älkää hyvät ihmiset sählätkö niiden pilsujen kaa,e-rengas mahtava vaihtoehto,ei sivuvaikutuksia!
rinkula
6
783
Vastaukset
- ttjjaaa
ehkäisyrengas aiheuttaa ihan samoja sivuvaikutuksia kuin pilleritkin.
- oxxy
Tehokas on, ei kiinnosta seksi enää ollenkaan.
- *ruusu*
Minulla ainakin pillerit aiheuttivat vaikka mitä ongelmia. tuli vaihdevuosi-oireita, pänsärkyä, hikoilua, masennus jne.... vaihdoin sitten renkaaseen ja se on todellakin minulle paras vaihtoehto. seksihalut nousivat, ei sivuoireita, menkkakivut katosi ja vuotoa on vain 3 päivää ja sitä tulee niukasti. Rengas pysyy siellä missä pitääkin eikä se häiritse seksin aikana. Mutta tietysti jokaiselle on jokin toimiva vaihtoehto, itselleni on paras tuo rengas.
- >:(
Itse en tykännyt rinkulasta yhtään, ku se valui jatkuvasti niin alas, että pystyin tuntemaan sen reunan alushousujenkin läpi.
- ...taitaa...
...olla sulla turhan väljät paikat, kannattas ruveta "jumppaamaan" ennekun tunnet ne pissatkin siellä housussas...
- ....
Mulle rinkula aiheutti masennusta, haluttomuutta ja kaikea muuta epämielyttävää... en ollut oma itseni :(
Vaihdoin rinkulasta femoden pillereihin ja voin hyvin ei päänsärkyä, masennusta ja halutkin on palanneet vähintään entiselleen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025