Olen mahdottoman vainoharhainen oman terveyteni suhteen, mutta en ole ollut ikänä tälläinen mitä nyt olen. Minulla on painetta otsassa (tai tuntuu siltä), huimaa seista, vasenta kättä turruttaa ja heikottaa. Ja henkisesti hirveän latistunut olo. Minua pelottaa että minulla on aivokasvain, mutta en vain kehtaa mennä lääkäriin. Olen selaillut aikapaljon nettiä, ja olen huomannut että minulla olisi samoja oireita kuin aivokasvaimen omistavilla yksilöillä. Sanokaas, onko minulla oikeasti oireet sairauteen viittaavaan vai olenko taas kerran väärässä? Olen siis mahdottaman vainoharhainen. Mutta silti... You never know...
Epäily
7
513
Vastaukset
- Paranoid
Ja olen laihtunut aika paljon (minun mittapuulla) n.3-4kg. Huono muisti ja hieman poissaoleva olo ja sellainen, välinpitämätön. En uskalla mennä lääkäriin jos ne sanoo "Oot sairas", tai jotain sinne suuntaan.
- liäkäri
sanoo "oot sairas"... mutta onko nykyinenkään epätietoisuus sitten sen parempi. Varaa lääkäriaika niin saat tietää miten olet sairas. oireet ovat todellisia, älä ala veikkailemaan mahdollista sairautta, anna lääkärien tutkia!
- mielestä
Kuulostaa verenkiertohäiriöltä, menieren taudilta, masennukselta tai stressiltä, tuskin on kyseessä aivokasvain.. Varaa nyt heti aika lääkärille, niin pääset paranemaan.
- Paranoid
No, täksi päiväksi aika klo 10:00, toivottavasti ei ole mitään. Kiitos :)
- mielestä
Paranoid kirjoitti:
No, täksi päiväksi aika klo 10:00, toivottavasti ei ole mitään. Kiitos :)
Hieno juttu! Pidän peukkuja sulle!
- Paranoid
mielestä kirjoitti:
Hieno juttu! Pidän peukkuja sulle!
Ah, ei ollut mitään vikaa päässä. Niska/hartia seutu vain todella jumissa. Määräsi fysioterapeutille. Huono muisti ja tälläiset menttaliteettiset ongelmani johtuu stressistä/masennuksesta. Eli ei ollut mitään :) Kiitos teille.
- mielestä
Paranoid kirjoitti:
Ah, ei ollut mitään vikaa päässä. Niska/hartia seutu vain todella jumissa. Määräsi fysioterapeutille. Huono muisti ja tälläiset menttaliteettiset ongelmani johtuu stressistä/masennuksesta. Eli ei ollut mitään :) Kiitos teille.
Kiva kuulla, että ei ollut mitään pahempaa. Muista hoitaa myös stressiä pienemmäksi. Lääkäri varmaan sanoikin, että sekin saattaa osaltaan olla vaikuttamassa tuohon jumiutuneeseen niskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754