Ilmastonmuutos on kylmä tosiasia.
Tuleeko enää järviin jäitä - tuleeko enää edes lunta.
Ne jotka kieltävät sen mikä näkyy olohuoneen
ikkunasta, ovat joko sokeita tai sinisilmäisiä utopisteja.
Luonto varoittaa tulevasta tuhosta.
Tulee olemaan trompeja, äkillisiä myrskyjä, jäävuoret sulavat ym ym.
Ydinase-teknologia joutuu vääriin käsiin.
Maapallo on oleva kuin synnytystuskissa.
Kristittynä voi olla kuitenkin toivorikas ja voi nostaa katseensa ylöspäin. Kun on Toivon ankkuri heitetty kaiken luojan ja Herran Kristuksen luokse.
Uskovien ylöstempaus ja Kristuksen tulemuksen ensimmäinen vaihe lähestyy vauhdilla. Kaikki merkit senkun vain vahvistuvat sitä.
Raamatun ennustus toteutuu:
Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät.
Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.
No onkos tullut kesä...
5
196
Vastaukset
- ####
Missä on turva, kun koko maailma on tulessa.
Raamattu sanoo, että maa on tulelle talletettu. Alkuaineet kuumuudesta sulavat, kun Herran päivä tulee. - NauravaMies
"Raamatun ennustus toteutuu:
Maa murehtii ja lakastuu, maanpiiri nääntyy ja lakastuu; kansan ylhäiset maassa nääntyvät".
Haha! Vettä tulee kuin Esterin perseestä, järvet ja joet tulivat ja maa muka lakastuu!!
Voihan vittu että on tyhmiä taliavoja maan päällä vielä vuonna 2006!- plerr
Miten voi olla noin uppiniskasia ilkkuapinoita vieläpä Suomessa. Muuta pois nurkista pyörimästä kiitos.
- on mainittu
Raamatussa, että ihmiset pilkkasivat Nooaa, kun hän rakensi arkkia. He nauroivat, kuten esim. sinä nyt. Niin kuitenkin vedet tulivat ja hukuttivat lähes kaiken. Ainoastaan arkkissa olleet ihmiset ja eläimet pelastuivat. Jeesus on meidän arkkimme. Hän voi myös pilkkaajan pelastaa. Myös Ilmestyskirjassa on paljon sellaisia kuvauksia ja tapahtumia (myös muuallakin Raamatussa), jotka ovat aivan kuin tätä päivää ilmastonmuutoksineen ja kaikkine muine kauheuksineen. Mutta, kuten sanottu: Pelastautukoon ken voi ja ainoa Pelastaja on Jeesus. Häneen voimme turvautua, ennenkuin on liian myöhäistä. Huomisestahan emme tiedä mitään.
- Nauraja.
Australiassa on kuivempaa kuin tuhanteen vuoteen, etkö sitäkään tiennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683