Juniorina IFK tarjosi Selänteelle vain 2000 euroa ja karkkirahaa peleistä, mutta nyt Pena ja kumppanit tiedostaa miehen taidot. Selänne kertoi amerikkalais-lehdelle, että Suomessa hän halusi jokerien A-nuorten mestaruuden jälkeen siirtyä HIFK:hon mutta palkka oli naurettava ja jokerit tarjosi enemmän. Lisää aiheesta
http://www.iltasanomat.fi/veikkaaja_malli/
Selänne HIFK:hon NHL-uran jälkeen
Selänne, tuo HIFK-ikoni
3
504
Vastaukset
- MARKAT
käytössä siihen aikaan ku Selänne oli junnu...
- tuollaista
digilehteä pitäisi lukea? Fontti on niin pientä ettei siitä saa selvää ja sivujen latautuminen kestää ja kestää. Ihan hanurista.
- tätä paskaa
miksette voi uskoa että jos Selänne voittaa stanley cupin hän LOPETTAA uransa,LOPETTAA tarkoittaa että hän ei aio pelata missään seurassa ja jos ei voita hän jatkaa Nhl:ässä niin kauan kuin voi ja LOPETTAA sitten uransa.olet myös aika hidas sillä tuo artikkeli on varmaan 2-3 kuukautta vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181