Tuo yhteiskunnan pohjasakka, koronkiskojista ja mainosmiehistä heti seuraava, lipputrokarit, myyvät jo huuto.netissä. Ja kansa ostaa...
Trokarit jo liikkeellä
8
739
Vastaukset
Helvetin hienosti yle nämä eoroviisulippujen myynnin hoiti. Kello 13.00 oli jo huutonetissä lippuja myynnissä.
- ..............
Typerää, että ne saa kyllä lippuja sinne, joilla ei ole haluakaan päästä, mutta tällainen viisufani, joka on odottanut tätä hetkeä vuosikaudet, ei saa lipun lippuakaan.
Pistää niin vihaksi.
No ainakin joku siinä sitten rikastuu, kun ne pyytää siellä suuret summat ja hinta vain kohoaa.
Että raivostuttaa, kun jäin ilman lippua! - Viisufani
Tämä on niin järjetöntä, että sellaiset kyllä saa lippuja, joilla ei ole aikomustakaan mennä sinne, mutta tällainen tosifani kuten minä ei pääse. Voihan joku myydä lippupaketistaan pois sellaiset, joihin ei itse mene, mutta paljon tuolla on pelkkiä finaalilippujakin.
Ja katsokaa, millä hinnalla. Rahastusta sanon minä.
Olen niin katkera, kun tätä olen vuosia odottanut, mutta nytkään en pääse. No onhan se tietenkin niille myyjille kivaa, että saa pyytää tuplahinnan vähintään ja rikastua ja aina joku ostaa.
Voi perseen perse tätä systeemiä.- viisufani?
Nopeat syövät hitaat! Olisit ollut ajoissa liikkeellä ja hionut taktiikan ennen sunnuntaita. Oma moka, jos et lippuja saanut.
- Viisufani
viisufani? kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat! Olisit ollut ajoissa liikkeellä ja hionut taktiikan ennen sunnuntaita. Oma moka, jos et lippuja saanut.
Sinä et taktiikastani tiedä yhtään mitään.
En tajua kaltaisiasi ihmisiä, jotka tulevat nettiin pahentamaan toisen jo valmiiksi huonoa mieltä ja saavat siitä jotain sairasta tyydytystä.
Mikä Sinä olet sanomaan, että se on oma vikani, jos et paskaakaan tiedä siitä, mitä olen yrittänyt. Anteeksi nyt vaan, mutta viestisi oli todella alentava ja loukkaava. Sinä tuskin saat edes huonoa omaatuntoa, mutta onnistuit nyt silti pahentamaan mieltäni.
Mutta ehkä joku sitten tosiaan saa hyvää joulu- ja viisuilumieltä tuolla tavalla ilkeilemällä netissä. Mutta kukin tyylillään.
Vaikka tämä onkin netti ja jokainen saa anonyyminä kirjoittaa mitä haluaa, niin voi sitä silti miettiä useamman kerran, että onko oma kirjoitus toista halventava vai ei. Helppoa se on netissä kirjoittaa mitä keksii, kun moni yhä luulee, että netissä ei tarvitse käytöstapoja ja toistenkin kunnioitusta, mutta ajatelisitte silti edes vähän, mitä suollatte ulos.
Hyvää joulun odotusta ja jatkoa ja viisuilumieltä Sinulle kaikesta huolimatta.
- JJns
YLE haluaa selvästi siirtää pakettiratkaisullaan lippukaupan lippupalvelusta mustaan pörssiin. Tuskin henkilö, joka haluaa nähdä finaalin tai semifinaalin, haluaa / viitsii juosta kolmea muutakin showta katsomassa käydä. Me muut jäämme ilman lippua, käyttämättömät liput ovat jo mustassa pörssissä ja/tai Areena puolityhjillään.. Onnea YLE!
- ]:)
Mitenkäs se yleen liittyy, jos joku haluaa myydä oman lippunsa? Jokainen tehköön ostamallaan lipulla mitä haluaa. Ja jos joku sillä rahaakin nettoaa, niin siitä vain.
- liput on finaaliin
Eiköhän jokainen saa tehdä ostamallaan lipulla mitä tahtoo?!
Taidat olla katkera, kun et lippua saanut. Itselläni on paikat permannolle finaaliin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963