Kuka sai liput?!

Kiiski

No niin, kuka onnellinen sai liput finaaliin?? Me lähetään perjantain klo. 21 ennakkonäytökseen, finaaliliput meni pari tyyppiä ennen meitä, kun jonotimme lippupisteessä. Ei sinänsä haittaa, oli nimittäin melkein halutumpi meillä tuo perjantain näytös.. Oli muuten nekin liput aika lopussa, eli väkeä varmasti myös siellä piisaa...ja meininkiä..=D

70

20688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonippp

Eipä saatu edes perjantain 21 näytökseen... Liput on perjantain päivänäytökseen.. tuoki kelpaa ;)

• Perseestä

Vituttaa maksaa viellä tv-lupien lisäksi jostain lipuista ylelle. Vittu mikä naurettava monopoli. On siinä suomen valtolla otsaa tai onko tuo edes laillista toimintaa

• noitumaan
        Perseestä kirjoitti:

Vituttaa maksaa viellä tv-lupien lisäksi jostain lipuista ylelle. Vittu mikä naurettava monopoli. On siinä suomen valtolla otsaa tai onko tuo edes laillista toimintaa

muualle.........

• swssa

Zapera on analyysi-instituutti,
        joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.

Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
        Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) kerään pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan.

Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:

http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560

• ilmaisia?
        Perseestä kirjoitti:

Kenellekähän etuoikeutetuille ne sitten annettaisiin ku niitä ei riittäis edes murto-osalle TV-luvan maksaneista?

• ÖrveltäjäXXX
        Perseestä kirjoitti:

On niillä varmaan melkoiset menotkin.
        Antaa niiden maksaa jotka jaksaa.

• Lipullinen

Jonottamassa Itäkeskuksen Stockmannilla aamusta ja saatiin 2 lippua finaaliin.

• Jepulis ;]

VAIN VIISI EUROA!!! Aika halpa lippu kyllä.. Haluaisin kyllä mennä euroviisuihin mutta ne on helsingissä ja oon tosi kaukana sieltä! ;[

• zami
        Jepulis ;] kirjoitti:

VAIN VIISI EUROA!!! Aika halpa lippu kyllä.. Haluaisin kyllä mennä euroviisuihin mutta ne on helsingissä ja oon tosi kaukana sieltä! ;[

maksoko ne liput muka viis euroo

• hemuliku
        zami kirjoitti:

maksoko ne liput muka viis euroo

makso melkein jotain kaksataa,eturivi paikat:)rahaa menee..

• ..............

Näin sitten kävi. Emme päässeet edes läpi. :'(

Pitää vielä yrittää noita ennakkojuttuja vai onko nekin jo myyty?

Toinen vaihtoehto on sitten semifinaalit, koska pakko sitä nyt jonnekin on päästä, kun kerran 40 vuodessa Suomessa on Euroviisut ja mahdollisuus päästä katsomaan.

• maxxie

Olin Leppävaaran Sellon jonossa aika keulassa ja olisin saanut mitä lippuja vaan. Tulin paikalle klo 11.20 eikä ollut kuin n. 20 henkilöä ennen minua. Ostin pakan lippuja perjantain klo 21 esitykseen.

• on..............

perseestä,paska biisejä ja onnettomia esiintyjiä,Laardi oli pohja noteeraus!Jepjep!

• pekkaxi

Sain viisi vierekkäistä finaalipaikkaa. Jonotin reilun tunnin ja pääsin kassalle ensimmäisten joukossa :)

• Kodin Neuvokki

Eipä kiinnosta mokomat viisut, en menis vaikka ilmaiseksi pääsisin, en myöskään seuraa teeveestä.

• sanoi kettu ...

:) :)

• Honottaja

Juuei, ei kiinnosta pätkääkää noi euroviisut. En ees kato niit töllöst, ni viel vähemmä sitte paikan pääll.
      Noi "viisut" on nii väkisin tekemällä tehtyjä et iha hävettää niitte puolest..

Taidan iha pysyy kotoo säästelemäss korviani, sekä tehä jotai järkevää..

• Guildo

Ai että 20 minuutissa myytiin loppuun finaalin yksittäispaikat. Minulle itselleni ilmoitettiin klo 12.03, eli kolme minuuttia lipunmyynnin alkamisen jälkeen, että finaalin yksittäisliput on myyty loppuun!!!

• Kyllähän ne pakettiliputkin oli myyty jo kolmessa minuutissa. Tarkkaan ottaen minulle kerrottiin, että ne myytiin jo ennakkoon. Ilmeisesti yrityksille. En saanut lippuja kyllä pikkasen vituttaa. minulle se paketti lippukin olisi käynyt, koska olisi voinut käydä muut perheen jäsenetkin.

• helsinki 2007
        hexi kirjoitti:

Kyllähän ne pakettiliputkin oli myyty jo kolmessa minuutissa. Tarkkaan ottaen minulle kerrottiin, että ne myytiin jo ennakkoon. Ilmeisesti yrityksille. En saanut lippuja kyllä pikkasen vituttaa. minulle se paketti lippukin olisi käynyt, koska olisi voinut käydä muut perheen jäsenetkin.

missä oikein lippuja jonotit !!????

Olin itse stockan jonossa, yks. liput finaaliin myytiin alle 10 minuutissa, mutta paketteja finaaliin sai vielä puol kahden aikaan !!!! mukaan lukien itseni : ) jee jeee

• Rahan tuhlaaja ja säästelijä

Niin että en meinaa ostaa yhtään lippua euroviisuihin. Minusta on 100% varmaa, että yhtä jännittävää on katsoa televisiosta kuin olla paikan päällä, koska sehän on suora lähetys. Eli minä ainakin katson sen telkkarista, niinkuin yleensä. :D

• shibbyn

mä sain onneks. :) äiti osas varautuu ja oli ajoissa paikalla lippuja hakemassa. :)

• lippuja

Ei saatu,kaksi tuntia yrittämistä,että pääsi jonotukseen asti ja sitten kerrotaan että liput loppu.Olisi varmaan voinut laittaa nauhan pyörimään että kaikki on jo myyty.No,rahat pois edes puh firmalle,jonotus maksullinen.
        HARMITTAA.Toi 195e ihan kohtuu hinta.

• viisuttaja myös...

Haa, positiivisuutta!On ollut paljon negatiivisuutta ilmas joten ihana lukea positiivista juttua!
        Sain ite liput kans... :) Euroviisut kerran elämäs ja kyl se parikymppiä voi laittaa siihen rahaa. Se 195 euroo olis kyl aika hullu hinta maksaa...

• ei kelvollinen

Vai ei Lordi kelvannut linnan juhliin.

Taitaa halonen elää taaksejäänyttä elämää. On siinä tympeä akka.

Lordi on tuonut Suomelle kunniaa ja mainetta miljoonien arvosta. Taitaa olla syynä se kun Lordin kosiskelu SDP:n vaaliehdokkaaksi ei onnistunut.

On se p**kaista kun jokaiseen asiaan pitää tunkea sitä homehtunutta politiikkaa. Sen sijaan linnan juhliin kutsuttiin kepun eduskunnasta pudonneita kansanedustajia, jotka kannattivat halosta vaaleissa.

• mien olis...

jos jatkat vaan itses hiplaamista..laardi kyllä sai kutsun juhliin,mutta lapsellisuuttaan ei sopeutunut protokollaan,eikä ne edes osaa hävetä.

• Wanha Tawara

...kuului taas tänne. Minua alkaa jo kyllästyy tuo aihe - lordi olkoon lordi, AI NIIN PUTAANSUU ja onneksi presidentin ei tarvitse vielä kumartaa SHOWN nimissä/edessä. Kaikille on mahdollista jättää menemättä linnan juhliin! Saatanan lapsellista tuo juupas-eipäs touhu.

Ja tän keskustelun mukaisesti, en saanut lippuja, mut ok uskon, et hyviin ravinteleihin ilmestyy "kisastudioita", joissa tunnelmaa =) Eikun sekaan...

• Lordille kelvannut

juhla. Turhaa konstailua se, että naaman näyttämin en veisi leivän suusta. Eikö se laulutaito ja biisit mitään merkkaa?

• kehtais
        Lordille kelvannut kirjoitti:

juhla. Turhaa konstailua se, että naaman näyttämin en veisi leivän suusta. Eikö se laulutaito ja biisit mitään merkkaa?

naamaani näyttää jos laulasin ku loordi

• lallaalaa

eikös awa ja joku muoista ollu siellä? awa oli ainaskiin.,,

• E.M.

Yrittelin soitella lippupalveluun ja myöskin Kajaanin lippupisteen kautta ,muttei mitään ollut tarjolla.Olisin halunnut pe semifinaaliin..mutta jospa vielä jostain sais....; )

• mie vaan

Kuopiossa jonotin, muutamia kymmeniä ihmisiä täällä jonossa, mutta yksittäispaikat finaalin sain vain näkörajoitteisille paikoille. Taaempana jonossa olleet kaverit eivät saaneet finaalipaikkoja ollenkaan...

Lucky me!

• ethän

sä oo onnekas, jos sait paikat näkörajoitteisille paikoille? Eiks telkusta näkyis paremmin?

• ethän kirjoitti:

sä oo onnekas, jos sait paikat näkörajoitteisille paikoille? Eiks telkusta näkyis paremmin?

Minä jonotin lippuja ja olin ensimmäinen joka jäi ilman. Se oli vain sekunneista kiinni, että en päässyt finaaliin. Tälläistä tämä on. Tasan ei käy onnen lahjat. olisi kelvannut ne pakettiliputkin, koska olisihan sillä voinut käydä koko perhe. Tosin jokainen eri aikaan.

• haittaa

En edes yrittänyt, kun ei kiinnosta. Katson, jos katson TV:stä sitten.

• Muusikko mies

En menis Euroviisuihin vaikka mulle maksettas, sellasta skeida musiikkia että huh huh!

• JackP

Ihme touhua! Kolme tuntia yritin päästä puhelimella
      läpi.Onnistui vasta klo 15.35 ja mikä ihmeellisintä
      sain yksittäisliput permannolle niin finaaliin kuin
      semifinaaliin. Ja liput piti olla loppu jo ajat sitten.

• Suomalainen mies

Liput olivat liian halavat. Niiden hintojen olisi pitänyt olla halvimmillaan 200 euroo ja kalleimmillaan 1000 euroo.
        Silloin ei meidän työläisten ja pieneläkeläisten veronmaksajien tarvistisi pumpata tuohon paskahömppään euroja, vaan rokkikansa maksaisi kaikki kulunsa ja siivonsa.
        Saapas nährä millaisia ilmestyksiä ja pedonkuvia ilmaantuu ensi vuonna.

• Liput lompakossa

Aika hyvin saatu, kun Lippupalvelu ei edes myy permantopaikkoja (varattu faniklubeille) :) Vähän outo provo, kannattaiskohan tsekata pääkoppa...?

• Permantteli
        Liput lompakossa kirjoitti:

Aika hyvin saatu, kun Lippupalvelu ei edes myy permantopaikkoja (varattu faniklubeille) :) Vähän outo provo, kannattaiskohan tsekata pääkoppa...?

höpöhöpö mullekin myivät lippupalvelusta puhelimitse permannolta semin harkkoihin 5 paikkaa.

• ketä kiinnostaa?
        Permantteli kirjoitti:

höpöhöpö mullekin myivät lippupalvelusta puhelimitse permannolta semin harkkoihin 5 paikkaa.

Harkkoihin tosiaan saa lippuja mihin vaan, ketä kiinnostaa?

• kamikaze 33

kiinnoistanu eurohumppa eikä kiinnosta vieläkään.
      Näkee töllöstä jos jaksaa kattoo.
      Nää euroviisubiisit on pelkkää sontaa

• Komea

Harvinaisen ärsyttävän näköisiä tenavatähtiä tuossa kuvassa! Noitako meinataan laittaa euroviisuihin suomee edustamaan? Huh huh!
      Koitaaks toi pojunen olle cool? Joka osottelee
      sormelle. Pikkupoika, poju poju pojuuuu!
      Tutti suuhun ja mamin syliin.

• m.ielipide

oletpas taas niin iso ja mahtava! oltkos koskaan kuunnellu heitä??!!!! jos ne osaa soittaa ni mitä ***** väliä sillä on minkä ikäsiä ne on?? itellänikin on bändi!!!ja takuulla olen nuorempi!

• lcr

Ihan on tossa seinällä mun lippu josta maksettu jo 20v lupamaksuja. Panasonicin taulutv.

• maksoin

Jonotin ihan normaalisti, en edes ottanut niitä jonosta poistuneiden ja oman numeronsa jakaneita lippuja! En edes saanut niitä ovien ulkopuolella jaettuja jonotusnumeroita. Onnennumero jonotuskoneesta oli 85.

Ostin liput kaverillekin ja finaalissa olen: parvi yksi ja rivi yksi ja suora näköyhteys lavalle!

Porukka ei tiennyt eroa yksittäislippujen ja pakettejien, luulivat niiden loppuneen, kun joku ilmoitti että finaalin yksittäisliput loppui. Porukka lähti, kun luuli että kaikki yksittäisliput menivät jo.

Äläkää luovuttako, saatte niitä puhelinvarauslippuja ostaa suoraan netistä, kun lippuja eivät kummiskaan lunasta lunastushetkeen mennessä. Saatan jopa minäkin ostaa kavereille lisää! Tsekkaan aina ihan ekas lippupalvelun tarjonnan tässä muutaman viikon ajan, tee sinäkin niin, jos vielä haluut tulla kannustaa!

Ihananat fiilarit!

• mutta meillä

ei lippuja .vaan ostan lippurahoilla herrkuja pöydän täyteen .sitten vaan katselen telkusta ja hörpin vähän wiskiä ,ja olo on rento .se vaan on tyhmää maksaa liikaa.

• ja hinta ihan kohdaan!

.. säästän mielelläni jouluhössötyksessä, ruuassa (teen kotiruokaa kotona), alkoholijuomia en juo (ihan helppo olla juomatta, muutoin illassa meni helposti 100 e, kun taksi vielä ajelutti), lehtiä en tilaa, lisäksi voisin muuten vielä vähentää ruokaakin, jospa muutama jenkkakahva oikenisi!

Pukeudun muuten tuonne finaaliin, joten siihen vielä panostan! Muutoin paikkailen tarvittaessa sukatkin.

Ihanaa päästää Euroviisuihin kaikkien euroviisuilijoiden joukkoon, millloin on sinun vuoro!

• EUROVEISUT

kuminaamaripellet esiintyy,,,, hölmöt ihmiset maksaa monia satoja lipuista huonoimpiin juhliin no, mitäs muutakaan voi odottaa kun yle on päällepäsmärinä.

• ]:)

Et sitten saanut lippua finaaliin vaikka jonotit sitä?

• h_r_h

Onko 195 euroa (1200 mk) sopiva hinta viisulipusta? Ilmeisesti on, koska yksittäisliput myytiin loppuun 20 minuutissa. Ja onhan tietenkin makuasia, mitä haluaa takarivin paikoista maksaa.

En silti oikein ymmärrä niitä, joilla meni pissa housuun kun onnistui saamaan finaaliliput. Minä olin ensimmäisten joukossa lippujonossa ja olisin vaivatta saanut finaaliliput. Mutta en ostanut 195 euron lippuja, vaan 70 euron liput viimeiseen ennakkoesitykseen la klo 14. Pääsen näkemään siis viisut paikan päälle ja finaalin katson telkkarista omalla löhösohvalla. Ei tämä ole maailman vakavin asia.

• Kyllähän mie sain. Mutta lippupalvelun toiminta on persesstä! Näin hitech aikana, mitkä prkl pyykkilangat tonne lippupalveluun on. Ihan väärä lafka oli lippuja myymässä. Ei ymmärrä..

• Jokue

Kun liput myytiin 20min niin se on osoitus, että liput olivat ihan liian halpoja, ois voin olla ainakin 1½-2 kertaa kalliimmat. Myös lippujen kalleudella estetään etteivät päädy katumyyntiin.

• vvvvovvvv

No tuolta huuto.netistä voi myydä/ostaa kalliilla kaikkia lippuja.

• helposti

Leppävaaran Sellon myyjät olivat todella järkeviä, tulostivat vaan finaalin ykisttäislippuja niin kauan kuin niitä oli ja muita vasta sitten; yksittäislippuja sai sieltä varmasti paremmin kuin mistään muualta. Loistopalvelu, kiitos ammattitaitoiselle henkilökunnalle!

• Pansku

Jos euroviisut olisi järjestetty Rovaniemellä, jossa niiden oikeasti pitäisi olla, niin lippuja olisi tod.näk. jäljellä vieläkin ja viisuihin olisi päässyt väki muualtakin kuin kehän sisältä. Mutta humpatkoon, kellä mahdollisuus. Katselkaamme me suurin osa suomalaisista laulajaisia televisioista. Silloin asu ja käytös vapaa. Itse en menisi paikan päälle vaikka pääsisinkin, inhoan ihmistungosta.

• ketä kiinnostaa valuuk sul ...

Ketä kiinnostaa valuuk sul räkä?

• Viisukisu

Myö mennään ihan luokan kaa keväällä :P

• pääni kiehuu

Yäk, en tiedä varmuudella mikä bändi mahtaa olla kyseessä, veikkaisin Lovex. Että osaa olla oksettavan näköisiä poitsuja.

• ei kiinnosta mua :)

en iao katsokaan tvsta.

• Tatsku

Minulla on nyt kahdeksan lippua viisufinaaliin. ^^
      Kannatti varata kaikki liput yksin, ettei kaverit jäisi rannalle.

• Nuorimies N

Noilla euroviisuilla on tyhjää pää täynnä.
        Kukaan itseään arvotava ei mene katsomaan, eikä kuuntelekkaan tuollaista paskaa.
        Se on täysin ala-arvoista ei juuri voida musiikiksi sanoa.

• ]:)
        Nuorimies N kirjoitti:

Noilla euroviisuilla on tyhjää pää täynnä.
        Kukaan itseään arvotava ei mene katsomaan, eikä kuuntelekkaan tuollaista paskaa.
        Se on täysin ala-arvoista ei juuri voida musiikiksi sanoa.

Kuitenkin vaivauduit tänne kirjoittamaan.

• vit..............

KETÄ KIINNOSTAA....huh,huh....

• idap

sain liput itselleni ja kaverilleni finaaliin,
      huomasin, että www.huuto.net on lippuja myytävänä, tiedoksi vain niille jotka kovasti sinne haluaisivat.

• Ei vois vähempää kiinnostaa

No ehkä niitäkin on jotka ei välitä mitä rahalla saa, mutta on parempiakin tapoja viettää aikaa. Olin yllättynyt kun moinen asia on ylen pääuutisissa, no ehkä ylekin yrittää kaupallistua. Lortti oli jo pohjanoteeraus ja sitä haukuttiin ennakkoon, mutta kun keskenkasvuset pennut tykitti sen rokkivoittajaksi, on se nyt muka jotain laatumusaa, ja sopulit ostaa lippuja!

• euroviisut turhaa

täysin turha ohjelma

• 588

Tytär oli kaverinsa kanssa Helsingissä lasipalatsin luona ja sai finaaliliput. He olivat n. viidentenä jonossa elikkä iltsikassa väärää tietoa ettei saanut kuin ensimmäinen. He saivat lipunmyyjän mukaan viimeiset vierekkäiset permannolle. Heidän takanaan sai myös mutta eri paikoille :) Ja nämä eivät mene mustaanpörssiin.............

• tavataan :)

Jep jep... saatiin 4 vierekkäistä paikkaa permannolle finaaliin. Yhtään ei myyntiin mene vaan lähdetään porukalla nauttimaan ainutkertaisesta tapahtumasta Suomessa :D

• asiahan ei mulle kuulu

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe