Hojo hojo! Olen pieksämäeltä muuttamasa sinne hesaan! Minkähintasia on vuokrakaksiot? hinta haarukkaa kehiin hesalaiset!
Pieksämäeltä hesaan
16
943
Vastaukset
- vuan
..nelinkertaiset verratuna pieksämäkeen.
- jossa asun
kaksioiden vuokra on keskimäärin 850 euroa kuukaudessa.
- yksiöt on about
500euroa>
Kauempana voi sata,sataviiskyt euroa tippua.
Kaksiot tietenkin vielä kalliimpia.
PS. Ikinä en oo niin karmeata pitsaa syöny ku siin jossakin pitseriassa puutalossa(muistaakseni) Pieksämäen aseman lähellä.
Vieläkin oksettaa se ketsuppivelli...
- näiltä sivuilta
www.oikotie.fi, www.vvo.fi. Eiköhän hintahaitari selviä. On muuten aika hyvät tulorajat tuolla vvo:llakin - sinkun tulot saa olla 3900 euroo/kk. Eli sinne vaan, kyllä sä vvo:lta ainakin asunnon saat jos liksaa vaan riittää. Niillä on joitain vissiin vaikea jopa saada vuokrattua, näytti olevan oikotiellä niitten kämppiä kans -haha.
- Kallio ja Metro
Paljonko olet tottunut maksamaan ?
Asutko ihan keskustassa ?- ullakkoasunto ihan
keskustassa - neliöitä 10 ja vuokraa olen tottunut maksamaan 525 euroo kuussa. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Luksuksesta pitää maksaa.
- ---------
ullakkoasunto ihan kirjoitti:
keskustassa - neliöitä 10 ja vuokraa olen tottunut maksamaan 525 euroo kuussa. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Luksuksesta pitää maksaa.
samankokoinen häkkivarasto ullakolla. Sielläkin voi yöpyä.
- Borat Skylark
Olen itse muuttamassa Pieksämäkeen juuri 07 vuonna !
Onko siellä hyvää jengiä ? - Montone
Itse olin kiinnistunut juuri Kalliosta !
Olisiko siellä tilaa vielä yhdelle ?
- -------
Jos mitenkään varaa niin kannattaa ottaa kaksio. Jos asumiseen sijoittaa 700 euroa 500 euron sijaan, niin parhaimmassa tapauksessa saa tuplasti tilavamman asunnon. Normaalisti asuntoihin tietysti 2 kk vuokratakuut.
- Hoo
Oppitunti 1. Kukaan Helsingissä ei sano Hesa:D
Onnittelut silti persreikälästä ihmisten ilmoille pääsystä.
Terveisin ex P-mäkeläinen vm73.- böndet
nimenomaan sanoo Hesa. Stadi on mun hima.
- lapanen
böndet kirjoitti:
nimenomaan sanoo Hesa. Stadi on mun hima.
mitä väliä sillä on miksi tätä kaupunkia kutsuu, kutsukoon jokainen kuten haluaa. se joka jaksaa "väärän" nimen käytöstä toisia huomautella vois hankkia itselleen vaikka... elämän!
- kille
Kaikki on täällä sua huijaamassa... Kaksiot maksaa noin 500-600 euroa, enempää ei kannata maksaa ellei oo ihan keskustassa tai luksus.
- ja mä
Mä olen Helsingistä ja sanon just niinkuin huvittaa ja silloin tällöin sanon hesa !!
Yrittäkää estää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022