Uskotko inhimillisyyteen?
5
366
Vastaukset
- Agneisti
Susienkin täytyy muistaakseni syödä elääkseen. Siis jos ihan oikein muistan niin ihminen ei ole ainoa jonka täytyy syödä elääkseen. Joo niin se taisi olla.
- Mr. Satan
Liittyi ateismiin?
Noh raakaahan tuo on ja herättää susivastaisia ajatuksia, mutta olisi se silti ihan kivaa, että niitä eläimiä olisi muuallakin kuin eläintarhoissa.
Nuo euroopan suuret maat ovat siitä onnekkaita että niiden susikannat tapettiin sukupuuttoon jo keskiajalla... täällä ei ehditty... tässä siitä sitten maksetaan.
Sama homma on keskieuroopan wanhojen metsien kanssa. Pitää tunkea tänne suojelemaan metsiä kun omat on jo kaluttu paljaiksi.
Jokatapauksessa tämä kuuluu ennemmin tuonne eläintensuojelu ja moraali palstoille (olihan sellainen?)- Kujeensa kullakin
Marko-poika on taas löytänyt tiensä ateismipalstalle; tässä menikin viikkoja ilman salaviestejä.
Noissa susi- ja kenneljutuissa on tarkoituksena vajota niin syvälle sivustoon, että vastaan tulee hihhulisaarnaaja Marko Lind kultaketjut kiillellen ja takatukka liehuen.
mutten ymmärrä kuinka tämä liittyy ateismiin?
Linkissä kysyttiin suunnileen, että mitä pahaa tuo koira oli tehnyt ansaitakseen kohtalonsa. Tuskin mitään, mutta mitä pahaa susi sitten tekee käyttäytyessään lajilleen ominaisella tavalla, tappamalla elääkseen itse?
Minusta inhimillisyys liittyy ihmisyyteen. Susi on peto, se ei ole ihminen. Mielestäni inhimillisyyteen liittyy myöskin kyky tajuta tämä seikka. Kovin inhimillisenä en näe sitäkään, että inhimillisyyden nimissä tappaisimme sukupuuttoon jo nyt aika pienen susikannan, yrittäisimme väkisin inhimillistää luontoa ja maailmaa, joka ei ole ainoastaan inhimillinen. - susisusi
Samalla lailla ihmisetkin raatelevat ja teurastavat. Käyppä teurastamolla katsomassa.
Ps. Omistajan vika, kun ei vahtinut koiraansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681