Trochanterbursiitti

vihloo...vihloo

Onko kellään kokemuksia trochanterbursiitista?
Minulla taas lonkka-pakara ja reisi kipeä, Vihloo hemmetisti...kuin salamaiskuja tai kusiaisia olisi.... ihan sydämessä vihloo . Istuminen hankalaa ja ei kävelykään iloa tuota.
Onko muilla tälläistä kokemusta?
Minulle pistettiin kortisoni-puuduteainecoctail lonkkaa ja saikkua? Miten teillä asiaa hoidettu?

3

1837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulossa leikkaus

Kuinka kauan olet sitä jo kestänyt?Minulla ollut jo melkein parivuotta,nyt saa riittää.Hoidettiin monesti kortiisooneilla ,laitettiin sitäkin ultra ohjauksessa.Minulla on molemmat lonkat ,tonen pahempi.Nyt olen n.puoli vuotta kärsinyt myös jalkapohjienkalvo tulehduksesta,säärien kivuista.Nämä muut vaivat kirurkin mielestä johtuu lonkista.On yölastat ja pohjallisetkin tehty,ei selvää apua,lonkka on enemmänkin pahentunut.Keskussairaalassa vain pompoteltiin paikasta toiseen,kunnes menin yksityiselle ,sain lähetteen magneettikuvaan jasiitä 2kk.päähän leikkaukseen sairaalaan,molemmat lonkat leikataan yhtäaikaa.Siis ei kuitenkaan yksityiselle.

• leikkausta

mietitty kansanparantajalla käyntiä...voi olla että ei tarvitsiisi leikata. minä ainakin kävisin vaikka kymmnellä eri kansanparantajalla tutkituttamassa ja hoidattamassa itseäni kun se toi vaivanne ei kerran ilma leikkaamatta parane niin nyt olisi itsetutkiskelun paikka.
        ettei tsrvitse jälkikäteen sanoa et miksei kukaan aikaisemmin kertonut-.....
        eipä silti olen käynyt itse kaikissa muissa instanneissa paitsi lääkärissä vai 2 kertaa fysiatrilla mutta suurin apu on tullut manuaalisesta leipomisesta eikä metrin päästä katsomalla ja vasaralla jalkaan ja jalka ylös jalka alas.

• on käyty
        leikkausta kirjoitti:

mietitty kansanparantajalla käyntiä...voi olla että ei tarvitsiisi leikata. minä ainakin kävisin vaikka kymmnellä eri kansanparantajalla tutkituttamassa ja hoidattamassa itseäni kun se toi vaivanne ei kerran ilma leikkaamatta parane niin nyt olisi itsetutkiskelun paikka.
        ettei tsrvitse jälkikäteen sanoa et miksei kukaan aikaisemmin kertonut-.....
        eipä silti olen käynyt itse kaikissa muissa instanneissa paitsi lääkärissä vai 2 kertaa fysiatrilla mutta suurin apu on tullut manuaalisesta leipomisesta eikä metrin päästä katsomalla ja vasaralla jalkaan ja jalka ylös jalka alas.

Kuljin monet kerrat Kalevalaisella kansanparantajalla ei auttanut.Kun jalkaa vedettiin ja väännettiin tuntui että vain paheni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe