En ollut uskovainen mutta koin jotain sellaista joka sai uskomaan. Myöhään eilen baarista lähdettyäni minulle täysin tuntematon n. 40-50v nainen sanoi minua kadulla kusipääksi, hetken päästä lähdin perään koska halusin kysyä miksi hän sanoi niin. En käytä aineita, enkä ollut niin humalassa että tämä olisi ollut mielikuvitusta. Puhuin naisen kanssa pari minuuttia ja sinä aikana naisen puhe, katse ja tapa jolla hän ikään kuin tiesi mitä ajattelin, sai minut uskomaan. Hän oli demoni, olen aivan varma siitä. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Onko kukaan kokenut samaa?
17
764
Vastaukset
- constantine_
Pakko vielä lisätä:
Mitä hemmettiä nyt teen? Olen juuri puhunut demonille, se pakotti uskomaan, mutta miten tästä eteenpäin? Pelottaa pahemmin kuin koskaan, enkä tiedä mitä tehdä?- MIHIN?
???
- constantine_
MIHIN? kirjoitti:
???
Siihen että demonit kävelevät täällä ihmisten seassa. Kaikki onkin totta.
- käydä....
constantine_ kirjoitti:
Harha kuvitelmia korvien välissä.
Oliskohan sinun aika käydä valkotakkisten luona... - constantine_
käydä.... kirjoitti:
Harha kuvitelmia korvien välissä.
Oliskohan sinun aika käydä valkotakkisten luona...olen täysin terve ja tiedän mitä koin.
- haistaa
constantine_ kirjoitti:
olen täysin terve ja tiedän mitä koin.
pakko haistaa kun olet täällä haisemassa!
Tuollaisia demoja näkee sairaat joilla on vikaa korvien välisä mutta naurattaa tuollainen että niistä yritetään tehdä todellisuuksia. Minäkin olen joskus kuumeessa hourinut mutta en niitä väitä todellisuudessa tapahtuneeksi! - EpäileväTuomas
constantine_ kirjoitti:
Huonohan tuohon mitään yksiselitteistä neuvoa on antaa. Mutta ota Raamattu kouraan ja hankkiudu johonkin järkevänoloiseen seurakuntaan. Ja järkevänoloisesta senverran, katso ensin ettei UUT:n sivuilla ole varoitusta siitä.
www.uut.fi - constantine_
haistaa kirjoitti:
pakko haistaa kun olet täällä haisemassa!
Tuollaisia demoja näkee sairaat joilla on vikaa korvien välisä mutta naurattaa tuollainen että niistä yritetään tehdä todellisuuksia. Minäkin olen joskus kuumeessa hourinut mutta en niitä väitä todellisuudessa tapahtuneeksi!Occamin partaveitsen mukaan yksinkertaisin selitys on yleensä se oikea. Jos minulla olisi vakavia mielenterveysongelmia, niin miksiköhän se ei ole näkynyt jokapäiväisessä elämässä? Selitäpä se. Mielenterveysongelmat kun eivät ole mitään 15min "kohtauksia" vaan kroonisia sairauksia.
- Pähkylä
Hei _constantine,
Tervetuloa todellisuuteen. Näin se on:
Demonit ovat totta.
Jumala on totta. Tämä luomakunta on Hänen käsialaansa.
Sielunvihollinen on totta. Ja hän haluaa pitää
meidät kaukana Jumalasta. Viha, joka sieltä
puolelta huokuu, on selvä.
Taivas on totta, ja Helvetti.
Elämme tämän yhden elämän,
ja sen jälkeen meidät kootaan Jumalan eteen,
ja vastaamme Hänelle siitä, miten olemme
käyttäneet elämämme.
Meidän luontainen pahuutemme on totta.
Ihmisellä on itsekäs luonne, joka haluaa
tehdä vastoin Luojansa tahtoa ja kehotuksia.
Ja on totta se, että pahuutemme ei ole pieni ongelma,
vaan sellainen ongelma, että se vie kadotukseen.
Me olemme jokainen rikkoneet Jumalan tahtoa vastaan.
Tuskin olemme olleet edes kiinnostuneita
mitä mieltä Luojamme on tekemisistämme.
Käänsimme selkämme.
Mutta Jumalan valtava rakkaus meitä kohtaan
on myös totta.
Hän ei jättänyt meitä pahuutemme valtaan,
vaan avasi meille tien luokseen.
Se tie on Jumalan Poika, Jeesus Kristus.
Hän sanoi tulleensa etsimään kadonneita,
ja tuomaan pimeyteemme kirkkaan valon.
Jeesus tuli tänne maailmaan veljeksemme auttamaan
meidät kuoleman, synnin ja Perkeleen vallasta.
Hän antaa elämän, vapauden, ilon, ja yhteyden
Jumalaan. Hän teki sen kärsimällä meidän
pahojen tekojemme, sanojemme ja koko pahuutemme
ja epäuskomme rangaistuksen. Hän maksoi koko
sinun tottelemattomuutesi velan Jumalalle
kärsimällä ja kuolemalla ristin puussa.
Nyt Jumala on luvannut, että jokainen,
joka turvautuu Hänen Poikaansa, ei joudu
tuomiolle, vaan saa tulla Taivaan Kotiin,
sinne missä Jumala on.
Jos sinut on kastettu Jeesuksen nimeen,
Jumala on ottanut sinut omakseen. Sinä et
silloin enää kuulu Saatanan valtapiiriin.
Saatana kumppaneineen voi kiusata sinua,
mutta sinä et kuulu sen vallan alle.
Sinä saat uskoa Jeesukseen, joka on ostanut
sinut omakseen. Olet hänen ristinkuolemansa
vuoksi Jumalan silmissä puhdas, tahraton
Taivaaseen matkalla oleva armahdettu ihminen.
Jeesus on pessyt sinut puhtaaksi, ja suojelee
sinua nyt voimakkaampana kuin mikään mahti
tässä maailmassa.
Jumala toistaa kirjoituttamassaan kirjassa
kerta toisensa jälkeen ihmisille:
"Älkää pelätkö", "Älä pelkää"!
- Siksi, että meillä on pahuutemme vuoksi, ja
pahuuden henkivaltojen vuoksi hyvää syytä pelätä,
- Ja siksi, että Jumala on antanut meille
pysyvän turvan Jeesuksen kautta.
"Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut,
minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun."
Voit rukoilla vaikka tämän lyhyen rukouksen,
jossa kerrot Jumalalle, että haluat tästä
eteenpäin kuulua uskossa Hänelle:
"Jumala, taivaallinen Isämme. Olen tehnyt sinua
vastaan syntiä monella tapaa ajatuksin, sanoin
ja teoin ja rikkonut pyhän tahtosi.
Erityisesti tunnustan, että olen ... Se painaa
omaatuntoani. Sinä näet myös ne synnit, joista
en itsekään tiedä. Kadun tätä kaikkea ja pyydän:
ole minulle armollinen, anna syntini anteeksi
rakkaan Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden."
Usko nämä Jumalan omat sanat:
"Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat,
minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju,
sanoo Herra, sinun armahtajasi." (Jesaja 54:10)
"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,
että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään,
joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen,
vaan saisi iankaikkisen elämän." (Johanneksen
evankeliumi 3:16)
"...eivät henkivallat, ei mikään nykyinen
eikä mikään tuleva, eivätkä mitkään voimat,
ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi
erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on
tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän
Herrassamme." (Roomalaiskirje 8:38-39)
Täältä voi lukea lisää: http://www.sley.fi/eo/tampere/?p=tietoisku&a=3
- Se on kirjoitettu sille, joka on havahtunut
etsimään Jumalaa. - jospa.........................
tuo 40-50v nainen , joka sua kusipääksi sanoi, ei ollutkaan mainitsemasi demoni.....
vaan uskova ihminen , joka halusi tai jonka täytyi pysäyttää sinut.Tällaisia sanansaattajia on . - perusskitso
Sinä sitten olit deliriumin herkentämässä tilassa ja jouduit verbaalisen hyökkäyksen kohteeksi. Ja nyt aloit uskomaan pelosta: sen täytyy olla oikea tie.
- constantine_
Lue ensin tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000021955163
Ja sitten selitä miten on mahdollista että tämä eukko vihjaili asioista joita hän ei mitenkään voinut tietää. Vrt. tämä viesti: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000021948289
Minäkään en aikaisemmin uskonut tälläisiin asioihin ja reilut pari vuosikymmentä on tullut normaalia elämää vietettyä. Jotkut kuulemma pystyvät vaistoamaan pahan, minäkin tiedän nyt miltä se tuntuu. - perusskitso
constantine_ kirjoitti:
Lue ensin tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000021955163
Ja sitten selitä miten on mahdollista että tämä eukko vihjaili asioista joita hän ei mitenkään voinut tietää. Vrt. tämä viesti: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000021948289
Minäkään en aikaisemmin uskonut tälläisiin asioihin ja reilut pari vuosikymmentä on tullut normaalia elämää vietettyä. Jotkut kuulemma pystyvät vaistoamaan pahan, minäkin tiedän nyt miltä se tuntuu.Kyllä lyhytaikaisia psykooseja on olemassa: niitä kutsutaan mikropsykooseiksi. Aina joskus tulee koettua.
Ja kyllä selvänäköisiä ihmisiä on olemassa, itsekin olen kokenut. Herkässä tilassa olevaa ihmistä on helppo lukea.
Ja tuosta pahojen ihmisten vaistoamisesta minulla on omaakin kokemusta: nimittäin ihmisiä, jotka uskovat persoonalliseen pahaan. Ihan sama ovatko he herännäiskristittyjä vai saatananpalvojia, minä tunnen heissä pahan ja koetan välttää heitä, ettei heidän todellisuutensa tarttuisi minuun.
- muistelija_
Tuommoista en ole itse kokenut. Mutta tuosta kertomastasi tuli mieleen, mitä yks tuttu kertoi:
Hän on tavis ihminen, joka silloin tällöin opettaa Raamattua seurakunnassa. Ammatikseen tekee muuta työtä. Hän käveli alkuillasta kaupungin keskustassa, millä lie asioilla. Hän oli menossa samana iltana myöhemmin johonkin satunnaiseen tilaisuuteen pitämään Raamattuopetusta. Hänellä oli siksi Raamattu laukussaan, ei siis mitenkään näkösällä.
Joku hänelle tuntematon mies tuli vastaan, ja yhtäkkiä sanoi hänelle vihaisesti jotenkin tähän tapaan (en muista enää tarkasti): "Sulla on se kirja laukussa. Älä puhu siitä mitään ihmisille. Älä puhu siitä kirjasta!" Ja sitten käveli vaan ohi.
No, eipä siitä sen enempää. Jotenkin vaan se tuttuni jäi miettimään, että olipa kumma juttu.
- Ei siinä mitään, voihan olla, että se vihainen mies oli vaan lukenut jostain lehdestä pikkuilmoituksen siitä seurakunnan tilaisuudesta, ja halus pelästyttää. Tai muuta kautta jotenkin tunsi sen puhujan. Mutta oli miten oli, sille tutulleni tuli vaan ekaa kertaa semmoinen kysymys, että olikohan tässä semmoinen pahan henkivallan viesti mukana.
No, eipä se kuitenkaan estänyt pitämästä Raamattuopetusta :) - Väinö sivusto
Uskonasioista on kivat sivut, ja mielenkiintoisia kertomuksia (joissa parissa sivutaan tuota pimeyden henkivaltojakin) täällä: http://www.vaino.fi/
Täältä voi tilata ilmaiseksi hyvän pienen kirjasen:
http://www.rauha.fi/ - ja tuntemista
Suomessa voi törmätä ihan mihin vaan. Itseäni on tuntematon vastaantulija tölvässyt nyrkillä naamaan ilman selitystä. Eikä hän jäänyt selittelemäänkään vaan jatkoi matkaansa.
- m-ilian
Miekin olen tavannut henkilökohtaisesti "itse pahan". Montakin kertaa. Tuli jopa asuttua sellaisen kanssa kimpassakin muutaman aikaa.
Tämä ei ole piruilua vaan täyttä totta.
Miksi sie nimeät naisen heti demoniksi?
"Pahoja" ihmisiä vain on olemassa, niinkuin hyviäkin.
Tiedän mitä tarkoittaa se läpitunkeva katse, tapa puhua ja mennä selkäytimeen asti sanoilla ja eleillä jne. Se ON pelottavaa..
Et kuitenkaan kertonut, mihin se sai sinut uskomaan. Tarkoitatko demoni/jumala-uskoa?
Ajattele nyt. Et ymmärtäisi koko demoni-nimeä, ellet olisi sitä jostakin sadusta nimeltä raamattu joskus kuullut. Miksi olisit nimennyt naisen ilman tuota opittua tietoa?
Tuollaisia ihmisiä joista lähtee sitä luotaan työntävää kammottavaa värähtelyä, pitää vain välttää. Ei se sen kummempaa ole.
Jos oikein haluat pään sekaisin, niin uppoa ihmeessä tänne uskis-palstoille lukemaan tarinoita.. Mutta tervetuloa käväsemään Ateismi-palstallakin. Hyvää vastapainoa satujen lukemiselle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935