Hojo hojo! Olen pieksämäeltä muuttamasa sinne hesaan! Minkähintasia on vuokrakaksiot? hinta haarukkaa kehiin hesalaiset!
Pieksämäeltä hesaan
16
941
Vastaukset
- vuan
..nelinkertaiset verratuna pieksämäkeen.
- jossa asun
kaksioiden vuokra on keskimäärin 850 euroa kuukaudessa.
- yksiöt on about
500euroa>
Kauempana voi sata,sataviiskyt euroa tippua.
Kaksiot tietenkin vielä kalliimpia.
PS. Ikinä en oo niin karmeata pitsaa syöny ku siin jossakin pitseriassa puutalossa(muistaakseni) Pieksämäen aseman lähellä.
Vieläkin oksettaa se ketsuppivelli...
- näiltä sivuilta
www.oikotie.fi, www.vvo.fi. Eiköhän hintahaitari selviä. On muuten aika hyvät tulorajat tuolla vvo:llakin - sinkun tulot saa olla 3900 euroo/kk. Eli sinne vaan, kyllä sä vvo:lta ainakin asunnon saat jos liksaa vaan riittää. Niillä on joitain vissiin vaikea jopa saada vuokrattua, näytti olevan oikotiellä niitten kämppiä kans -haha.
- Kallio ja Metro
Paljonko olet tottunut maksamaan ?
Asutko ihan keskustassa ?- ullakkoasunto ihan
keskustassa - neliöitä 10 ja vuokraa olen tottunut maksamaan 525 euroo kuussa. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Luksuksesta pitää maksaa.
- ---------
ullakkoasunto ihan kirjoitti:
keskustassa - neliöitä 10 ja vuokraa olen tottunut maksamaan 525 euroo kuussa. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Luksuksesta pitää maksaa.
samankokoinen häkkivarasto ullakolla. Sielläkin voi yöpyä.
- Borat Skylark
Olen itse muuttamassa Pieksämäkeen juuri 07 vuonna !
Onko siellä hyvää jengiä ? - Montone
Itse olin kiinnistunut juuri Kalliosta !
Olisiko siellä tilaa vielä yhdelle ?
- -------
Jos mitenkään varaa niin kannattaa ottaa kaksio. Jos asumiseen sijoittaa 700 euroa 500 euron sijaan, niin parhaimmassa tapauksessa saa tuplasti tilavamman asunnon. Normaalisti asuntoihin tietysti 2 kk vuokratakuut.
- Hoo
Oppitunti 1. Kukaan Helsingissä ei sano Hesa:D
Onnittelut silti persreikälästä ihmisten ilmoille pääsystä.
Terveisin ex P-mäkeläinen vm73.- böndet
nimenomaan sanoo Hesa. Stadi on mun hima.
- lapanen
böndet kirjoitti:
nimenomaan sanoo Hesa. Stadi on mun hima.
mitä väliä sillä on miksi tätä kaupunkia kutsuu, kutsukoon jokainen kuten haluaa. se joka jaksaa "väärän" nimen käytöstä toisia huomautella vois hankkia itselleen vaikka... elämän!
- kille
Kaikki on täällä sua huijaamassa... Kaksiot maksaa noin 500-600 euroa, enempää ei kannata maksaa ellei oo ihan keskustassa tai luksus.
- ja mä
Mä olen Helsingistä ja sanon just niinkuin huvittaa ja silloin tällöin sanon hesa !!
Yrittäkää estää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770