönsininen, metallivihreä

• Totta

Onko totta ettei Pösön 206 GTI:tä myydä kuin mustana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5742
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4334
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2941
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1539
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      225
      1184
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe